MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

אומני פרזנט משווקת באינטרנט את "בישולים" בית הספר הגבוה לקולינריה

רקע

המציאות התחרותית עמה צריכים להתמודד עסקים, קטנים כגדולים, ממשיכה לשנות את פניה ומושפעת גם מרוחות השינוי שהביאה עמה המחאה החברתית למחוזותינו.

סקר שפרסמה לאחרונה חברת גיאוקרטוגרפיה חושף נתונים שנוגעים לכולנו: שליש מציבור הצרכנים מוציא כ 33% פחות מאשר בעבר. השינוי גדול במיוחד כאשר מדובר במותג – נתוני הסקר חושפים מהפיכה של ממש בדפוסי החשיבה של הצרכן, שחושב פעמיים לפני שהוא מבצע רכישה של מותג הנחשב ליקר יותר בהשוואה למוצר או שירות "רגילים". במציאת שכזו גם המותגים המובילים צריכים להמציא את עצמם מחדש ולהצדיק את מחירם – בשוק תחרותי ממילא.

האתגר: שוק רווי ותחרותי

בישולים – בית הספר הגבוה לקולינריה נחשב לבית הספר המוביל בישראל, שמכשיר את הדור הבא של השפים והקונדיטורים. השם של בישולים שגור בפיו של כל איש מקצוע, מה שאי אפשר להגיד על הגולש הממוצע שמחפש בית ספר לבישול באינטרנט ולא בהכרח בקיא בנעשה בתחום. כל בית ספר חדש יכול לייצר נוכחות אינטרנטית באמצעות קמפיין הודעות ממומנות בגוגל ולבטל כמעט לחלוטין את היתרון המקצועי של מותג כמו בישולים. לכן היה צריך לתרגם את המובילות המקצועית לפעילות שיווקית שתאפשר ללקוח הפוטנציאלי למצוא את "בישולים" בקלות.

הפתרון והתהליך

כדי לייצר יתרון שיווקי יישמנו את שיטת ה Internet findability – שיטה ייחודית שפיתחנו ל שיווק באינטרנט. המטרה שלנו הייתה לייצר כמה שיותר נקודות גישה עבור בישולים מהדף הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל במגוון ביטויי חיפוש. נקודות גישה מרובות שיצרנו כללו תכנים מאתר התדמית של בישולים ושני בלוגים מקצועיים: בלוג מתכונים של בישולים ובלוג המציג את אנשי הצוות – דמויות מפתח בעלום הקולינריה הישראלי. נקודות הגישה המגוונות באות לתת מענה לכל אחד מהשלבים בתהליך הקנייה: שלב חיפוש המידע, הערכת חלופות (השוואה לבתי ספר אחרים) וכאלה המחפשים לימודי המשך.
במסגרת גישת ה Internet findability יצרנו נקודות גישה איכותיות באמצעות תוכן הנתפס כבעל ערך רב בעיני קהל המטרה – במקרה זה מתכונים של שפים וקונדיטורים מובילים. באמצעות טכניקות מתקדמות של שיווק וקידום באינטרנט קידמנו אותן לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

התוצאה

באמצעות פעולות שיווקיות אינטנסיביות המשלבות כתיבה שיווקית וטכניקות חדשניות לקידום אתרים הצלחנו "להעלות את הרייטינג" של בישולים במנועי החיפוש, והתוצאות בהתאם: רוב הביטויים שהוחלט ביחד עם צוות בית הספר לקדם מופיעים בדף הראשון של תוצאות החיפוש. כתוצאה מכך גדלה באופן משמעותי התנועה לאתר ועמה גם כמות הפונים ללימודי בישול בבית הספר היוקרתי.

לדברי שף מאיר דנון, מנהל מקצועי של ביה"ס הגבוה לקולינריה "בישולים": "אנו חווים גידול משמעותי בפניות שמגיעות דרך גוגל. היתרון לעבוד עם אדם כמו דרור הוא אדיר – הוא תומך בנו מבחינה של ייעוץ ומצד שני הוא גם מבצע את הפעולות הדרושות".


נכתב על ידי דרור אלון, מנכ"ל OmniPresent ומייסד השיטה הייחודית internet findability להפיכת מוצרים, שירותים וחברות לברי מציאה באינטרנט.

 


חזרה ל ניוזלטר מרקום מול מרץ 2012

 

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch