MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

איך שומרים על קשר רציף עם הלקוחות שלנו?

בחברת קורקט אנו יודעית שהכי חשוב לכם לשמור על הקשר עם הלקוחות שלכם ולחזק אותו כמה שרק אפשר. לא אחת אנשי מכירות נתקלים בבעיה שאין מה לחדש ללקוח ונשאלת השאלה כיצד, שוב, לפתוח איתו בשיחה.

כעת, כשבפתח חנוכה, קריסמס ושנה חדשה – יש לכם כבר סיבה להתקשר ללקוחות שלכם, לברך אותם ולפתוח איתם בשיחה נעימה וכמובן לשלוח אליהם מתנות.

מתנות עסקיות, מתנות אישיות, תשומת לב מתוקה, סמלי החג ועוד. אפשר להעניק מתנה סמלית וצנועה בתקציב נמוך ואפשר להעניק מתנה גדולה ויקרה, הכל לפי התקציב והמטרה.

מה שחשוב הוא שתקופה זו היא תקופה מצוינת לחזק את הקשר עם הלקוחות, להתקשר לשאול לשלומם ולברך אותם בחג שמח ובשנה טובה. תשומת לב קטנה – והלקוח שלכם יבין שאתם שם, בשבילו, גם ביום יום וגם ביום חגו.

ומה אפשר להציע? הכל תלוי כמובן בתקציב ובאדם/בארגון לו מיועדת המתנה.

בין אם תבחרו מתנה מתוקה או מארזי פינוק מים המלח,  בין אם תעניקו מוצרי יודיאקה או יין ואפילו אם רק תשלחו כרטיס ברכה מקורי עליו תקליטו את הברכה האישית שלכם – מה שלא תחליטו – יעביר עבורכם בצורה הטובה ביותר את המסר והדרך לליבו של הלקוח  תהיה קצרה ונעימה יותר.

חגים שמחים לכולם!

נכתב על ידי איילת הלפרן, מנהלת מרקום בחברת קורקט, מתנות בלתי נשכחות


לפרופיל העסקי של קורקט בפורטל מרקום מול


חזרה לניוזלטר מרקום מול נובמבר 2010

חזרה לראש הכתבה

 

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch