MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

אימפקטיה מעשירה את הדוא"ל של חברת אל-על

רקע
אל-על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, נוסדה עם הקמת המדינה בשנת 1948. אל-על דורגה על ידי ארגון IATA כאחת משלוש חברות התעופה היעילות ביותר בעולם. החברה בעלת כיסוי עולמי נרחב, ונתמכת באמצעות רשת בינלאומית של 77 משרדי מכירות.
 
האתגר
אל-על הייתה מעוניינת לשדרג את יכולות קידום המכירות המקוונות שלה. החברה הבינה שאלפי מיילים הנשלחים מדי יום על ידי עובדיה בכל רחבי העולם, נהנים מתשומת ליבם המלאה של נמעניה ושיעור קריאת דוא"לים של 100% – ולכן מדובר בערוץ שיווק אידיאלי. עם זאת, הצרכים והאינטרסים המגוונים הכתיבו גישה שדרשה שימוש בפילוח שיווקים מדויק ודיוור אישי לפי קהל מטרה. הפרויקט הנ"ל הפך לאתגר אמיתי.
 
הפתרון
חברת אל-על פנתה אל חברת אימפקטיה, בבקשה לבצע פיילוט הדגמה של ™Intelligent Email. הפיילוט בוצע על מנת להעריך את ביצועי המערכת, תחת בדיקות מחמירות. זמן קצר לאחר שמערכת אימפקטיה עברה בהצלחה את מבחן התאימות המקיף, הדוא"לים היוצאים מאל-על הועשרו והמערכת הפכה למבצעית.

שירות ™Intelligent Email של חברת אימפקטיה הוא שירות חדשני ובעל תועלות שיווקיות מוכחות שהופך דוא"לים עסקיים למסר שיווקי רלוונטי. אימפקטיה מנצלת את תשומת הלב המלאה של נמען הדוא"ל, על ידי הוספת באנרים ממותגים, מודעות טקסט, קישורים וחתימות במיתוג אחיד לכל דוא"ל הנשלח מחברה או ארגון.
 
™Intelligent Email של אימפקטיה מעשיר את התקשורת של החברה במסרים הרלוונטיים ללקוחות, שותפים, עמיתים, חברים ומשפחה.
 
™Intelligent Email של אימפקטיה משמש עבור אל-על כשירות הפצת הודעות ממוקד, המבוסס על פילוח לפי נתונים גיאוגרפיים, שפה וקבוצות לקוחות מיוחדות (לדוגמה, נוסעי מחלקת עסקים והנוסע המתמיד).

                 

התוצאות
מנהלי אל-על הופתעו לנוכח רמת החשיפה הגבוהה וכמות ההקלקות, כפי שעלה במשוב החיובי מצד הנמענים.
התוצאות היו מעבר לכל דמיון, שיעור הקלקות על באנרים פרסומיים היה 5.8%. במשך שישה חודשים ובהשקעה מינימלית הושגו 50,000 הקלקות שכוונו לעמוד הבית של אל-על ולדפי נחיתה נוספים.
מחלקת המכירות ביצעה מכירות משלימות ללקוחות קיימים שהובילו להחזר השקעה ברור ולשביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות.


סיכום וציטוט מהלקוח
לדברי עמית לבני, ראש אגף השיווק באל-על: "ידענו שהקשרים העסקיים של כ-5,000 העובדים שלנו מייצגים פוטנציאל עצום לשיווק אלקטרוני. התוצאות מאשרות כי הפוטנציאל הזה אכן מאפשר הזדמנויות ממשיות ונגישות."
 
לאור ההצלחה, החליטה אל-על להטמיע את ™Intelligent Email של אימפקטיה בכלל מערכותיה ברחבי העולם. שיתוף פעולה נרחב יותר עם השותפים התאגידיים עומד לקרום עור וגידים ולהגדיל את כמות הרכישות שמבצעים הלקוחות, שימורם ושביעות רצונם.


נכתב על ידי דודו חובה, מנהל המכירות וערוצי הפצה בחברת אימפקטיה.

חזרה לניוזלטר מרקום מול פברואר 2011


חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch