MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

ביתנים מודולאריים בעידן הירוק

בעידן שבו עולה המודעות וגוברת הרגישות הסביבתית, ניתן לראות גם גידול בביקוש מצד חברות ועסקים שמציגים בתערוכות וכנסים לביתנים רב פעמיים, וידידותיים יותר לסביבה. מביקור בתערוכות המתקיימות בישראל ניכר בשנים האחרונות כי עולם התערוכות ממקד את תשומת לבו לבנייה מודולארית.
הרצון לקצר את זמני ההקמה ולחסוך בעלויות מצד אחד, והמודעות ההולכת וגוברת בעולם לשמירה על איכות החיים והסביבה מצד שני, גרמו לחברות בתחום ה עיצוב ובניית תערוכות, להקדיש מאמצים רבים למציאת פתרונות אלטרנטיביים לבנייה המסורתית. וכך ניתן למצוא יותר ויותר מערכות מודולאריות כמענה לצרכים החדשים.


אז מה היא בעצם מערכת מודולארית?
מערכת מודולארית לתצוגה בתערוכה הינה מערכת לשימוש רב פעמי העשויה מאלומיניום או ברזל, ומבוססת של פרופילים בגדלים קבועים ומחברים ייחודיים, שמאפשרות התאמה למגוון עצום של אפשרויות לבניית תצוגה במגוון גדלים וצורות , תוך התאמה לצרכים ולתצוגות בתערוכות שונות.

המערכת המושתתת על פרופילים מודולאריים מאפשרת התאמה גראפית משתנה בקלות ויעילות.
מגוון החומרים עליהם ניתן להדפיס את המסר הגראפי הוא גדול, החל מיריעות בד מסוגים שונים , לוחות PVC, פרספקס לסוגיו השונים ועוד. שימוש ביריעות בד כגון "שמשונית" מאפשר החלפה תדירה של המסר הגרפי ולכך יתרון רב לחברות שרוצות להופיע במספר תערוכות בתחומים ונושאים שונים ולאפשר עיצוב גרפי בהתאמה.

המסר החדש: חושבים ירוק – חושבים חכם

טראס מעוצב – מערכות מודולאריות מעוצבות בפרופיל 10 על 10 מאלומיניום, זהו בעצם הפיתוח של הטראס מברזל, בפרופיל 30 על 30, ששימש בעבר תקליטנים ותאורנים. ההרכבה של מערכת הטראס המעוצב חכמה, קלה והרבה יותר פשוטה. לטראס המעוצב יתרונות רבים נוספים באחסון ולוגיסטיקה ובקלות ההרכבה.

נכתב על ידי יפית השרף, מנהלת שיווק בחברת smart&light


לפרופיל של סמארט אנד לייט במרקום מול

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול פברואר 2012

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch