MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד לשדרג ברושורים של מוצרי החברה- התשובה תלת מימד

ברושור משולב תלת מימד

ברושור הינו אחד הכלים השיווקים היותר בולטים במערך המרקום בחברה וחברות משקיעות לא מעט בכתיבה ו עיצוב גרפי של ברושורים לקידום מוצרי החברה. קבוצת אופטימום פיתחה יכולות המאפשרות לשדרג את אופן הצגת המוצר על גבי ברושורים ובכך להגביר את חווית המשתמש והעניין בעיון במידע שבו.

העצמת חווית הלקוח והמחשה אמיתית - אם השקעתם כבר בעיצוב, כתיבה והכנת ברושור תדמיתי או טכני, הדבר היחידי שיכול להעלות את תועלת השימוש בברושור הוא שילוב של תלת מימד בתוכו. כל שעליכם לעשות הוא לבקש ממחלקת הפיתוח את קובץ התלת מימד (תיב"ם) של המוצר ולהמיר אותו לקובץ "תלת מימד קל" Light 3D PDF. את הקובץ הנ"ל מטמיעים בתוך הברושור הקיים באותו המקום שבו ישנה תמונה של המוצר כאשר לחיצה עם עכבר מניע לפעולה את המוצר בקובץ. קובץ ה"תלת מימד קל" מאפשר הנעת המוצר לכל צד, הגדלתו ואפילו הצצה אל תוכו באמצעות חתך. בנוסף, ניתנת האפשרות להציג על גבי הברושור סרטון אנימטיבי המציג תרחיש הפעלה ושימוש במוצר ככל העולה בדמיונה של החברה.

לצורך הפעלת הברושור יש להשתמש בתוכנת Adobe גרסה 8.1 לפחות. את הקובץ ניתן לשלוח בדוא"ל, לצרוב על מיני דיסק או כל אמצעי מדיה אחר וכמובן להציבו כקובץ הורדה באתר החברה.

יכולת התלת מימד מתאימה לא רק לברושורים, היא מתאימה גם למצגות PPT ופלאש, לאתרי אינטרנט, white papers, מערכי שיעור של הדרכה ולכל חומר שיווקי ו/או טכני אחר.

אם תמונה שווה אלף מילים – חשבו כמה המחשה ויזואלית שווה?!

בקבוצת אופטימום הגיעו למסקנה שלמעשה אין הרבה תקשורת בין ההנדסה והפיתוח לשיווק ושתמונות המוצרים של החברה על גבי חומרי המרקום וההדרכה אינם מתעדכנים באותה יעילות כמו מסמכי הפיתוח, לשם כך הוחלט לקדם את היכולות הטכנולוגיים גם למחלקות השיווק וההדרכה ולהעניק להם את האפשרות להתממשק למחלקות ההנדסה והפיתוח בחברה.

להדגמה של ברושור בתלת מימד  (5MB)

חזרה לתחילת הטיפ

חזרה לניוזלטר מרקום מול אוגוסט 2010

 

 

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch