MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

מה כותבים בבריף לקבלת הצעת מחיר לביתן תערוכה

ביתן מושלם מתחיל בבריף מקצועי. על מנת שתקבלו הצעה המתאימה בצורה הטובה ביותר לצרכים ולרצונות שלכם, על הסטודיו לקבל בריף מפורט המכיל כמה שיותר מידע לקראת התערוכה. הפרטים המופיעים בבריף ישמשו את הסטודיו כאשר הוא ניגש לבנות את ההצעה. במקרה של חוסר בהירות לגבי הפירוט, מומלץ ליצור קשר עם הסטודיו ולוודא שהצרכים השיווקיים שלכם מקבלים מענה בהצעה.

פרטי התערוכה
ראשית, יש לציין את שם החברה ואת שם התערוכה בה החברה מתכננת להופיע. חשוב לציין את התאריך הספציפי של התצוגה בתערוכה, כדי שהסטודיו ידע להיערך לקראתה. בנוסף, הסטודיו זקוק לנתונים הפיזיים של הביתן – גודלו (במ"ר), מיקומו על גבי מפת השטח של התערוכה ונהלי הבנייה של התערוכה המגבילים גובה, קירות וכד'. אם החברה עובדת מול איש קשר ספציפי בארגון התערוכה, יש לציין אותו.

מידע על החברה שלכם
חשוב לציין מיהו האחראי על התערוכה והביתן מטעם החברה, ואיך אפשר ליצור איתו קשר.
אנא הוסיפו בבריף מידע על החברה עצמה. הסטודיו צריך להכיר את תחום העיסוק של החברה, את הרקע שלה, ומעל הכול, מה היא רוצה להציג בתערוכה הזו. יש לפרט תצוגת מוצרים, עמדות הדגמה וכו'. חשוב שחברה אשר רוצה להציג שינוי, להדגיש כניסה לתחום מסויים, לבסס מעמד או להדגיש ייחוד מסויים תציין זאת בבריף שלה, כך שהסטודיו יכוון את עצמו לאותה המגמה.

עיצוב
מומלץ לצרף לבריף דוגמאות מיתוג (Branding) של החברה המציגות את הלוגו וכן צבעים או אלמנטים של עיצוב גרפי של החברה. בעת בניית הביתן יקפידו המעצבים לשמור על אותו הקו העיצובי בביתן עצמו.

מבניות הביתן מבחינת תפקוד נוחות ושימוש למספר תערוכות
לכל מציג יש צרכים ספציפיים בעת תכנון ביתן, וחשוב שהסטודיו ידע לקחת אותם בחשבון עוד בעת בניית העיצוב. צרכים אלה כוללים פינות אירוח (פתוחות או סגורות), פינות ישיבה, חדרי אחסון, תצוגת מולטימדיה, ריהוט ותשתית חשמל או תקשורת.
לעיתים צרכי העיצוב של הביתן משרתים יותר מתערוכה אחת. חשוב לציין אם הביתן מיועד לתצוגה חד-פעמית, או שיש ליצור ביתן שניתן לבנות ולפרק מספר פעמים. בנוסף, על הסטודיו לקחת בחשבון האם הביתן מיועד להקמה על-ידי אנשי החברה המציגה, או על-ידי אנשי מקצוע המתמחים בנושא (נגרים, מעצבים וכד').

שילוח הביתן - לאן
ביתנים המיועדים לתערוכות בחו"ל צריכים לעבור שילוח ימי או אווירי. שילוח ימי הוא איטי יותר, אך חוסך כסף רב. במידה שיש צורך בשילוח ימי של הביתן, יש לציין זאת עוד בבריף כך שהביתן יהיה מוכן בזמן לשילוח ימי לקראת התערוכה.

תקציב
חשוב לציין את המסגרת התקציבית המיועדת לביתן. המסגרת התקציבית תדע למקד את הסטודיו ולספק לחברה המציגה הצעה המתאימה לצרכים שלה, ולא הצעה יקרה או זולה מדי.

לסיכום, בריף מפורט וממוקד הוא הבסיס להצעה טובה המתאימה לצרכים שלכם. באם אתם מתלבטים לגבי תכניו, התייעצו עם הסטודיו.

בהצלחה,


הכותבת הינה דפנה נוה, בעלים של סטודיו נוה, סטודיו 'בוטיק' המתמחה בעיצוב והפקת ביתני תערוכות בארץ ובעולם.

לפרופיל העסקי של סטודיו נוה בפורטל מרקום מול


חזרה לראש הטיפ

חזרה לניוזלטר מרקום מול יוני 2010

ל טיפים שיווקיים נוספים

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch