MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

קבוצת היינט ניהלה בהצלחה קמפיין אינטראקטיבי באינטרנט ובסלולר של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

קבוצת HI-NET שהיא אחת מחברות האינטראקטיב העצמאיות הגדולות בישראל, ניהלה בשנה האחרונה את קמפיין האינטראקטיב של "הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים" תחת הסלוגן "אומרים לא". החברה ביצעה את הפרוייקט עבור לשכת הפרסום הממשלתית שמנהלת את תקציב הפרסום של הרשות לבטיחות בדרכים.

קבוצת HI-NET מתמחה בבניית קמפיינים פרסומיים באינטרנט ובסלולארי, יצירת שיח חברתי, הקמה וניהול של פורומים ובלוגים, יצירת תכנים, ווידאו, בניית אתרים, שיווק אתרים במנועי חיפוש בארץ ובעולם, בניית מאגרי מידע וניהולם, בניית אסטרטגיה, קונספט וקריאיטיב, עיצוב ומיתוג לחברות .

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שמה לעצמה למטרה לטפל בתרבות הנהיגה בקרב צעירים.
מטרת הקמפיין שפנה לנהגים ולחבריהם בין הגילאים 17-29 הייתה להביא את קהל הצעירים לנהיגה אחראית ולשבירת טאבו קיים בקרב קהל המטרה של נהיגה ואי הקפדה על כללי יסוד (נהיגה תחת השפעת אלכוהול או אי חגירת חגורות בטיחות ) תחת לחץ חברתי . 

הרשות הלאומית  החליטה לצאת בקמפיין בשני גלים:
האחד לקראת יום הבטיחות בדרכים באוקטובר 2009, השני לקראת חגיגיות הסילבסטר בסוף שנת 2009. 
 
האתגר הפרסומי:
כיצד מייצרים באז פרסומי מעניין ומושך לתחום לא "סקסי" ,מחנך וממסדי לדברי שי בן ארי: "אנו ב-HI-NET הבנו יחד עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כי באמצעים מסורתיים, מחנכים ומוסדיים לא נוכל "לגעת" בקהל היעד ולכן היה לנו ברור כי נהיה חייבים לצאת מהקופסא ולבנות פעילות כוללת המבוססת על חוויות ואינטראקציה עם קהל היעד בכלים איתם הוא נוהג להשתמש בחיי היומיום :אינטרנט וסלולר."

חברת HI-NET הייתה אחראית ליצירת הקריאייטיב והעיצוב של כל אמצעי הקמפיין. חברת SPREADIT מקבוצת HI-NET הייתה אחראית על הקמת המתחם בפייסבוק וניהולו עד היום. האתגר היה להעלות את המודעות לנושא הבטיחות הדרכים ולגרום לקהל היעד להשתתף ולקחת חלק פעיל ואף להעביר את המסר לחברים. בנוסף, ליצור באמצעות הפעילות האינטראקטיבית דפוסי התנהגות חברתיים חדשים אצל קהל המטרה ולאפשר להם להרגיש נח
עם ההקפדה והשמירה על הכללים לנהיגה זהירה / אחראית / חכמה מבלי להישמע כמחנכים.

הקמפיין:
במחלקת הקריאייטיב של HI-NET התמקדו בבניית עולם ערכים נכון תוך שימוש במסרים וחוויות הנחשבים בעולם התוכן של קהל היעד לכיפיים ולא מחנכים לדוגמא: נבנה מד חברות אשר תוך כדי מענה למספר שאלות בודדות קיבל הגולש תשובה לשאלה "איזה מן חבר הוא " ? האם כזה שניתן לסמוך עליו אם לאו ?
מי שנוהג תחת השפעת אלכוהול / עייפות או מרשה לחבריו לוותר על חגורת בטיחות מסכן את עצמו ומסכן אותם ונחשב לחבר לא אחראי שתפקיד חבריו " לומר לו לא " "לא נוסעים איתך".

עוד באתר הקמפיין, הועלו אלטרנטיבות בטוחות לתחבורה לילית וטיפים לנהיגה חכמה. 

באמצעות אפליקציות שונות שנבנו במיוחד לקמפיין התאפשר לגולשים להעלות את תמונתם לבאנרים פרסומיים שעלו באתרים מובילים כמו וואלה ,נענע ואחרים ככאלה  ש"אומרים לא" לנהיגה לא אחראית. ועוד.

הכלים הפרסומיים בהם נעשה שימוש בקמפיין:

1. נבנה אתר דינאמי "אומרים לא" עם אנימציות פלאש אינטראקטיביות שאופיינו ועוצבו מעולם התוכן המוכר לצעירים.
2. הוקם מד החברות שלך – משחק אינטראקטיבי בתוך האתר (כפי שצוין בפסקה הקודמת)

3. סדרת באנרים הכוללים:

א. באנרים אישיים עם המסר "אומרים לא" - שכללו את אפשרות לטעון ולהעלות תמונה של הגולש לתוך הבאנר ולשלוח לחבר עם פניה אישית לחבר לדוגמא: "תמיר ,גם ביום הבטיחות בדרכים אומרים לא.."
משלוח המסר התאפשר באמצעות אינטרנט, סלולר וברשתות החברתיות המובילות.
להלן דוגמא ל באנר עם מסר אישי 

ב. באנר – "אומרים לא " ביום הבטיחות בדרכים 
   

ג. באנר – "אומרים לא" בסילבסטר 

  



ד. חברת הניו-מדיה SPREAD IT מקבוצת HI-NET שזכתה בניהול תקציב הפעילות ברשתות החברתיות, הקימה מתחם בפייסבוק שנקרא "אומרים לא לתאונות הדרכים" המתחם כולל עדכון ידיעות חדשותיות ברמה היומית על הנעשה בכבישי ישראל והכולל דיווח אודות תאונות דרכים ,תוצאותיהם וההשלכות הכרוכות בכך , ותגובות של אנשים וכמובן תמונות,קטעי ווידאו ותכנים מקוריים .
המתחם נוחל הצלחה גדולה ובמהלך הקמפיין ועד היום נרשמו אליו כ- 11,500 חברים.
בן ארי מוסיף כי: "מאחר שמדובר בנושא לא אופנתי וזוהר, כמות המצטרפים לאתר נחשבת
לפנומנאלית. חשוב לציין כי פעילות התוכן ברשתות החברתיות נמשכת בשל הצלחתה וההצטרפות לקבוצה נמשכת בקצב של עשרות חברים חדשים מידי יום." 
להצטרפות ל קבוצה בפייסבוק - אומרים לא לתאונות בדרכים

ה. הקמת מתחם לפעילות ב YOUTUBE  ויצירת תוכן בווידיאו והפצתו
 
בנוסף, במהלך הקמפיין, סוקרו על ידי צוות SPREADIT אירועים שונים כגון מרוץ אופניים ופעילות הסברה והדרכה במרכזים הומים מהם הופקו תכני ווידאו לתועלת הציבור.

התוצאה
הקמפיין השיג את מטרותיו ואף למעלה מכך בכל אחד מהפרמטרים שהוצבו כיעדים: חשיפה רחבה בקרב קהל היעד, אחוזי ההקלקה גבוהים משמעותית מקמפיינים דומים שנעשו בעבר, זמן השהייה הממוצע באתר הפעילות עמד על למעלה מ-3 דקות ,כ-11,500 אלף חברים הצטרפו לקהילה בפייסבוק !
 
נכתב על ידי, שי בן ארי מנכ"ל ושותף בקבוצת HI-NET. קבוצת HI-NET נחשבת לאחת מחברות האינטראקטיב העצמאיות הגדולות בישראל , והכוללת בתוכה את חברות הבת : EQM לפרסום במגזרים (ערבי, רוסי וחרדי),את SPREADIT המתמחה בתחום ה- NEW MEDIA ואת BLUEBERRIES-PANL קהילה מנוהלת למטרות מחקר המבצעת מחקרים וסקרים על גבי האינטרנט. החברה נוסדה בשנת 2000.  

 
סיפורי הצלחה נוספים במרקום מול


חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch