MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

המדריך ללקוח הסקרן – מדריך בנושא הפקות ברושורים וחומרי שיווק מודפסים

סטודיו אליפסה המתמחה בעיצוב גרפי, החליט לשתף את לקוחותיו ברזי המקצוע ולכתוב מדריך ל"לקוח הסקרן". 

המדריך נכתב בעקבות שאלות שנשאלנו פעמים רבות על ידי לקוחות הסטודיו בנושא עיצוב גרפי ותהליכי דפוס. המדריך מיועד למנהלי מרקום, יזמים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מנהלי מותג ובכלל כל מי שעובד מול מעצבים גרפיים ובתי דפוס. מטרת המדריך לחשוף בפניכם ידע יקר ערך שיעזור לכם להתנהל בחכמה וביעילות בתוך עולם העיצוב הגרפי וההדפסה - עולם המשופע בידע ישן וחדש ובמושגים מקצועיים רבים.

 


המדריך עונה על שאלות כגון
:

 

1. איך מצמצמים את הפער בין מה שרואים על המסך לבין מה שיוצא בהדפסה?


2. איך לנצל באופן מקסימלי את התקציב לברושור או פולדר או כל פרויקט אחר
?


3. איך מחליטים על הגודל והפורמט
?


4. איך בוחרים נייר
?

5. מתי כדאי להדפיס פרוצס ומתי דיגיטלי?


6. האם ישנה חשיבות לגודל הנייר , סוג הנייר ומה משדר יוקרתיות?

 

 

להלן הקישור ל מדריך ללקוח הסקרן

 

 

לפרופיל סטודיו אליפסה בפורטל מרקום מול


לעוד טיפים במרקום מול

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול ספטמבר 2010

 

 

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch