MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

הרעיון הגדול של חברה בעת תערוכה – משתלם לחשוב בגדול

אם הינכם מעוניינים שביתן התערוכה שלכם ישאיר רושם חציוני חזק, יהיה בלתי נשכח ובאופן משכנע ישדר את המותג שלכם, הקפידו להתמקד על מסר שיווקי אחד. חשבו בגדול ויצרו מסר שיווקי גדול.

כאשר הלקוחות הפוטנציאלים שלכם נכנסים לתערוכה, הם נחשפים למאות או אפילו אלפי מסרים שיווקיים שונים. אם אתם ברי מזל, לחברה שלכם יהיה סיכוי ללכוד את תשומת ליבם לכ- 15, אולי אפילו 30 שניות.

התמקדו במסר אחד, ככל שאתם אומרים פחות כן יזכרו אתכם יותר

אחת הדרכים לפרוץ את העומס התחרותי בתערוכה, הוא להתמקד על מסר שיווקי אחד, חשבו מהו המסר העיקרי שאותו תרצו לאמר על חברתכם ואשר הוא ישכנע את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לשקול לקנות את המוצר - ולאחר מכן העבירו את המסר הזה לרעיון שיווקי יצירתי, אשר יקבל את מירב תשומת הלב וימשוך את הקהל רעיון זה נקרא: The Big Idea.

אם לחברה שלכם אין מסר שיווקי ממוקד אחד?

לפעמים התשובה היא כבר חלק מתוכנית השיווק של החברה שלכם. עבור מרבית החברות, במיוחד חברות B2B, מצאתי כי אין מסר שיווקי אחד המועבר בחומרי המרקום ובמודעות הפרסומיות של החברה. כן ישנה התייחסות ללוגו יפה, עיצוב גרפי מושקע בברושורים, ואתר אינטרנט המכיל את הגרפיקה היפה יחד עם כל המסרים השיווקיים. אם אין לחברתכם מסר שיווקי אחד, פתחו אותו. חפשו תובנה על המותג שלכם, שאלו את לקוחותיכם מדוע הם ממשיכים לקנות את מוצריכם, חפשו סיבה אחת משמעותית. מצד שני שאלו לקוחות פוטנציאליים מדוע הם אינם רוכשים את המותג שלכם עדיין.

מתוך התשובה הפשוטה לשאלה הנשאלת חשבו מה הייתם רוצים לאמר ללקוחות היעד שלכם כדי לשכנע אותם כן לקנות.. רעיון נוסף, שאלו את מנהל המכירות והשיווק שלכם בחברה, לעיתים מנהלי המכירות יכולים לענות על השאלה באופן מיידי. במידה ואף אחד אינו יכול לענות על השאלה האחת, שאלו אותם ואת עצמכם שלוש שאלות:

1. למה אתה צריך רעיון גדול?
2. מה הבעיה שאתם מנסה לפתור?
3. למה הבעיה קיימת?

סכמו את התשובות לתוך תגובה אחת משפט אחד אשר עונה על השאלה, "מה זה הדבר היחיד שאנחנו רוצים לומר ללקוחות היעד שלנו כדי לשכנע אותם לקנות מאיתנו?"

איך ניתן להמציא את "הרעיון הגדול"?

ברגע שיש מסר שיווקי ממוקד אחד, אתם יכולים להתחיל לעבוד עם הצוות היצירתי שלכם ליצור את "הרעיון הגדול". מקום טוב להתחיל בו הוא לבחור חברת תערוכות אשר להם היכולת לעצב עבורכם ביתן תערוכה אשר יעביר בבירור את "הרעיון הגדול" ולהתאים כל אספקט בביתן התערוכה ובמיצגים בה כדי לתמוך בו. תקשרו את "הרעיון הגדול" על כל אלמנט של התערוכה שלכם מהגרפיקה של הביתן ועד לאנשי המכירות המציגים בביתן וכמובן אל מוצרי המרקום והקד"ם שיחולקו בביתן. וודאו כי "הרעיון הגדול" משולב בתשומת לב בכל החומרים השיווקיים הללו ושהוא מסר בלתי נשכח.

מוצרי המרקום שיכללו את "הרעיון הגדול" הם: הזמנה לתערוכה, מצגת מולטימדיה ו/או סרט תדמית שיופיעו במסכים גדולים, מופע קד"מ, טפסי משוב, ברושורים, טפסי משוב ועוד..

האם לחברה שלכם יש מסר שיווקי ממוקד אחד? האם חברת התערוכות שלכם תומכת במסר הנ"ל?

נכתב על ידי מייק סמיט מנכל של חברת Lexisexhibits בארה"ב.

קישור לכתבה באנגלית מתוך לינקדאין

חזרה לראש הכתבה


חזרה לניוזלטר מרקום מול אוגוסט 2010

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch