MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

חמישה יסודות חשובים לעיצוב דוא"ל שיווקי

מנויי תיבות דואר מקבלים עשרות דוא"לים ביום, לאחר סקירה ומיון ראשוני של הדואר המתקבל בין מקצועי לאישי ושיווקי, המנוי לא יקבל בעין יפה דוא"ל מבולגן או מבולבל.  מבלי לתכנן היטב ולבנות דוא"ל שיווקי מסוגנן בעל מבנה ברור ועקבי הכולל את המותג שלכם והמסר השיווקי שלכם, הדיוור ששלחתם ילך לאיבוד. 

הנה כיצד להימנע מכזה מכשול:

1. איזון טוב בין טקסט ותמונות. מסנני דואר זבל רבים מחשיבים את היחס בין תוכן לתמונות כאשר מחליטים אם זה יגיע לתיבת הדואר של הנמען. אם יש יותר מדי טקסט או תמונות רבות מדי, זה הסיכונים גירוש לתיקיית דואר זבל.

2. הנח כי תמונות ייחסמו - נניח שהתמונות בדיוור ייחסמו. יש סיכוי טוב שמקבלי הדיוור יראו רק מסגרות עם אפשרות הקלקה עליהם על מנת לראות את התמונות. לכן, חשוב שהמסר השיווקי יהיה מסוגנן היטב ולא יהיה תלוי בתמונות המצורפות.

3. מתן גיבוי לתמונת רקע של הדיוור – תיבות דואר של -Gmail ו-Microsoft Outlook, למשל, אינן תומכות בתמונות רקע. קודHTML מאפשר גם תמונת רקע וגם רקע צבע להיות מקודדים תחת אותו התג, כלומר, אם לקוח הדואר תומך בתמונות רקע, התמונות יוצגו, ואם לא, אז הצבע הנבחר יהיה נראה כרקע דוא"ל במקום .

4. תוכן עניינים בדיוור ארוך - כלול תוכן עניינים עבור הודעות דיוור ארוכות על מנת להקל על הניווט בתוכו. לעיתים כדאי לתת מקדמה קצרה לכל כותרת על מנת לפרט במה מדובר ולאחר מכן לתת קישור ישיר להמשך התוכן.

5. צור קריאה לפעולה - שלחתם דיוור עם מסר שיווקי כי אתם רוצים שקהל הנמענים יבצעו פעולה כלשהי, ודאו כי ההנעה לפעולה ברורה וכי פרטי יצירת הקשר או האמצעי לפעולה מופיע בצורה ברורה.

הנקודה החשובה ביותר הינה: אופן תפעול הדיוור / הדוא"ל ששלחתם חשוב לא פחות מהתוכן. אל תחבלו בתוכן השיווקי שלך עם עיצוב גרפי חלש.

 

תורגם מאנגלית מאתר MarketingProf

חזרה ל ניוזלטרמרקום מול ספטמבר 2011

 

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch