MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

חמש סיבות מדוע כדאי להשקיע בברושורים?

3סיקסטי-ברושורים-מרקום-מול
3סיקסטי-ברושורים-מרקום-מול
חומרים שיווקיים באיכות גבוהה יכולים להשפיע רבות על מכירות המוצר. ריכזנו עבורך חמש סיבות מדוע כדאי להשקיע בברושורים לשיווק המוצר!

1. החומר השיווקי שלך הוא הפנים של החברה שלך. בין אם אנו אוהבים זאת או לא, איכות ורמת החומר השיווקי של החברה משפיעים באופן חזק על האופן בו לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים ואפילו המתחרים תופסים בו את החברה ו/או את היצע מוצריה. השילוב של עיצוב גרפי ו כתיבה שיווקית של תכנים חייב להיות שילוב מנצח.

2. לקוחותיך הפוטנציאליים עורכים השוואה בין מוצרים. הם עושים זאת במקרים רבים במשרדיהם או בבתיהם. לכן, איש שיווק מקצועי תמיד יוודא שהברושור למוצר שלו הוא גם נציג המכירות הטוב ביותר שלו.

3. מיצוב המוצר צריך להיות מגובה בחומר שיווקי ראוי. אי התאמה בין טענות חברה לעליונות בשוק לבין איכות החומר השיווקי שלה אינה מומלצת. השקעה בחומר שיווקי באיכות גבוהה יכולה למעשה להבטיח את הפרמיה אותו המותג שלך יכול להשיג - יחד עם רווחיות גבוהה יותר עבור הארגון שלך.

4. ברושורים שיווקיים מיועדים לעובדי החברה עצמה לא פחות מאשר ללקוחותיה. הרבה אנשי מקצוע בתחום השיווק שוכחים לעיתים כי הצעד הראשון לקראת השגת לקוחות חדשים הוא כיבוש דעת אנשי המכירות. ציוד צוות המכירות בחומר שיווקי מועיל ויעיל יכול להקל באופן משמעותי על עבודתם וכן להשפיע באופן חיובי על חוות דעתם על המוצר.

5. אינך מקבל הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני טוב. זו אימרה ותיקה אשר לפעמים נראית כקלישאה. אבל היא אינה חסרת בסיס. הברושורים שלך (ביחד עם חומר שיווקי אחר אלקטרוני או מודפס) מכינה את הקרקע לכל אינטראקציה עתידית שלארגון שלך יהיה עם לקוחות פוטנציאליים. אומרים שאנו יוצרים בזריזות דעה על מה אנו אוהבים ולא אוהבים ושכל היתר זה טיעונים רציונליים. לפיכך, ברושור מוצר טוב יכול לסייע ביצירת הקרקע לניסיון מוצלח של צוות המכירות שלך.

נכתב על ידי 3סיקסטי גלובל מרקטינג "מסייעים לחברות ישראליות לשווק עצמן בחו"ל"

לעוד בלוגים שיווקיים אנא בקרו באתר החברה.
הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch