MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

מה חדש? חשיבות החדשנות בפרסום ובשיווק

תקופתנו מאופיינת בשינויים טכנולוגיים מהירים, שינויים המחייבים חברות ועסקים להשקיע בחדשנות עסקית בכלל וחדשנות שיווקית בפרט. סרטוני וידאו מאפשרים לחדשנות לבוא לידי ביטוי, באמצעות קריאייטיב יוצא דופן ופורץ גבולות ואף בעזרת שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובפלטפורמות מתאימות.

הצופה לרב רווי בסרטים ופרסומות אליהם הוא נחשף בכל רגע נתון, לכן על המפרסם מוטלת יותר ויותר המשימה למשוך את תשומת ליבו של הצופה ואף למנוע נטישה מהחשיפה למסר. כמו ברושם ראשוני בין בני אדם כך גם בסרטוני וידאו לשניות הראשונות בצפייה בסרט השלכות רבות. התגלה כי בחשיפה לסרטונים באינטרנט יש חשיבות ל 5 השניות הראשונות של הצפייה המשפיעים על סיכויי הנטישה באמצע.

שימוש בקריאייטיב ייחודי / גורם מפתיע / הומור וכד, יוצר בולטות התורמת לזכירת הסרט לאורך זמן. כשיוצאים עם חדשנות קריאייטיבית חשוב מאוד לתת את הדעת על קהל היעד, האם החדשנות רלבנטית אליו? האם הוא שמרן? חשוב שהקריאייטיב לא יפגע בקהל יעד מסוים או במסר שרוצים ליצור. יחד עם החדשנות השיווקית חשוב להציע ללקוח ערך, חדשנות ללא ערך לא תניב דבר. כמו כן חשוב לשמור על התאמה לאישיות המותג והקפדה על האסטרטגיה השיווקית.

יצירת רעיון חדשני יכולה לבוא מתוך סיעור מוחות בקבוצת חשיבה קטנה. חשוב ליצור אווירת חשיבה רגועה הרחק ממטלות ומשימות המקובעות ביום – יום. ניתן להיעזר במנהל קריאייטיב טוב שיכול להפתיע ברעיון חדשני.
כדי ליצור רעיון חדשני ניתן לעשות שימוש במספר אלמנטים: גורם מפתיע, הומור, ניצול טכנולוגיה חדשנית, יצירת דמות וירטואלית ועוד.

אחרי שעולה רעיון מומלץ להציג אותו לאנשים נוספים, לפעמים הוגה הרעיון כל כך מאוהב ברעיון של עצמו עד שאינו בוחן את היעילות והאפקטיביות, לכן חשוב לשתף אנשי תוכן ושיווק נוספים ולשמוע את חוות דעתם. מומלץ לבחון זאת אף בעין של לקוח, לבחור לקוח/חות מדגמיים להציג את הרעיון, לצפות בתגובה ולשאול שאלות פתוחות שבוחנות את הבנת הרעיון והעברת המסר, אתם עשויים לקבל תשובות מפתיעות.

ככלל, חדשנות רלבנטית לכל אספקט של פעילות עסקית כזו או אחרת, בשיווק בפרט העניין מקבל משמעות נוספת בהקשר של הצלחת הקמפיין. 

הכותבת אופירה לוי, הינה בעלים ומנכ"ל של חברת רפאל הפקות המתמחה בהפקה של סרטים ואינטראקטיב למטרות פרסום ושיווק. לתגובות : Ofira@refaelpro.co.il .

לפרופיל העסקי של רפאל הפקות בפורטל מרקום מול

חזרה לראש הכתבה 

חזרה לניוזלטר מרקום מול יוני 2010

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch