MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

טיטאן ממתגת מוצר מהפכני בתחום הקוסמטיקה לשוק האסיאתי - Elure

הרקע

בשנים האחרונות שוק הלבנת העור רושם צמיחה מתמדת בתעשיית היופי העולמית וביבשת אסיה בפרט. מוצרי הלבנת עור המבטיחים הבהרה, טיפול ומניעת כתמי פיגמנטציה ובעלי מאפייני אנטי אייג'ינג פופולאריים מאוד בקרב האוכלוסייה האסייתית המחשיבה גוון עור בהיר כקריטריון מרכזי בהגדרת אידיאל היופי.

חברת RBT חברת בת של סינרון מדיקל, חברה המפתחת מוצרים חדשניים בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה, פיתחה פטנט ביו-טכנולוגי להלבנת העור המבוסס על טכנולוגיית אנזימים ומביאה לראשונה לשוק הרווי והתחרותי מוצר מהפכני, מוכח קלינית, יעיל , בטוח לשימוש וללא תופעות לוואי מסוכנות.

האתגר

האתגר שלנו בטיטאן היה להחדיר סדרת מוצרי פרימיום חדשניים, המיועדים למכירה במכוני יופי וספא יוקרתיים במזרח הרחוק ואסיה, שאינם מוכרים ומוגבלים תקציבית, לשוק הרווי בענקי קוסמטיקה בעלי מוניטין רב, תקציבי פרסום גדולים ופרזנטורים מפורסמים (דק'לאור,סשידו וכו ). לעורר מודעות בקרב הצרכנים הפוטנציאליים באמצעות מסר מבדל וייחודי, להתגבר על מכשול האמינות של חברה קטנה ולא מוכרת ולנפץ את החששות הקיימים ברכישת מוצר יקר ולכאורה מסוכן.

הדרך

מחקרים איכותניים שערכנו בקרב ארצות היעד ( אינדונזיה, תאילנד,סינגפור,הונג קונג וכו') בהם בדקנו עמדות, תפיסות, הרגלי קנייה וחסמים, הובילו אותנו למסקנה שיש לפתח אסטרטגיית מיתוג בינלאומית ולמצב את החברה כאירופאית, חדשנית, מנוסה ואמינה.

פיתחנו שפה וורבלית וויזואלית שתתמוך באסטרטגיה ובערכי המותג: חדשנות טכנולוגית, אפקטיביות, מוכח, בטוח וטבעי. בחרנו את השם Elure בעל הניחוח הצרפתי ואת הסלוגן Pure elegancy.Pure beauty המשלים ומעצים את תחושת האלגנטיות האיכותית. השפה הויזואלית נשענת על הסימבול הקלאסי של הניצן הפורח ומרמז גם על כתר מלכותי. ה עיצוב גרפי שכלל שילוב הצבעוניות הסגולה על רקע הלבן פנינה יוצר מראה שלם של מותג יוקרתי וייחודי, בעל בולטות העומד בקטגוריה חדשה משל עצמו ואינו צריך להצדיק עצמו על מול מקביליו בתחום.


התוצאה

המותג הושק בהצלחה בתערוכת CosmoProf 2009 במסיבת עיתונאים חגיגית ובקמפיין יחסי ציבור מתוקשר ברחבי אסיה תחת הקונספט "TRY IT ON THE SPOT" בו חילקו לקהלי היעד השונים (רופאי עור,מפיצים, בעלי מכוני ספא ולקוחות קצה) ערכות ניסיון הממחישות כיצד המוצר מבהיר/מלבין כתם מלנין "On The Spot".

הקמפיין אשר נתמך באנשי מדע וטכנולוגיה, רופאים ודוברים מפורסמים נמצא יעיל ובעל אפקטיביות אצל כל קהלי היעד וכיום אף מועמד לפרס על הקמפיין הפרסומי המצטיין בקטגוריית "השקת טכנולוגיה חדשה 2010" של מגזין הבינלאומי Cosmetics & Toiletries.

מאז השקתו רושם המותג עליה מתמדת במחזור המכירות.

חיים לסר, מנכ"ל RBT: "צוות טיטאן ביצע תהליך מיתוג מוצרי הקוסמטיקה של RBT . תהליך המיתוג אפשר להציג את מוצרנו בצורה ייחודית ולהבליט את יתרונותיו הטכנולוגיים והשיווקיים של קו המוצרים. התהליך כלל את בניית אסטרטגיית המותג ויצירת הקונספט העיצובי. צוות טיטאן ביצע עבודה מקצועית ,רצינית ויצירתית תוך התאמה למסגרת זמן קצרה ביותר עם תוצאות יוצאות מן הכלל אשר קיבלו משוב מצוין גם מקהל הלקוחות הפוטנציאלים".

* מחקרי שוק ובניית אסטרטגיית המותג נערכו בשיתוף עם חברת רודר פין ישראל.


נכתב על ידי מיכל גת, סמנכ"ל פיתוח עסקי, חברת טיטאן, חברת מיתוג בינלאומית המעניקה קשת רחבה של פתרונות מיתוג ועיצוב לחברות בשוק המקומי ובשווקים גלובליים.


סיפורי הצלחה נוספים במרקום מול


חזרה לראש הכתבה
הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch