MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

טיפים כיצד לבנות אתר B2B מסחרי

יותר חברות B2B מתחילות לשים דגש על המרחב האינטרנטי כמרחב למסחר ולמציאת לקוחות חדשים. השאלה היא לרוב כיצד ואיפה מתחילים?
בשל אופים הפרטי של רוב אתרי מסחרי  B2B, קיים חוסר מידע על איך אתר מסחר אלקטרוני B2B צריך להיראות ולהיות בנוי, מה שמותיר חברות רבות לנחש או לעצב על בסיס של ניסוי וטעייה.

אז לפני שמתחילים בתהליך עיצוב ובניית אתר אינטרנט מסחרי B2B, המלצתי לכם ליישם את שיטות העבודה הבאות על מנת ליצור אתר מוצלח:

1. דגש על קהל היעד שלך. כאשר אתם מעצבים את אתר המסחר B2B שלכם, יש להתחשב בקהל היעד שלכם. בררו מה הם חושבים על המוצרים שלכם ומהם הסיבות שהם ירכשו מכם את המוצרים שלכם? זה יעזור לכם לפתח את מבניות האתר , בנוסף, על בסיס אותן סיבות יש לכתוב ולהדגיש את יתרונות הקניה אצלכם בעמוד הבית.

2. מתגו את האתר שלכם כך שימשוך את קהל המטרה שלכם אליו. מהו תחום עיסוק החברה שלכם?, הצבעים, לוגו, גרפיקה ותמונות צריכים לשקף את התעשייה שאתם נמצאים בה, גם אם רק ברמיזה.

3. הפכו את האתר שלכם לידידותי וקל לשימוש. השתמשו במבנה ניווט ברור ועקבי כדי להנחות את המבקרים ומשתמשים באתר שלכם לאורך תהליך הרכש. שמרו על החוקיות של שלוש הקלקות ככל האפשר כדי להקל על המבקרים בניווט אחר מבוקשיהם באתר. 
4. נגישות הצגת המוצרים. שמור על נגישות הצגת המוצרים באתר והקפד על אחדות הצגתם.

5. אפשר יותר מדרך אחת ליצור הזמנה. הצרכנים רגילים באתרי מסחר לדרך המסורתית "הוסף לסל". הוסיפו אפשרות נוספת כגון לאפשר לקונים ליצור הזמנות מבוססות על ההיסטוריה של הזמנות קודמות, באמצעות רשימה מהירה של הפריטים שנרכשו בעבר כנקודת התייחסות, או על ידי מספר פריט.

6. השתמש בתמונות כדי לשפר את חוויית השימוש באתר. תמונות הן לא רק עבור אתרי B2C יותר. אתרי מסחר B2B מצליחים לנצל את התמונות הממוזערות של המוצרים כדי להפוך את זיהוי המוצר קל בנוסף, באמצעות המחשה ויזואלית ניתן להראות את המוצרים "בפעולה".

מקורות: B2B eCommerce Site Design Tips

חזרה לניוזלטר מרקום מול מאי 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch