MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד לבנות מודעת באנר מוצלחת יותר?


לבאנר אלקטרוני יש תפקיד מאוד חשוב, הוא המפתח לאתר החברה. לעיתים אנשים נוטים לזלזל במסר השיווקי שהם כותבים בבאנר ומעצבים אותו כלאחר יד. לידיעתכם הבאנר האלקטרוני לא מת ואף לפי נתונים ממחקרים שקראתי, השימוש בבאנר צפוי לעלות בשנה הקרובה.

הבאנרים המדוברים הם אינם הבאנרים המסנוורים או הבאנרים הקופצים (pop-ups) באתרי החדשות השונים, מדובר כאן על באנרים אלקטרוניים חכמים עם תכנים שיווקיים ממוקדים המבטיחים דבר מה אמיתי לכל המקליק עליו.

כיצד אנחנו אנשי המרקום והשיווק יכולים להפיק את המרב מההשקעה שלנו באינטרנט?

1. תנו לצרכנים שלכם את מה שהם רוצים, העבירו את המסר שאתם יודעים ש"ידבר אליהם", ענו על שאלה או נסו לפתור בעיה שלהם.

2. חלקו קופונים, הנחות ותמריצים שונים לכל המקליק על הבאנר.

3. דעו כי כמות ההקלקות אינו המדד היחיד למדידת אפקטיביות של באנר, לפי מחקרים שנעשו בארה"ב, נוכחות הבאנר במקום הנכון ועם המסר הנכון היווה חשיפה גדולה מאוד עבור המשווקים.

4. פרסמו באתר עם תוכן ממוקד לקהל המטרה שלכם ופחות באתרים כלליים יותר עם קהל מגוון.

5. פרסמו באנרים גדולים, ככל שהבאנר יותר גדול כן החשיפה שלכם באתר יותר גדולה.

6. פרסמו באנר ביותר מאתר תוכן אחד ולתקופה ארוכה אם ניתן, צרכנים נוטים להלקיק על באנרים שהם כבר ראו.

7. דף נחיתה לאיסוף מידע ולמתן המידע שהובטח – לאחר שהבאתם את הלקוחות להקליק על הבאנר שלכם תנו לו את מה שהבטחתם בין אם מדובר במתן מענה מקצועי, קופון או כל דבר אחר.

מקווה שעזרתי... בהצלחה


חזרה ל ניוזלטר מרקום מול ינואר 2011

חזרה לראש הטיפ

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch