MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד לשווק חברה באמצעות YouTube

נחשפתי לכתבה הזו באתר Ezine והחלטתי לשתף אתכם בתוכן ביחוד לאחר ההרצאה המדהימה שהעניקה רחל ליפשיץ מגוגל ב כנס מרקום בנושא יום מהסרטים.

 YouTube יכול לעזור לנראות החברה שלכם!

YouTube קיים כבר מעל 5 שנים, והוא ללא ספק המדיום היעיל ביותר עבור הפצת וידאו מקוון. החברה, אשר משתמשת בסיסמה, "Broadcast yourself", מאפשרת לאנשים בכל מקום להעלות ולהציג סרטוני וידאו על כמעט כל דבר. החברה שלך יכולה בהחלט להרוויח מלהיות מוצגת מעל פלטפורמת הענק הנ"ל של גוגל, כל שעליך לעשות הוא לעקוב אחר כמה כללים פשוטים ו סרטי תדמית של החברה יופצו ברבים.

כיצד מתחילים?
להלן רשימת הציוד שתצטרך: ווידאו, מחשב, חיבור לאינטרנט, וחשבון YouTube (ללא עלות). כאשר אתה יוצר לראשונה חשבון ב YouTube ייווצר עבורך ערוץ. "ערוץ" הוא פרופיל המשתמש שבו מבקרים יכולים לראות את כל התוכן שהעלית אי פעם.

כיצד להעלות סרטונים ל YouTube ?
כדי להוסיף תוכן חדש ל-YouTube, לחץ על "upload" הקישור באזור הימני העליון של דף הבית של YouTube. אם לא נכנסת לחשבון שלך לפני כן, תתבקש להיכנס לחשבון שלך ואז תוכל להמשיך. ל YouTube יש מספר מגבלות לגבי אורך של תוכן הווידאו. על קובץ הווידיאו להיות לא יותר מ  GB2 או כ 15 דקות אורך. זכור כי ווידאו High Definition יוצר קבצים גדולים יותר מאשר ווידאו סטנדרטי של אותו הסרטון. למרות הגודל המותר על ידי YouTube, תנסה לשמור על אורך של קטעי ווידאו עד 5 דקות כדי למנוע שעמום של הקהל שלכם.

מציאת הווידאו ב-YouTube
אחד המרכיבים החשובים ביותר לדעת על איך לשווק חברה באמצעות YouTube הוא לקשר מידע רלוונטי אל התוכן שלכם כחברה. כדי שמשתמשי YouTube יוכלו למצוא את התוכן שלך, ישנן שתי אפשרויות, האחת שתיתן להם קישור לסרטון ב You Tube והשניה, שהם יחפשו אותך במנוע החיפוש גוגל או במנוע החיפוש של YouTube. מאחר שברוב המקרים ימצאו אותך באמצעות מנועי החיפוש, חשוב לשייך מידע רלוונטי לתוכן הווידאו שלך.

תאר את התוכן שלך
בעוד הווידאו שלך מועלה לאתר האינטרנט YouTube, אתה יכול לספק קצת פרטים עליו. בסעיף המבקש מידע על הווידאו, פרט כמה שיותר עליו, מלא כותרת, תיאור, "תגים", משפטי מפתח ומילות מפתח וקטגוריה. תנסו לחשוב כמו הלקוחות שלכם, כיצד הם יחפשו אתכם ומה הם יכתבו בחיפוש על מנת למצוא אתכם. הקפידו לכלול את מילות המפתח או משפטי המפתח בכל אחת מתיאורי כותרת, שדות תג. עם זאת, אל תעמיסו את השדות על ידי דחיסת מילות מפתח רבות מדי או ביטויי מפתח לתוך השדות הללו. זכור, אנשים קוראים את המידע הזה, לא רק מחשבים, אז בחרו את מילות המפתח הטובות ביותר או ביטויי המפתח והשתמשו בהן.

בסעיף Broadcasting and Sharing , יש לך את הבחירה של תיוג הווידאו כ: ציבורי, פרטי, או לא ברשימה. על מנת להפוך את הווידאו שלכם לזמין עבור המספר הגדול ביותר של צופים, סביר להניח שתרצה לתייג את תוכן הווידאו שלכם כציבורי מה שיאפשר לצופים למצוא בקלות את החברה שלכם. הגדרת הווידאו כפרטי פירושו רק אלה שאתם מזמינים יכולים לראות את קטעי הווידאו של החברה שלכם. והגדרת הווידאו כלא ברשימה, פירושו רק עם קישור ספציפי יוכלו לראות את קטעי הווידאו. קטעי וידאו אלו לא ניתן לחפש דרך מנועי חיפוש כמו גוגל, וכו '
אם תרצה להתמקד בקהל מטרה במדינה מסוימת או באזור מסוים, תייג בעמודה של Date and Map בסעיף : Map location את המיקום הרצוי לך.

YouTube ווידאו טיפים
הנה כמה טיפים נוספים על אופן יצירת סרטון ווידאו להעלאה ל- YouTube. ודא שיש לך תאורה מתאימה. צלם וידאו בחוץ אם אפשר. אם אתה משתמש במצלמת וידאו כדי להקליט את עצמך או אחר דאג שהתמונות יהיו ברורות ומוארות היטב. אם אתה יוצר מצגת ווידאו, השתמש בתמונות באיכות גבוהה. אל תשתמש בתמונות מטושטשות או מעוותת שקופיות, זה יטריד את הצופים שלך והמסר שלכם לא יהיה ברור, בנוסף אתה עשוי להפחית את ערך המותג של החברה שלך.

מקור הכתבה: Ezine Articles

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול ינואר 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch