MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד מתבצע תהליך מיתוג ושיווק באינטרנט

כוחו של מותג
כמעט ואין קנייה שאנחנו מבצעים שלא כוללת בתוכה מותג כלשהו. למשל כאשר נרצה לקנות טלפון נייד, נקנה נוקיה או סמסונג וכאשר נרצה לקנות נגן נקנה אייפוד של אפל. החברות המובילות בעולם שואבות את כוחן מהמותגים המובילים שלהן. לכן, אם אתם רוצים ליצור עסק מצליח עם קהל לקוחות נאמן, בניית מותג היא המפתח להצלחה שלכם. אז מהו בכלל מותג וכיצד מתבצע תהליך מיתוג ושיווק באינטרנט? על כך נרחיב בשורות הבאות.

מהו מותג?
המילה מותג מורכבת מצמד המילים מוצר + תג. בנייה מוצלחת של מותג תבדל אותו ממתחריו, תיצור עמדה חיובית בעיני הלקוחות וקנייה שלו תיטע בלקוח תחושת בטחון. כל אלו הופכים את המותג למרכיב מרכזי בהצלחת הארגון, ולכן בנייתו כרוכה במספר פעולות חשובות. בנוסף, היכולת להגדיל בצורה משמעותית את מעגל הלקוחות באמצעות רשת האינטרנט הביא לשילוב הרשת בפעולת המיתוג. אלו פעולות דורש תהליך מיתוג יעיל?

מיצוב המוצר
השלב הראשון בפעולת המיתוג הוא להחליט כיצד אנחנו רוצים שהמוצר שלנו ייתפס בתודעה של הצרכן. אם לדוגמא יש לכם עסק שמתמחה בציוד משרדי, עליכם להחליט האם למצב אותו בתור עסק המספק ציוד במחירים זולים השווים לכל נפש, או כחנות יוקרה המשווקת מוצרים איכותיים ומיוחדים. מאחר ולאתר האינטרנט של העסק יכולת לגעת בלקוחות פוטנציאליים רבים, שיווק באינטרנט הוא כלי חשוב להוצאה לפועל של החלטות המיצוב שקיבלתם. החלטה למצב את עצמכם כחנות יוקרה יכולה למשל להוביל לפרסום דפים אודות מוצרים מיוחדים, סלוגן תואם ועוד.

בידול המוצר
לא משנה מהו תחום העיסוק שלכם, תמיד יהיו לכם מתחרים. אז למה שהם יבחרו דווקא בכם? סביר להניח שיש סיבה – היא יכולה להיות איכות המוצרים, רמת השירות או מדיניות המחירים שלכם. במילים אחרות, עליכם לשכנע את הלקוח – מדוע לבחור דווקא בכם? פעולה זו נקראת בידול – יצירת הבדלים משמעותיים המייחדים את המוצר שלכם ביחס למתחרים. גם במקרה זה, שיווק באינטרנט יוציא לפועל את החלטות הבידול שקיבלתם ויוכל להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. שילוב הבידול בפעולת שיווק באינטרנט כולל יצירת תוכן וקידום מילות מפתח שמתייחסות לבידול.

מהי החשיבות של שיווק באינטרנט לפעולת המיתוג?
חשוב לזכור שפעולת מיתוג מוצלחת אינה מסתכמת רק בפעולות שהזכרנו, אלא בעיקר ביכולת לתקשר אותה לקהל היעד. הרי המיתוג הוא בסופו של דבר אמצעי להשגת לקוחות נוספים... היתרון של תהליך המיתוג באינטרנט מתבטא בשליטה שיש לכם על התהליך. אתר התדמית מהווה פלטפורמה זמינה ויעילה ליצירת מגע עם לקוחות פוטנציאליים. ובשונה מפרסום בטלוויזיה או ברדיו, לכם יש את הכוח לקבוע מה יהיה ה"רייטינג" של האתר שלכם! בנוסף, לשיווק האינטרנטי חלק חשוב בהצלחת תהליך המיתוג, באמצעות ניהול מוניטין – הבלטת מידע שמופיע אודותיכם ברשת ועולה בקנה אחד עם המיתוג שלכם, לעומת הצנעת מידע שלא משרת את מטרותיכם.

איך משיגים את כל אלו?

באמצעות מקדם אתרים מקצועי. מידת החשיפה לה זוכה אתר התדמית שלכם תגדל באופן משמעותי ככל שתמוקמו גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. זהו הרייטינג לו אתם זקוקים כדי להטמיע את המיתוג ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. קידום אתרים מקצועי ישפר את המיקום שלכם במנועי החיפוש, יבצע עבורכם ניהול מוניטין ויסייע להצלחת פעולת המיתוג באמצעות שיווק באינטרנט.

הוצאה לפועל של מיתוג העסק באינטרנט היא הפעולה האחרונה בשרשרת, אך אולי החשובה ביותר. לכן אל תתפשרו! השקיעו בשיווק באינטרנט על מנת להשיג את המטרות העסקיות שלכם.

נכתב על ידי דרור אלון מנכ"ל, לינקאלון – שיווק באינטרנט. חברה המתמחה בשיווק באינטרנט, קידום אתרים, כתיבה שיווקית לאינטרנט, תכנון וניהול אסטרטגיה שיווקית באינטרנט, שיווק ברשתות חברתיות, וניהול מוניטין במנועי חיפוש.

לפרופיל של לינקאלון בפורטל מרקום מול

חזרה לראש הכתבה

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול ספטמבר 2010

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch