MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כל קמפיין צריך קופירייטר

בזמנים בהם קמפיינים בפייסבוק צצים אחת ל-3 דקות, לא די ב-Like או עיצוב מושך. קופירייטינג חכם העונה לצרכי הקמפיין מסייע להשגת המטרה האמיתית: הנעה לפעולה

ההתחלה מוכרת: הלקוחות מגיעים עם צורך, וכבר בשלב המצגת שמראים לכם הראש נמלא ברעיונות. אתם מפנטזים על קונספט חלומי והקמפיין הבא כבר קורם לעצמו סטאטוסים וחברים.

כעת לא נותר אלא לגרום לקמפיין לעבוד, או במילים אחרות: להניע את הגולש לפעולה ולהגדיל רווחים. איך עושים זאת? קופירייטר מקצועי המתמחה ב כתיבה שיווקית לרשתות חברתיות יידע לתת את התשובה. לא משנה איזה רעיון מבריק יש לכם וכמה חברים אתם מתכננים לגייס לדף החדש בפייסבוק - הכל מתחיל ונגמר במילים המנוסחות ובמשמעותן לגולש.

להקליק, להצטרף, לשתף

תפקידו של הקופירייטר הוא לקחת את הרעיון המרכזי של הקונספט, לשלוף ממנו את התובנה העיקרית ולהפוך אותה בעזרת מילים לסלוגן קליט או שורת מחץ שיגרמו לגולשים להקליק, להצטרף, לשתף ו... ליצור קשר.

על ידי שימוש בהומור, למשל, ניתן להשיג בקלות קשת רחבה מאוד של גולשים, כמו גם לקלוע לטווח רחב של גילאים. הומור שובר את הקרח באופן מיידי, יוצר אצל הגולש חיבה ואהדה למוצר החדש ומעורר בו סקרנות לנסות אותו.

לדוגמה, "החיים לא תמיד הוגנים" הוא סלוגן המלווה מזה שנים רבות את חברת "ביטוח ישיר". כעת, דמיינו קמפיין ברשת הפייסבוק עם סלוגן דוגמת "לא פייר? בוא לספר!", בו יוזמנו הגולשים לרשום בקיר הפייסבוק סיפורים קצרים המתארים מצבים מעצבנים, מרגיזים ולא הוגנים. הפרס, בדמות פוליסת ביטוח חינם לשנה, יוענק לסיפור המוזר/ המצחיק/ המעצבן ביותר.

לא די בעיצוב יפה

דינו של קמפיין פייסבוק "מגניב" ומעוצב למשעי ללא עזרה מצד קופירייטר מומחה בתחום, עלול להיחתם בקומץ לייקים ושיתופים בודדים, כמו גם בהנעה חלשה לפעולה. קופירייטר מוכשר יודע כיצד לזכך את המסר השיווקי, לחזק את נקודת המכר הייחודית של המוצר או השירות (USP – (Unique Selling Proposition, לפנות אל קהל היעד בשפה שלו ולהפוך את הקונספט למשפט חכם ומניע לפעולה.

נוסף על אלה, קופירייטר נחוץ גם לעיבוד התוכן השוטף בפייסבוק: דף "ברוכים הבאים", "מי אנחנו", סטטוסים כיפיים מעוררי סקרנות, ואפילו דף "צור קשר" שיכול להפוך באחת מדף יבש ומשמים לכזה העושה חשק למלא פרטים ולהכיר את בית העסק.

כאשר פניות יגיעו אליכם במקביל להגדלת מעגל החברים בפייסבוק ובשורת הרווח תראו גם מספרים ולא רק לייקים - תדעו שהקמפיין אכן הצליח ואמרו "לייק".

נכתב על ידי אלעד אקרמן, מנהל תוכן בחברת 3points – חברת תוכן ושיווק באינטרנט . תמונת הפרופיל של אלעד צולמה ע"י ראובן קפוצ'ינסקי.

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול יוני 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch