MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כניסה חלקה לחברות B2B למדיה חברתית- עמוד חברה בלינקדאין

חברות B2B אינן ממהרות להיכנס למדיה חברתית. חששן העיקרי הוא השוני בקהל היעד. חברות B2C פונות אל המשתמש הסופי, האדם הפרטי, אותו אדם המשתמש בפייסבוק על מנת לשוחח עם חבריו ומשווה רשמים מהטיול האחרון בתורכיה. חברות B2B פונות אל מנהל הרכש, אל מהנדס החברה, הקניין, מנהל התפעול, מנהל שיווק, מנהל מרקום או האדמיניסטרציה. אלו מבצעים רכישה בעבור חברתם ולא משק ביתם. חברות אלו פונות אל ה"כובע המקצועי" של האדם, ולכן התהייה היא: היכן תתנהל השיחה וכיצד "ללכוד" את אותו קהל יעד. פתרון אופטימאלי מציגה לינקדאין.

לינקדאין היא הרשת העסקית הגדולה ביותר בעולם ובה אפשר לתקשר עם לקוחות B2B ב"כובעם המקצועי" בדרך מושלמת. הם נמצאים שם מסיבה אחת והיא: לעשות עסקים. ובעסקים כמו בעסקים צריך לעשות פרזנטציה מושלמת. לינקדאין מאפשרת להציג את מיתוג החברה, מוצריה ותרבותה הארגונית. עמוד החברה, אשר הורחב בשנה שחלפה, מציג פרופיל חברה עדכני ומפורט הכולל טקסט, תמונות, סרטי תדמית, סרטי מוצר וקישורים לטוויטר החברה או בלוג. עמוד החברה מאפשר גם לפתוח צוהר ולהראות את הצד האנושי בחברה, הצצה אל האנשים העובדים בה כולל יצירת חיבור בין האנשים בחברה למוצרים אותם הם מיצגים.

מבנה עמוד חברה בלינקדאין

עמוד חברה בנוי מארבעה טאבים:

1. Overview -דף הכניסה ובו טקסט המציג את החברה, אנשי קשר של קורא הדף מבין עובדי החברה. פוסטים אחרונים בבלוג החברה, ציוציה בטוויטר, עדכונים חדשים,בתקציר פרטי התקשרות עם החברה. בצד ימין נמצא קישור לסטטיסטיקות על החברה ונתונים ציבוריים.

2. Careers -  מקום יחודי המאפשר ליישם מדיניות HR Branding . מאפשר להראות ולספר לעובדים פוטנציאלים על תרבות החברה ומה יש לה להציע. השימוש בטאב זה הינו בתשלום.

3. -Products & Services מאפשר הצגת מוצרים/ משפחות מוצר או שרותים. ניתן לשלב בדפים:באנרים, וידאו וקישור לנציגי חברה שהפרופילים שלהם נוכחים בלינקדאין ליצירת קשר מיידי. ניתן לעשות לעמוד פרסום בלינקדאין.

4. Analytics – טאב סטטיסטיקות מציג את מספר הצופים בעמוד החברה בחלוקה לפי התעשיות מהן הם מגיעים. בנוסף, מראה את הגידול במספר העוקבים אחר פרופיל החברה בהשוואה לחברות באותה תעשייה. דף זה נראה לאדמיניסטרטור הדף בלבד.

לפני שבונים עמוד חברה כדאי לדעת:

1. הקמה ועריכת פרופיל חברה ניתנת רק על למשתמש בעל כתובת מייל עם דומיין החברה.

2. טרם תוכל לשמש אדמינ'  יש לעבור תהליך אשרור מייל מול לינקדאין במהלכו ישלח מייל לתיבת הדואר בחברה ויש לאשרו על ידי לחיצה על הלינק המצורף.

3. מקים/ עורך פרופיל חייב להיות עובד חברה כאשר בפרופיל האישי שלו מופיע תחת Experience  שהוא עובד החברה כעת.

4. שם החברה- תכננו מראש מה ירשם ב"שם החברה" (אנגלית/ עברית/ מילות מפתח/ שם מלא או קצר). נכון למועד כתיבת הפוסט עריכה חוזרת של שם החברה תתאפשר רק על ידי משלוח בקשה אישית לשרות הלקוחות של לינקדאין עם נימוק מתאים.

5. שדה שם חברה יכול לכלול מקסימום 100 תווים.

6. שדה תאור חברה / פרופיל יכול לכלול בין מינימום של 200 תווים למקסימום של 2000 תווים.

7. Specialties תחת תיאור החברה מהווים מילות מפתח למנועי החיפוש. הם יכולים לכלול עד 256 תווים. המערכת קולטת עד 10 שדות מילות מפתח.

8. דומיין החברה יכול לכלול עד 256 תווים.

9. Followers- לחברה יכולים להיות "עוקבים". משמעותו של "עוקב" היא שהוא מקבל עדכון בכל פעם שדבר מה מתעדכן בעמוד החברה.

10. "ויראליות" – על מנת להגדיל את חשיפת העמוד ניתן להכניס באתרכם כפתור שלחיצה עליו תוביל אנשים לפרופיל החברה בלינקדאין. כל מה שאתם זקוקים הוא שורת קוד אחת והיא מופיעה בתוך עמוד החברה.


נכתב על ידי: גילה גדעון. מתמחה במדיה חברתית, שותפה בהקמת הקורס הראשון המקיף בארץ ל"מנהלי מדיה חברתית". גילה גדעון מייעצת לחברות טרם כניסה לפעילות מדיה חברתית, מנהלת מדיה החברתית, מדריכה ומרצה בנושא.

חזרה לניוזלטר מרקום מול מרץ 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch