MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כנס מרקום בנושא מיתוג - תהליכי מיתוג בתקשורת שיווקית

הדרך למיתוג מוצלח !

בתאריך 08.12.2011 ערכנו כנס מרקום שעסק באחד התהליכים התשתיתיים החשובים ביותר בתחום המרקום – מיתוג. הכנס התקיים בוואהל סנטר, מתחם אוניברסיטת בר-אילן בין השעות 12:15-18:00.

להלן הקישור לסרטון כנס מרקום מול בנושא מיתוג ביוטיוב

בכנס הרצו אנשי מקצוע מומחים מעולמות התקשורת השיווקית והמיתוג ובנוסף, אירחנו פאנל מקצועי של חברות מיתוג ומנהלי מרקום אשר שיתפו אותנו מניסיונם העשיר. הכנס מיועד לאנשי שיווק המעוניינים להתעדכן ולהעשיר את הידע המקצועי שלהם, בין אם ניהלו בעבר תהליך מיתוג ובין אם לאו.

הכנס דן בשאלות הבאות:

  • כיצד יוצרים חווית מותג כוללת המחברת מסרים רגשיים ושכליים?
  • מה מבדיל בין הצלחה לכישלון של מותג?
  • כיצד מפתחים מותג ברשת?
  • מתי הזמן הנכון לתהליך מיתוג וכיצד בונים אותו נכון? 

קהל מטרה: מנהלי מרקום, מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי פרסום, יועצי שיווק ואסטרטגיה, מנהלי פיתוח עסקי בחברות וכדומה...

הכנס בהנחיית ליאור מנור, אינפוטיינר ומהנדס מחשבות יתמקד בנושאים המלווים את אנשי המרקום והשיווק בעת תהליך מיתוג:

תוכנית הכנס

12:15 התכנסות וכיבוד קל

13:00-13:10 דברי פתיחה – שלומית הרץ, מנכ"לית מרקום מול

13:10-13:20 חשיבה יצירתית - ליאור מנור, מהנדס מחשבות

13:20-14:00 ניהול חווית הלקוח על פי ערכי המותג - אלירון טובי, אסטרטג שיווקי ומומחה למיתוג

14:00-14:30 מהם התהליכים לבניית מותג מצליח וכיצד מתמודדים עם מותג כושל, דורון גולדנברג, מנכ"ל ובעלים פירמה חברה למיתוג

14:30-15:00 מיתוג בינלאומי אפקטיבי בסקטור הרפואי-טכנולוגי - דפנה כץ, דירקטור שיווק בינלאומי בחברת Syneron & Candela

הפסקה: 15 דקות

15:15-15:30 דברי ברכה ממרכז הכנסים וואהל סנטר

15:30-16:00 מהו סיפור מסגרת וכיצד משתמשים בו בתהליך מיתוג ברשת – פרי לוי, מומחית לניהול מערכות יחסים בדיגיטל (לשעבר מנהלת תקשורת אינטראקטיבית ותוכן בשטראוס)

16:00-16:30 אלגוסק תהליך המיתוג של חברה טכנולוגית בינלאומית מהמניעים ועד למסקנות - נמרוד רייכנברג, סמנכ"ל שיווק, אלגוסק

16:30-17:00 מסע המיתוג המתמשך של חברת KIKA ישראל - אלית בן-בסט נוריאל, מנהלת השיווק, KIKA ישראל

הפסקה 15 דקות

18:15 – 17:15 פאנל מקצועי בנושא מיתוג בהנחיית עינת אדר, Marketing First

מיכל גת, סמנכ"ל פיתוח עסקי חברת טיטאן
יהודה רזניקוב, מנכ"ל ומנהל קריאייטיב חברת רז גרופ
אדוארדו מיטלמן, מנכ"ל סטרטיגו

מיכל ישר-מיכאלי, מנהלת מרקום זיו האפט BDO
אולגה גורביץ, מנהלת מרקום קבוצת מר MER
רבקה רחמני, מנהלת שיווק VERINT

להלן המצגות מהכנס:

אלירון טובי-ניהול חווית לקוח עלפי ערכי המותג  אלירון טובי-ניהול חווית לקוח עלפי ערכי המותג
מיתוג ברשת-פרי לוי  מיתוג ברשת-פרי לוי
Algosec-Branding Case Study  Algosec-Branding Case Study
הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch