MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כתבות ומאמרים

האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?

אם תמונה שווה אלף מילים, אז סרט מוצר שווה עשוי להיות שווה אלף מכירות. בהתחשב בכך שסרטי מוצר מופיעים ב- 70% מ- 100 תוצאות החיפוש המובילות, ובעובדה שאחוזי הקנייה אצל גולשים שצפו בסרטי מוצר גבוהים ב 64-85%, מדובר בכוח שיווקי שלא ניתן להתעלם ממנו. להלן מספר סיבות לכך..

מיתוג אג'ילי

פעם, מותגים הוקמו כמצודות ימיביניימיות יציבות ורבות עוצמה– נבנות לאט לאט, בכדי לעמוד בפני רוחות השינוי , לא עוד. כיום, מותגים נדרשים להתאים עצמם לסביבה רוויות הפתעות, בה שינויים – הינם עניין שבשגרה.
מיתוג אג'ילי הינו גישת מיתוג חדשה שיוצרת מותג זריז וערני, המגיב במהירות בהתאם להלך הרוח, מבלי לוותר על עקרונותיו.

אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?

רוב מחלקות השיווק אינן יודעות כיצד להפיק סרט תדמית שיעורר עניין , הן הולכות על בטוח. "בטוח" תמיד עובד. קל יותר. ישמור על המשרה שלך. ימכור יותר. ויעביר אותי את היום בשלום. לא ממש. "בטוח" לא מעורר שיחות. "בטוח" לא מניע לפעולה. "בטוח" לא גורם לי לחשוב יותר, או מאתגר אותי. להלן עשר דרכים כיצד לגרום לסרט התדמית שלכם לבלוט, לעורר תשומת לב, ולהניע לפעולה וגם לשמור על המנהלים שלכם מרוצים.

הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים

רוב החברות שמעו על היתרונות של Inbound Marketing, אבל פחות יודעים איך ליישם זאת בצורה יעילה.
על פני השטח, הרעיון הוא פשוט: תוכן גדול מייצר תעבורת אינטרנט, כאשר חלק מהתנועה מובילה בעצם להמרה. זהו מושג חדש יחסית עבור עסקים רבים הבונים את המותג שלהם על ידי דחיפה של המוצרים או שהשירותים באמצעות שיטות מסורתיות יותר ולא באמצעות יצירת תוכן משכנע שמושך לקוחות.

כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"

היום, צרכנים מוצפים בהודעות ממשווקים על איך המוצרים או השירותים שלהם טובים יותר מאלה של מתחרים, ואיך ההצעה שלהם תענה על דרישותיהם וציפיותיהם לעומת המוצרים של המתחרים. ככל שצרכנים מקבלים מסרים שיווקיים מסוגים שונים, הם הופכים לציניים וספקניים ואינם יודעים באיזה מותג לבטוח ולבחור, ומאיזה להתעלם. אז איך יכולים משווקים לוודא שהמסר שלהם הוא אחד שכדאי לקבל לשמוע ולאמץ?

שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015

אנשי שיווק אוהבים את הרשתות החברתיות ויש לכך סיבה טובה. רשתות חברתיות הפכו את התקשורת לקלה יותר מתמיד לאנשי שיווק ומהווים צינור ישיר למוחו של הקהל שלהם. מבחינה אסטרטגית, רשתות חברתיות מאפשרות אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים על ידי הפקת תוכן ה"תופס" כל אחד מהאינטרסים הייחודיים שלהם. לאחרונה, טוויטר הודיע על סט חדש לגמרי של תכונות אשר יושקו במחצית הראשונה של שנת 2015, תכונות אשר כל מנהל שיווק חסיד רשתות חברתיות ימצא בהם תועלת רבה.

מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B

אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק הדיגיטליים לשנת 2014 והצפי לשנת 2015. שיווק במובייל פחות תפס בשנת 2014 לתחקיר המלא..

איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו

הרכיבים הטכניים והאסתטיים של בניית אתר אינטרנט טוב הם בדרך כלל מוצגים כשני כוחות מתחרים, או ישויות נפרדות שנותבו לתוך שיתוף פעולה מסויג למען ייצור מוצר פונקציונלי. יחד עם זאת, על ידי יישום כמה אסטרטגיות ושיטות עבודה מומלצות, מעצבי אתרים ומפתחים יכולים לעבוד כצוות אחד כדי להשיג את המטרה המשותפת של פרויקט. מרמת המחשבה על האתר ועד עלייתו לאוויר, צוותי העיצוב והפיתוח צריכים לצאת מהגומחה שלכם ולשבת אל אותו שולחן העבודה.

תקשורת שיווקית בחברה גלובלית

ועכשיו גם לנשמה... אנשי שיווק ומרקום מתמודדים עם לחצים ואתגרים לא פשוטים במהלך עבודתם. להלן הצעה לאימון אישי להצלחה בהשגת יעדים תוך התמקדות בשיפור והטמעת מיומנויות מכירה וניהול אסטרטגיות אשר משפרות את היכולת של המתאמן להצליח בתפקידו

יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

הרבה מאמרים דנים כיצד וידאו נהפך להיות חשוב בשיווק תוכן. אבל הכתבות האלה בדרך כלל לא דנות כיצד ליצור תוכן דינמי וראוי לתרגום לוידאו. להלן מספר טיפים היכולים לעזור לך להפוך את קטעי הוידאו לתוכן שיווקי משכנע אשר יתפוס את תשומת הלב של הקהל שלך

כל שעל אנשי שיווק לדעת על עיצוב לדפוס

שיווק ודפוס עובדים הכי טוב יחדיו כאשר מעצבים גרפיים ואנשי מרקום משתפים פעולה. לדוגמא: עוזר אם כל אחד מכיר ומכבד את אמונותיו האחד של השני. מעיקרי החוקים של עיצוב להדפסה שאנו אנשי מרקום צריכים לזכור; מבניות וצבעוניות הלוגו, שימור ערכי המותג של החברה, שימוש באלמנטים מעבר לדפוס השגרתי... הכל בכתבה

מהו החזון של פייסבוק לשנים הקרובות, וגם איך לשנות את צבע הפייסבוק שלכם

לכבוד ראש השנה חשבתי שהכי נכון לכתוב קצת על החזון של פייסבוק לשנים הקרובות. החלטתי לכתוב על כמה פיתוחים מעניינים שפייסבוק עומדים לנסות וגם לצ'פר אתכם בסוף המאמר בהפתעה ולהסביר לכם איך לשנות את הצבע של הפייסבוק שלכם?

ניהול קמפיין שיווקי באמצעות דיוור ישיר ומתנות יחודיות

חברת סופרמייל המתמחה בדיוור ישיר, עיטוף, הכנת תיקים לכנסים והכנת אריזות ומוצרי קד"מ, מגישה את ה"אני מאמין שלה" בנושא ניהול קמפיין שיווקי באמצעות דיוור ישיר וכיצד לתפעל קמפיין שיווקי בצורה יעילה שיווקית ותקציבית.

תנועה מעגלית: אתר האינטרנט שלנו ככלי למכירה חוזרת – חלק ב'

בחלק הראשון דיברנו על הדרך למנף את הגולשים הקיימים באתר ולהפוך יותר מהגולשים ללקוחות,העלינו דרכים מתקדמות לעקוב אחרי הגולשים ולשווק מחדש למבקרים באתר שלנו. בחלק השני של המאמר נמשיך להציע דרכים להפיק יותר מהגולשים הקיימים שלנו באתר. גולשים באתר זה לא עניין של מה בכך,בואו נבחן מה אפשר לעשות איתם כדי למנף את זה לטובתנו.

תנועה מעגלית: אתר האינטרנט שלנו ככלי למכירה חוזרת – חלק א'

כיצד למצות את המקסימום מהתנועה הנכנסת לאתר החברה ולהתייחס בכבוד לכל גולש? חברות שיווק ובעלי עסקים רבים יוצאים מנקודת ההנחה שכדי להגדיל את העסק וההכנסות, צריך להביא עוד ועוד תנועה לאתר. לכאורה מחשבה הגיונית מאד - נביא עוד אנשים לאתר, נקבל עוד מכירות. אבל אנחנו רוצים להציג גישה קצת אחרת

איך גוגל יודע איזה אתרים הם שלך ולמה זה חשוב

האם העובדה שיש לחברה שבה אתם עובדים יותר מאתר אחד יכולה להיות לטובתכם או לרעתכם? אלה שאלות חשובות שחברות שואלות לעתים קרובות. באתרי החברה אתם כמנהלי שיווק קובעים את התכנים, אתם שולטים על הקישורים, אתם קובעים את העיצוב, אתם מחליטים... אז מה רע בזה? בשנים האחרונות גוגל עושה מאמץ גדול בניסיון להבין את הקשרים בין האתרים כדי להבין עד כמה שווים הקישורים..

תוכנות אוטומציה בשיווק המקובלים ביותר בשוק

מה הם תוכנות האוטומציה בשיווק המדורגים הכי גבוה עבור עסקים קטנים, חברות בינוניות וחברות גדולות ?
TrustRadius התמודד עם שאלה זו במדריך לקונה שהוציא לאחרונה. הניתוח לא כולל מוצרים המתמקדים בהיבט אחד של אוטומציה בשיווק, אלא בכלים רב פעליים רוב חבילות התוכנה שנבדקו מציעות מגוון רחב של יכולות להגדלת משפך המכירות

למה צריך את תרבות ה- CRO בחברה...ואיך לבנות אותו

אופטימיזצית יחס המרה (CRO) חיונית מאוד לתמהיל השיווק בחברה ויכול להביא להגדלת רווחיה. מאחר שעלויות הפרסום באינטרנט עולות, CRO הינו פתרון שיהפוך להיות חשוב יותר עם הזמן. אם כן מדוע חברות עדיין לא מבינות את החשיבות של השקעה מינימלית במשאב הזה.

איך להגיע ללב של חוויית הלקוח

אם שימור לקוחות בעדיפות עליונה עבור חברתכם, וטרם התחלת ביוזמת מיפוי חוויית הלקוח, אזי כדאי שתתחילו לעבוד על זה ! אבל לפני שמתחילים בנקודות החשובות במיפוי חווית הלקוח, כדי לוודא שכולנו מסונכרנים על מה שאנחנו מתכוונים ב "חוויית הלקוח". כאשר אנו מתייחסים לחוויית הלקוח בחברה, אנחנו מתכוונים לנקודות של אינטראקציה בין הלקוח לארגון. נקודות מגע אלו כוללים, בין היתר, יחסי גומלין הקשורים לתמחור, רכש, תחזוקה, תשלום / חיוב, תמיכה, ואספקה שלמוצרים ו/או שירותים של החברה

האם צריך את ה Endorsements בפרופיל האישי בלינקדאין?

לקראת סוף 2012 הכניסה לינקדאין רכיב חדש בפרופיל האישי שעורר לא מעט תהיות ועד היום נתפס בקרב רבים כסוג של "ספאם" . כוונת לינקדאין היתה טהורה, Endorsements יועד בכדי שאנשי הקשר שלנו (בדרגה 1) יוכלו "לאשרר"/ להמליץ על יכולות וכישורים שלנו. כלי באמצעותו אנשים עימם יש לכם אינטראקציה עסקית יתנו המלצה בהינף קליק. הכלי הפך דרך של חברים ברשת למשוך את תשומת לבכם אל הפרופיל שלהם, וכן דרך "לפרגן" אחד לשני גם כאשר אין כלל הכרות בין שני אנשי הקשר.

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch