MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

10 סיבות מדוע אינך מקבל את התוצאות שציפית מקמפיין השיווק שלך

אתה מבלה שעות אינספור במלאכת יצירת הקמפיין השיווקי שלך, משקיע כסף ושוכר את מיטב המומחים בשיווק כדי להנחות אותך בתהליך. אתה לוחץ על כפתור השיגור להשקת הקמפיין ומחכה למיילים וטלפונים שיזרמו אליך, ואז ...

שום דבר לא קורה. אבל מה יכול להשתבש?

עשית את הדברים שמומחי השיווק אמרו לך לעשות: קמפיין אינטרנט כולל את מילות המפתח שלך, אתה מעלה כתבות לבלוג בכל יום, השקעת בעריכת קטעי וידאו ו סרטי מוצר אשר עולים לבלוג וליוטיוב, אתה שולח ידיעונים ודוא"ל שיווקי.

אז למה לא מתקשרים?
להלן 10 סיבות למה אינך מקבל את תשומת הלב שרצית והכי חשוב - את ההמרה למכירות. בוא נניח כי יש לך מוצר לא יאומן.

1. המסר השיווקי שלך מלא "אני" ו"לי" במקום "לך ".

2. לא העברת את המסר של "למה" (מתוך פרספקטיבה של הלקוח)

3. לא העברת את המסר של "מה" (מתוך פרספקטיבה של הלקוח)

4. לא העברת את המסר של  "איך" (מתוך פרספקטיבה של הלקוח)

5. לא הסברת את המסר "מה אם" (כמו מה אם "אני" אקנה את המוצר ואשתמש בו)

6. התוכן השיווקי של הקמפיין מדבר על המומחיות שלך במקום להראות להם איך הפתרון שלך פותר את הבעיה שלהם.

7. אתה מניח הנחות על הלקוחות שלך משום שנמכרו כבר מספר מוצרים ואתה עושה זאת כבר 20 שנים (אישור נהדר להמשיך לעשות את זה כך), במקום להתמקד באיסוף מידע עסקי לפני הקמפיין שחלקו הינו להקשיב ללקוחות שלך.

8. לא עשית מספיק בדיקות על מוצרים, שירותים או מסרים שיווקיים לפני ההשקה.

9. אתה משתמש בדיוור ישיר ובמדיה החברתית ככלי פרסומי אחד במקום שני ערוצי שיווק שונים. (כדי לעזור לך לבדוק מראש)

10. אתה חסר חמלה ואינך מזדהה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך כי אתה ממוקד מדי בשורה התחתונה - להרוויח כסף

לסיכום: אל תהיה כל הדברים לכל האנשים. תהיה לך הזדמנות טובה יותר להצליח בקמפיין ולראות המרה למכירות אם תצמצם את קהל היעד שלך. היה דג גדול בבריכות קטנות והימנע מלשחות עם הכרישים בים הגדול כי רוב הסיכויים הם, שתהפוך להיות ארוחת הצהריים שלהם.

שאל את עצמך אם המסר השיווקי שלך הוא מוחשי, מוחצן, ממוקד ומדיד לקהל היעד שלך? ונסה לא להשתמש במילה "אני" או "לי" בקמפיין השיווקי הבא שלך.

הכתבה נלקחה מתוך Marcom Professional ונכתבה על ידי Eric Tsai מאמן שיווקי מחברת Design damage.

חזרה לניוזלטר מרקום מול נובמבר 2010

חזרה לראש הכתבה
 

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch