MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

מדוע מנהלי שיווק אינם יכולים להרשות לעצמם להתעלם מפייסבוק

חברות B2B נמנעות לרוב משימוש בפייסבוק כפלטפורמה שיווקית. אבל עובדה זו צריכה להשתנות. פייסבוק הינה הפלטפורמה השיווקית הגדולה בעולם ואנשי שיווק ומכירות בחברות B2B אינם יכולים להתעלם ממנה יותר. אמנם רשת לינקדאין יותר פופולארית ונחשבת ליותר רשת עסקית, הפייסבוק הוא השני בגודלו ונוסק קדימה.

יותר מ 90% מאנשי שיווק בחברות B2B משתמשים היום במדיה חברתית במידה מסוימת לפי דוח חדש שערך מחקר בקרב אנשי שיווק B2B בנושא שיווק באינטרנט. בין המשווקים שנשאלו, 26% ציינו שהם משתמשים בלינקדאין ככלי מדיה חברתית העיקרי והחשוב מכל שלהם, 20% מציינים שפייסבוק היא הרשת החברתית בשימושם,  19%מציינים בלוגים, ו 14% מציינים שקהילות ללקוחות הינו הכלי השיווקי הטוב ביותר עבורם.

מספר גדל והולך של חברות בונות דפי חברה בפייסבוק ומשלבות אותם עם אתרי האינטרנט של החברה. לפי נתוני סטטיסטיקה של פייסבוק, קיימים יותר מ -2.5 מיליון אתרי חברות משולבים עם פייסבוק.

הנה מדוע מנהלי שיווק ומרקום אינם יכולים להתעלם מפייסבוק:

1. לפייסבוק יש יותר מ 500 מיליון סיבות - 500 מיליון משתמשים פעילים – שחברות B2B יכולות ליצור ולטפח קהילות אינטראקטיביות ו/או אינפורמטיביות עבור עובדים, שותפים, לקוחות, ומפיצים.

2. אנשים מבלים יותר מ 700 מיליארד דקות בחודש בפייסבוק.

3. פייסבוק  משתלטת על האינטרנט, במחקר שנערך, בין נובמבר 2009 לנובמבר 2010, עלתה התנועה ברשתות חברתיות ב -60%. גוגל במקום השני הרבה מאחורי פייסבוק.

4. אם רצונך לשתף מידע, לאסוף מודיעין על שיווק ללקוחות שלך, ולהישמע בקרב קהל המטרה שלך, או אם הינך עובד עם אנשים שעדיין אין להם פרופיל בלינקאין, יצירת דף חברה בפייסבוק יכול להיות כלי רב עוצמה.

האם החברה שלך צריכה להשתמש בפייסבוק? שאל את השאלות הללו ותיווכח:

1. כמה לקוחות פוטנציאליים שלך משתמשים בפייסבוק?
2. כיצד לקוחותיך משתמשים במדיה החברתית בכלל ובפייסבוק בפרט בעת קבלת החלטות רכישה?
3. כמה מהמתחרים משתמשים בפייסבוק כערוץ שיווק ?

ערוצי המדיה החברתית משתנים במהירות. גם אם החברה שלך אינה מוכנה עדיין להשתמש בפייסבוק כערוץ שיווקי עכשיו, המלצתי שתחזור על השאלון הנ"ל בעוד שלושה עד שישה חודשים, התשובות לשאלון עשויות להיות שונות.


נכתב באנגלית על ידי ננסי שפירא, בעלים של חברת Shapira Marketing המתמחה ביחסי ציבור ובמדיה חברתית לחברות B2B.
ננסי תהיה אחת הפאנליסטיות בכנס eMarCom  שיערך ב 19 למאי. 2011

נלקח מתוך: The CMO Site

חזרה לניוזלטר מרקום מול מאי 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch