MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד להימנע מטעויות פופולאריות בדפי נחיתה

דף נחיתה, כשמו כן הוא, הוא דף אשר מבקרי האתר מגיעים אליו מיד כאשר הם לוחצים על קישור. לעיתים דף הנחיתה יהיה דף הבית של האתר, ולעיתים, דף הנחיתה ישמש לתיאור שיווקי של מוצר כזה או אחר. לדף נחיתה חשיבות גדולה מכיוון שמטרתו היא ליצור אינטראקציה בין האתר לבין המבקר בו. על מנת לעשות זאת, על דף הנחיתה להיות מעוצב כראוי, והתוכן שלו צריך להיות מסוגנן על ידי מומחה קופירייטינג מקצועי.

מהן הטעויות הנפוצות בדפי נחיתה וכיצד ניתן להימנע מהן? להלן מה שמומחי קופירייטינג ממליצים:

כותרת טובה, עדיפה אפילו על קופירייטינג מוצלח
מחקרים מצאו כי מתוך כל עשרה אנשים, רק שני אנשים ימשיכו לקרוא את המאמר לאחר שהם קראו את הכותרת, עד כדי כך שכותרת טובה היא זו שתכריע את גורלו של דף הנחיתה. לכן, חשוב לדאוג ליצירת כותרת מעולה, איכותית, ממוקדת, מעניינת וממריצה אשר תצליח ליצור את הרושם המשמעותי ביותר על הלקוח הפוטנציאלי, ותניע לפעולה מצידו.

לכתיבת כותרת נכונה משקל כה רב, עד כי כותבי תוכן שיווקי או קופירייטינג אשר אינם יודעים לנסח כותרת טובה, חסרים את המיומנות החשובה ביותר לכתיבה.

עיצוב נקי ולא משעמם, הייתכן?
יש שחושבים כי דף הנחיתה צריך להיות עשיר בצבעוניות, תמונות ועיטורים, אך כל אלו, פוגעים בדף הנחיתה מכיוון שהם יוצרים הסחת דעת מהתוכן הכתוב. טעות נוספת הגורמת להסחת דעת, עומס ובלבול נובעת משימוש במערכות ניהול תוכן שיווקי כגון WordPress, המציעה תבניות עיצוב להצגת תכנים ברשת. 

עיצוב דף נחיתה צריך להיות נקי וסולידי, כזה אשר האטרקציה שבו תהיה דווקא קופירייטינג ישיר ומרתק, על כן, יש להימנע משימוש מופרז בצבעים, גופנים, ואביזרים חזותיים, ולהתמקד בכתיבת תוכן שיווקי טוב.

תפסת מרובה לא תפסת
כאשר אנחנו עומדים מול אפשרויות בחירה רבות, אנו נוטים ללכת לאיבוד ולא לבחור בכלל מחשש שמא הבחירה תתגלה כטעות. פסיכולוגים רבים מגדירים זאת בשם: 'הפרדוקס של הבחירה'. פרדוקס זה בא לידי ביטוי באמצעות קופירייטינג מבלבל ולא ממוקד, המציג בפני הקוראים מספר אפשרויות לבחור מהן.

על מנת להניע לפעולה, ודווקא לפעולה ספציפית אליה מכוון דף הנחיתה, יש להעמיד בפני הלקוח אפשרות בחירה אחת בלבד. קופירייטינג מוצלח אף יגרום לקורא לבחור בפעולה המוצעת באופן אינטואיטיבי, מבלי לדעת כי זוהי אפשרותו היחידה.

קופירייטינג טוב נמצא בראש
פעמים רבות, התוכן הכתוב נמשך הרבה מתחת לקו המסך, כך שעל מנת לעיין בו צריך לגלול מטה את הדף. נתון מעניין מצביע על כך כי 80% ממשתמשי האינטרנט, כלל אינם נוהגים לעשות זאת, והם מעדיפים לצפות בתכנים הנראים לעין. לכן, בעת כתיבת דף הנחיתה, יש להקפיד כי התוכן החשוב, זה המניע לפעולה, יופיע בעיקר בראש הדף. יותר מכך, יש להקפיד כי הוא יהיה מלווה ב כתיבה שיווקית טובה, אשר תשאיר רושם חיובי על הקורא, ואולי תגרום לו להמשיך לקרוא.


מקורות: Copyblogger

נערך והובא על ידי פני רוסו, חברת אי וי טקסט - פתרונות תוכן מתקדמים

לפרופיל העסקי של אי וי טקסט במרקום מול

חזרה לניוזלטר מרקום מול אפריל 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch