MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

טיפים ועדכונים

5 דרכים יעילות להפצת תוכן מהאתר שלכם

כתבתם תוכן מעולה באתר והוא אכן מותאם לגולשים שלכם, מספק ערך מוסף ועונה על כל מה שהגולשים צריכים לדעת. אבל, הוא פשוט לא מצליח לקבל חשיפה כמו שקיוויתם. רוצים לקבל יותר חשיפה לתוכן אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? קבלו 5 דרכים יעילות להפצת תוכן מהאתר שלכם שיחשפו את התוכן שלכם לקהל הרלוונטי שלכם.

כיצד להשתמש ביתרון Heuristics "חשיבה חיובית" לחומרים השיווקיים של חברה

משווקים ומפרסמים שמבינים את חשיבות התנהגות לקוחות ופסיכולוגיה שוקלים שימוש ב"חשיבה חיובית" (חוקים פשוטים ואפקטיביים-קיצורי דרך מנטליים שאנשים משתמשים כדי לשפוט ולקבל החלטות) לשווקי היעד שלהם.
קחו למשל את המחשבה הבאה ואיך ניתן ליישם רעיונות הקשורים למסעות השיווק ופרסום שלכם

חמישה דברים שמנהלי שיווק דיגיטל יכולים ללמוד ממפתחי תוכנה

אינטראקציה בין מפתחי תוכנה למנהלי שיווק עשויה להיות מוגבלת, אבל לפנות זמן וללמוד כיצד מפתחי תוכנה מבלים את ימיהם יכול לתרום למנהלי שיווק להבין כמה תובנות שימושיות כיצד לתכנן את העבודה שלהם טוב יותר. להלן חמישה דברים אשר יכולים לסייע למנהלי שיווק להפוך את עבודתם להצלחה: תכנון מושלם ותקשורת ברורה, תכנון וארגון מושלם, שמירה על ראשוניות בשיווק, גמישות, ובדיקות מחמירות

כיצד להפיק את המרב ממיתוג אודיו של החברה

אפשר לטעון ששמירה על זהות מותג תוסס בתחום האודיו המבטא את המוצר או הבטחה של שירות, אישיות, וערכים בכל נקודות המגע היא, כשלעצמה, ניהול שיווק מומלץ. עם זאת, הרבה חברות טרם ניצלו את הכלי השיווקי הזה. ישנן חברות אירופאיות כמו פיג'ו, מישלן, AXA, SNCF, ואחרים שכן עושים זאת במשך שנים.
אז כדי להדביק את הקצב של חברות אירופאיות הנה מספר טיפים לבחירת אודיו מוצלח לקידום מותג החברה

חוכמת הקוסם - כיצד להציג את החברה שלכם בתערוכות

משנת 1990 הופעתי במאות תערוכות מסביב לעולם. בחלקם עם מסך ענק וכיסאות ובחלקם על במה קטנה בפינת הביתן כאשר אנשים מקבצים סביבי לשמוע אותי מסביר על מוצרי החברה תוך כדי שימוש בקסמים והומור. בשנה האחרונה הופעתי גם עם סטארטאפים של שני אנשים ויחד יצרנו טראפיק בלתי פוסק. הם עשו מצגות ואני אספתי אנשים באמצעות קסמים וחידות מתוחכמות להלן מספר טיפים ומחשבות לחברות סטארט אפ וחברות קטנות בתערוכות.

טיפול ב"לידים" מהתערוכה

החלטת להציג בתערוכה, שכרת שטח מהמארגנים, השקעת בעיצוב ותכנון הביתן בצורה הטובה ביותר. הגעת לתערוכה יום לפני פתיחת התערוכה, הביתן מוכן, המוצרים מסודרים במקום, הסרט תדמית עובד. נראה שהכול מוכן..... נשאר דבר אחד אחרון, אבל הכי חשוב!!! איך לטפל ב"לידים" שנאספים בזמן התערוכה בצורה האפקטיבית ביותר בשביל להגדיל את התפוקה ואת הרווח מהתערוכה.

חמישה טיפים לביתן המושלם

יצירת באז משמעותי בביתן שלך בתעורכה הינה חיונית ליצירת רושם חזק ובולט מהשאר. הרושם הראשוני מקבל משנה חשיבות במשיכת קהל היעד שלך ובו זמנית מייצר תנועה ערה. לפעמים המוצר או השרות עצמו לא ימשכו את הקהל הראשוני כי אם העיצוב הוויזואלי שהרבה יותר חשוב פה. הדבר ראשון שהלקוח שלך נחשף אליו הוא מה שהוא רואה בעיניים ואם אנשים קונים בעיניים הם יגיעו לדוכן שלך בתנאי שיבוצעו מספר דברים

HubSpot שלח לי טמפלטים לעיצוב מצגות פאואר פוינט

HubSpot חבר המתמחה בכלים לשיווק דיגיטלי הוציאה ללקוחותיה טמפלטים נקיים לעיצוב מצגות פאואר פוינט בקלות. מוזמנים להכנס ללינק ולהוריד

דרך המלך לאתר אינטרנט אפקטיבי

הגעתם לשלב בו החברה חייבת לרענן ולעדכן את אתר האינטרנט שלה.
למי פונים? איך מתחילים? מה חשוב יותר ומה חשוב פחות?
הקמת אתר הוא תהליך שיש לעבור אותו אגודל בצד עקב, ובלי להקל בפרטים.

חמש סיבות מדוע עליכם לעבוד על אסטרטגיית מותג שתקדם את הסטארטאפ שלכם

אם תשאלו כל יזם או סטארטפיסט אם הוא היה רוצה מותג חזק, זכיר ומוכר, סביר להניח שהתשובה תהיה חיובית. כי בסופו של יום כולנו מביטים לעבר חברות מצליחות אשר נמכרו או הנפיקו ורוצים שגם לנו יהיה נכס אדיר שכזה בידיים. אך, מעבר למסרים הויזואליים (הלוגו, הצבעים, הצורות הגרפיות) ותוכן שיווקי (הסלוגנים והמשפטים השיווקיים) יש הרבה מאוד חשיבה. אז למה סטארטאפ צריך אסטרטגיית מותג ומדוע התהליך הוא כה חיוני?

3 דרכים לשימוש וידאו בלינקדאין על מנת למקסם שיווק

אנו כחברה יוצרים סרטי וידאו, מעלים אותם ליוטיוב, פייסבוק, בלוג החברה ועוד ערוצים אבל המדיה הכי טובה להעלאת סרטי חברה הינו הלינקדאין. לפי מחקרים רבים לינקדאין הינה הפלטפורמה העסקית המובילה, החלטות רבות של רכש נעשות בעזרת מידע המופיע בלינקדאין. לכן, אם וידאו הוא טוב לעסקים, ואם LinkedIn היא טובה לעסקים , ההגיון אומר לשלב בין השניים. להלן שלוש דרכים לביצוע המשימה

8 תבניות לניהול תקציב שיווק

כיצד ניתן לנהל בקלות את ההוצאות השיווקיות של החברה?
ביצוע תכנית שיווק מוצלחת דורש זמן, אנרגיה וכסף תוך שילוב היבטים שונים ורבים : ממיתוג וקריאייטיב, לשיווק מוצר, לאירועים ותערוכות, תקציב השיווק שלך יכול להיעלם במהירות שלא תיאמן. להלן תבניות לניהול תקציב באופן יעיל.

6 טיפים לפרסום יעיל יותר במובייל

הנראות שלכם במובייל לא תמיד מובילה להקלקה ויש דרך לשנות זאת. עם 90% שימוש בטלפונים ניידים, ומאות מיליארדי פרסומות שנצפו במובייל בשנים האחרונות, פלטפורמת הפרסום במובייל הפכה למנוף העסקי המבטיח ביותר עבור מותגים רבים.

 יחד עם זאת, ממחקרים נתגלה כי בעוד חלה עליה ברמת החשיפה של גולשים לתכנים פרסומיים במובייל, אין הדבר הוביל תמיד לחיבור, תגובה או רכישה. מה האלמנט החסר? הנה 6 טיפים לפרסום יעיל יותר במובייל

לינקדאין: מתי בפעם האחרונה ביקשתם המלצה מלקוח

למצוא ספק חדש זה כמו לבנות מערכת יחסים חדשה מאפס, צריך למצוא מישהו שיתאים לראש שלכם, יבין את הסגנון ואת קצב העבודה. אז מה אתם עושים? קרוב לוודאי שתפנו לקולגות לשאול עם מי הם עובדים ואם יש להם המלצות. אין יותר חזק ה"הוכחה חברתית", מכר או קולגה עליו אתם סומכים הממליץ בפניכם מניסיונו. ל"הוכחה חברתית" יש משקל עצום , כי מישהו אחר עליו אנו סומכים כבר השווה, בדק והתנסה, כך שלנו כנראה יחסך זמן ואולי כישלון פוטנציאלי.

תקשורת חזותית מוצלחת

כשמדברים על עיצוב גרפי, מדברים על עולם עשיר בעל קשת רחבה של נגיעות במדיות השונות: דפוס, אינטרנט, מיתוג, שילוט, אריזות וכד'. המכנה המשתף לכל הענפים הוא תקשורת חזותית. לא משנה איזה סוג של מעצב גרפי בחרתם, עליכם להעביר מסר ברור וקליט.

דברים שרואים משם, רואים גם מכאן - חשיבות המיתוג הפנים ארגוני

בניית מותג והטמעתו הוא תהליך ארוך. אחת הדרכים החשובות ביותר לדאוג למותג מבטיח היא הנעת העובדים למימוש הערכים של המותג. זהו תהליך מקיף ומתמשך אשר מצריך את גיוס העובדים בחברה. קוראים לזה תקשורת פנים ארגונית. כיום, יותר ויותר חברות מבינות בחשיבות המיתוג הפנימי להצלחת הארגון שלהם, ואף נעזרים בשירותי ייעוץ ארגוני מקיף. אז איך ממתגים ארגון?

אל תשאלו מה גוגל עשה לכם, תשאלו מה אתם יכולים לעשות לו בחזרה!

בזמן שמשחקי הקופסא שומרים על הסטטוס-קוו, במגרש המשחקים העסקי המציאות משתנה ללא הרף. במיוחד כאשר מדובר במאמצי השיווק בגוגל. המשמעות של יצירת נוכחות במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש ברורה, אך הדרך הפתלתלה לשם עלולה להוליך שולל. ה"אשמים" העיקריים הם השינויים התכופים שמכניסה גוגל באלגוריתם של תוצאות החיפוש, במסגרת משחק שחוקיו משתנים ללא הרף.

אפיון אתרים גם עבור הודעות שגיאה - חשיבה מחוץ לקופסה

זו לא צריכה להיות טעות חייך... כמה פעמים הרגשתם שהמחשב לא מבין אתכם? כמה מתוסכלים אפשר להרגיש במקרה כזה? וכמה פעמים התרגזתם וישר סגרתם את הדף כי לא היה ברור כיצד להמשיך הלאה מאותה הודעת שגיאה נבזית? חלונית שגיאה היא הזדמנות מופלאה של החברה לבוא ולהראות למשתמש שלה שהיא לא נוטשת אותו במיוחד ברגעים הקשים שהוא אבוד, הנה מספר דוגמאות

נגישות באינטרנט

ב-25/10/2013 ייכנסו תקנות נגישות השירות באתרי האינטרנט לתוקף, שהן אחת מהנגזרות של חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. אז מה זה באמת אומר? ב-2003 מייקרוסופט ביצעה מחקר מקיף בנושא נגישות אתרים באינטרנט לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, תוצאות המחקר היו ממש דרמטיות ועד היום ההדים שלו מיושמים בעולם כולו, ומהשנה, באופן רשמי, גם בארץ.

המרכיב הנשכח אבל החיוני ביותר בסיפורי לקוח

אחת הדרכים שאנו אנשי השיווק עוזרים לאנשי המכירות במכירת פתרונות החברה הוא סיפורי לקוח/ סיפורי הצלחה. מה שכן אנו לרוב לא כותבים מרכיב אחד חשוב אשר יכול להועיל מאוד בשכנוע לקוחות פוטנציאלים . אז איך אתה יכול לעזור לצוות המכירות שלך עם חששות הלקוחות שלהם ולהיות בטוח שהם הולכים לעבור את היישום במהירות וביעילות?

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch