MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

משולש התוכן באינטרנט

כמו בצבא, גם קידום באינטרנט מתחלק ל-3: מדיה חברתית תוססת, אתר אינטרנט מוקפד וניוזלטר עשיר. איך עובדים יחד כל השלושה ולמה צריך אותם?

הסיפור שלנו מתחיל לפני שנים רבות, כשהאינטרנט עוד היה בחיתוליו: אחרי שהקמתם אתר אינטרנט נוצץ (לכל אחד היה, גם אתם הייתם חייבים), התחברתם לאחת הרשתות החברתיות וגיליתם שכל העולם כבר שם. בהמשך, כדי לשמור על קשר עם הלקוח, גם שלחתם לו ניוזלטר נחמד... אחרת איך הוא יידע מה חדש אצלכם?

אתר, מדיה חברתית וניוזלטר הם כלי שיווק באינטרנט חשובים מאוד. עם זאת, ראוי להבין אותם לעומק: אם כולם יופעלו במקביל וישולבו בצורה הנכונה, הרווח יהיה כולו שלכם.

האתר בבנייה

אתר אינטרנט נוח להתמצאות הוא כרטיס הביקור שלכם. מתי בפעם האחרונה ביקרתם בו בעצמכם? הקדישו כמה דקות לקריאה חוזרת של התכנים: ממתי הם מופיעים באתר? האם התחלפו אנשי הצוות? הפרויקטים המוצגים לראווה עודם עדכניים? חשוב להשאר עם אצבע על הדופק ולעדכן!

כללי זהב לאתר שלכם:

  • טקסטים - על הטקסטים להיות קצרים ו"מהודקים". מאמר נוח לקריאה יכיל 250-300 מילה ויכלול פסקאות קצרות בנות 4-5 שורות.
  • צור קשר - זוכרים את לחצן ה"צור קשר"? לפעמים הוא חבוי בפינה הקטנה בצד דף הבית או סרגל הכלים - מתכון בדוק לפספוס של לידים. אך כבר לא די בדוא"ל וטלפון - שלבו לינקים לרשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, טוויטר, בלוג או סקייפ.
  • סרגל כלים - הקפידו להציג את המידע בצורה נגישה, זמינה ונוחה.
  • תמונות - התמונות המקוריות גדולות מדי? כבדות? לא מחמיאות? העלו תמונות עדכניות המתאימות בגודלן ובאיכותן לאינטרנט.


מדיה חברתית - חברים של כולם

Facebook, Twitter, LinkedIn, The Marker Cafe, Wordpress או Blogger -
כל השמות המוכרים הללו הם ערוצי מדיה חברתית. טרם פתחתם חשבון באחד מהם? זה הזמן!

רשת ה-Facebook היא מנוף שיווקי-עסקי חזק מאוד. חשוב לדעת כיצד להשתמש בה לצורכיכם.
פלטפורמת הבלוגים החזקה Wordpress מאפשרת לכם לבנות בלוג מקצועי בו תוכלו לפרסם הגיגים, רעיונות ודעות. על מנת ליהנות מקידום חכם במנועי חיפוש, תייגו את הפוסטים שהעליתם.
יש לכם מסר חשוב לאומה? פתחו חשבון Twitter וצייצו אותו - שכולם יידעו.

מה חדש? ניוזלטר

מאז שגופים ציבוריים, מוסדות וחברות גילו את יכולותיה של רשת האינטרנט, אנו מקבלים חדשות לבקרים דיוור אודות חידושים, מבצעים, הטבות ועוד. דיוור ניוזלטר הוא דרך מעולה לשמור על קשר עסקי רציף עם קהל הלקוחות.

אם ברשתות החברתיות שולטים מסרים קצרים, בניוזלטר התוכן הוא הדבר האמיתי. הקפידו על תמהיל תוכן מעניין: חדשות, ראיונות, עדכונים, וכמובן - כתבות קצרות ואיכותיות המגרות ומניעות את הקוראים לפעולה. בנוסף, שלבו בכתיבה הזמנה להצטרף אליכם לרשתות החברתות (פייסבוק, LinkedIn ועוד), ולהכיר אתכם טוב יותר דרך עולמכם ופועלכם באופן שוטף.

ניוזלטר הוא המקום להעשיר את עולמו של הקורא בערך מוסף. דיוור ניוזלטר יראה ללקוח כי אתם מעניקים לו פתרון הוליסטי, חושבים עליו ומסייעים לו להצליח ולהרוויח וגם - יוצרים אצלו אהדה למותג שבניתם.


נכתב על ידי אלעד אקרמן, מנהל תוכן בחברת 3points – חברת תוכן ושיווק באינטרנט . תמונת הפרופיל של אלעד צולמה ע"י ראובן קפוצ'ינסקי.

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול יולי 2011  

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch