MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

נולד להקסים - ליאור מנור נישה חדשה בכנסים ותערוכות

אחד הכלים השיווקיים היותר מעניינים ומהנים הוא העברת המסר השיווקי של החברה באמצעות בידור / טלפתיה שיווקית. את ליאור מנור הכרתי במקום עבודתי הקודם, הוא עזר לנו משמעותית בשיווק פתרונות החברה ובהבאת אנשים לביתן בעת תערוכות באנגליה.

בראיון שערכתי איתו הוא מסביר לי כיצד הוא מצליח למשוך את קהל היעד לביתן התערוכה שלכם בצורה חכמה תוך העברת המסרים השיווקיים של החברה.

לדברי ליאור מילדות רצה להיות קוסם אבל הפחד מקהל הביאה אותו לצד השני לגמרי, ללמידת תואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב. עם סיום התואר, ליאור חזר לקסמים וגילה שישנו שילוב מעניין בין קסמים לבין מתמטיקה ומחשבים. בשניהם נדרש המון תחכום, חשיבה מיוחדת ויצירתיות. השילוב מצא חן בעיניו ולאחר שפתר את בעיית הפחד מקהל הוא אף נהנה מההופעות. המופע כקוסם התרכז בתחום הטלפתיה משום ששם לדבריו, היה אתגר מוחי ויצירתיות בלתי נדלית.

לדברי ליאור: "נקודת המפנה הגיעה באחד המופעים שבו נכח מר גיל וייזר מנכ"ל דיגיטל האגדתית, מר וייזר הוקסם מהנוכחות הבימתית שלי ומהקשר המיוחד שאני מייצר עם הקהל. הוא פנה אליי בהצעה לשלב אותי בכנסים מקצועיים אותם מקיימת החברה.(חברת דיגיטל ללקוחותיה) ויחד עם אנשי השיווק בראשם מר יצחקי קורן, פיתחתי קסמים מיוחדים וניסויים טלפתיים ששולבו בין המצגות המקצועיות, כל קטעי המעבר שלי היו סביב הטכנולוגיה וסביב המסרים אותה החברה רצתה להטמיע באזני הלקוחות. הקהל נשאר עירני עם חיוך על השפתיים לאורך כל היום מצד אחד ומהצד השני המוח היה פתוח יותר לקלוט את המסרים."

ליאור הוסיף: "זו הייתה הפעם הראשונה בעצם שאמנות ועסקים שולבו יחד בדרך בעלת ערך מוסף אמיתי וכך נוצרה הנישה לתפקיד חדש בשיווק."

אז מה בעצם יש בהעברת מסרים שיווקיים ללקוחותינו בשילוב עם הומור וטלפתיה? ואיך עושים זאת בצורה חכמה?

 
מנור: "דבר ראשון אני לומד על יתרונות המוצר שרוצים לקדם ועל החברה עצמה וביחד אנו בוחרים עד חמישה מסרים עיקריים שרוצים לקדם ושמים עליהם את הדגש.
בעת המצגת שלי בתערוכה או בכנס לקוחות אני חוזר כל הזמן על אותם המסרים עד שהלקוחות עצמם חוזרים על המסר ומאמינים בו.
 
הרעיון המרכזי הוא שאנשים זוכרים חוויות שהם עוברים, ומטרתי להעביר את יתרונות המוצר ו/או החברה בצורה מבדרת באמצעות משחקים וקסמים אשר מתארים את יתרונות המוצרים מעבר למצגות הפורמאליות. כשמעבירים את המסר השיווקי על המוצר ו/או החברה בצורה יצירתית אנשים זוכרים!."

האם תוכל לתאר יותר במפורט כיצד זה עובד?
 

מנור: "בכנסים, בין מצגת למצגת אני מבצע קריאת מחשבות בשיתוף ובהפעלה של הקהל. האתנחתא הזו בין מצגת למצגת נותנת לקהל לנוח מעט מהמידע שזרם אליהם וליהנות ממופע קצר. בקריאת המחשבות אני משלב את המסרים העיקריים שבחרנו. אפשר לקרוא לזה כתיבת מחשבות במוחו של הלקוח, לדוגמא לקחתי את הקונספט של משחק הטריוויה ויצרתי גרסא אינטראקטיבית בשיתוף כל קהל המשתתפים והטלפונים הניידים שלהם, זו אתנחתא מהנה בין מצגת למצגת הטריוויה מרעננת את זיכרונם של האנשים ומעבירה את אותם המסרים רק בצורה משעשעת ומהנה, אני פונה לרגשות שלהם והמסר השיווקי עובר הרבה יותר טוב.

             

ב תערוכות – אני עורך מצגת אינטראקטיבית בשילוב עם מסכי וידאו, דפוס מיוחד ועוד. אני משתף את הקהל, שואל שאלות מהעולם הטכנולוגי של המוצר, מספר על המוצר ועל יתרונותיו ודרך ההופעה שלי הקהל חוזר על המסרים. אני עורך קסמים בקריאת מחשבות המשלבים את המסרים השיווקיים של המוצר ו/או החברה, מחלק מתנות למשתתפים אשר עונים תשובות נכונות על המוצר וכדומה.."

ומה קורה לאחר המצגת שלך בתערוכה?

מנור: "לקראת כל סיום מצגת אני תמיד מדגיש לקהל שמי שמעוניין לשמוע עוד על יתרונות המוצר מוזמן להישאר איתנו ולפנות לאחד מאנשי המכירות הנמצאים בביתן. מאידך, אנשי המכירות כבר יודעים מיהם הלקוחות הרלוונטיים עבורם , אלו הם האנשים אשר השתתפו בהופעה וענו על השאלות נכון והבינו את המסר. אנשי המכירות יפנו לאותם אנשים וימשיכו איתם את השיחה."

             

מה הייחודיות שלך לעומת אחרים בתחום?
 

מנור: "הייחודיות שלי היא בערך המוסף שאני מביא, אני כיוצר מביא רעיונות חדשניים כל הזמן להצגת הרעיון ו/או המוצר, ההשכלה האקדמאית בתחום המתמטיקה ומחשבים עוזרת לי להבין את המוצרים שאני משווק בעת התערוכה או הכנס. אחת המחמאות הכי מענינות היא שלקוחות פונים אלי לאחר המצגת ושואלים אותי שאלות טכניות על המוצר. הם בטוחים שאני מהנדס של החברה..  אני אינפוטיינר המגיע כאיש שיווק של החברה ומעביר את המסר השיווקי שלה."

ליאור מנור עובד עם מגוון לקוחות אשר מבינים את היתרונות בהעברת מסרים שיווקיים בצורה חוויתית. בין לקוחותיו: צ'ק פוינט, HP, סימנטק, ספיאנס, ECI  אפלייד מג'יק ועוד. בשנים האחרונות מנור הופיע עבור חברות סטארט אפ חדשות אשר הציגו בתערוכות גדולות והיו זקוקות לעזרה במשיכת קהל אליהם... 
 
 האם תוכל לתת מספר טיפים לחברות המתכוננות לקראת כנסים ותערוכות?

  1. לפני כנס לקוחות יש לערוך מספר חזרות גנרליות, דבר זה עוזר למוכנות המציגים, מאפשר בחינת זמנים ונותן אפשרות למציגים לקבל הערות על המצגות מחבריהם לכנס.
  2. חשוב להוסיף הומור ואומנות תוך כדי היום הארוך חייבים לשמור על הקהל עירני באמצעות הפעלות חוויתיות מכל תחום שיכול לעניין את הצופים.
  3. לנסות להתאים את מוצרי הפרסום שמחלקים בכנס או בתערוכה למסר השיווקי שרוצים להעביר או לקהל המטרה, למשל בייסבול בארה"ב.
  4. המצגת המקצועית בתערוכה חייבת להיות קצרה וגמישה. לא חייבים לדבוק ללוח זמנים נוקשה אלה לערוך יותר מצגות כשיש תנועה רבה בתערוכה ופחות מצגות כשכולם הולכים לאכול צהריים. היום האחרון בתערוכה תמיד דליל ואין צורך להשקיע בו מאמצים רבים.


ליאור מנור טס בממוצע כל שבוע שני לתערוכות וכנסים בחול; לאחרונה זכה בפרס היצירתיות מטעם איגוד הטלפתים הבינלאומי.

לסיכום, הלקוח תמיד יזכור אתכם ואת המסרים השיווקיים שלכם בזכות האינפוטיינר (Information + Entertainer) זהו גימיק מעולה להמשך דיאלוג עם הלקוחות בעת התערוכה ולאחריה.
 

חזרה לראש הכתבה


חזרה לניוזלטר מרקום מול מאי 2010

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch