MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

סטודיו גבעת אלה מיתג את חברת אימקו לשוק הבינלאומי

רקע
 
חברת אימקו מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אלקטרוניים למגזר הביטחוני. החברה ממוצבת כספקית מובילה של פתרונות לחברות יצרניות בתחום הביטחוני בישראל. לאחרונה החליטה החברה לעשות צעד אסטרטגי ולפתוח את קווי המוצרים שלה לשוק הבינלאומי. חברת אימקו הבינה כי לא תוכל להשתמש במיתוג הקיים ובחומרים השיווקיים שברשותה ועל מנת לפרוץ לשוק הבינלאומי בחוכמה, עליה לעבור תהליך מיתוג מחדש. סטודיו גבעת אלה נרתם לעזרת חברת אימקו. סטודיו גבעת אלה הינו סטודיו למיתוג ולתקשורת חזותית המתמחה במתן פתרונות יצירתיים ללקוחותיו תוך שימת דגש על אופי החברה ומטרותיה האסטרטגיות. 
 
האתגר
 
סטודיו גבעת אלה קיבל על עצמו בריף מאתגר, למתג תוך פרק זמן קצר את חברת אימקו שהשתתפה לראשונה בתערוכת יורוסאטורי שנערכה בפאריז ביוני 2010.

חברת אימקו הינה חברה וותיקה וידועה בשוק הישראלי ואינה מוכרת עדיין בקרב התעשיות הביטחוניות האירופאיות. האתגר העיצובי שעמד בפני הסטודיו היה, ליצור קונספט תדמיתי ייחודי לתחום המזוהה מבחינה עיצובית כ"שמרני", שיבלוט ביחס לחברות המקומיות והישראליות הפועלות בשוק האירופאי.
אתגר נוסף היה ליצור קשר עיצובי בין הפתרונות והמוצרים המגוונים - הן בתחום האווירי והן בתחום היבשתי - בהם פועלת חברת אימקו ללקוחותיה השונים. על הסטודיו היה ליצור מכנה משותף וקשר עיצובי בין מגוון המוצרים השונים, ולהתאימו לשפה עיצובית בסטנדרטים של השוק הבינלאומי.

התהליך
 
לאחר ביצוע עבודת תחקיר וניתוח צרכים מעמיק, התקיים תהליך חשיבה על מכנה משותף שיתאים למגוון המוצרים ולקהל הלקוחות הגדול של החברה. הוצעו והוצגו בפני הנהלת החברה ארבע אפשרויות של ה מיתוג החדש. לאחר תהליך של בחינה, נבחרה על-ידי הנהלת חברת אימקו האפשרות היצירתית והייחודית ביותר מבין ארבעת האפשרויות שהוצעו.
 
הפתרון המיתוגי

הקונספט העיצובי שנבחר התבסס על התפיסה כי שימוש במוצרי החברה נבחנים מעצם הוויתם בשדה הקרב, ורכישתם אמורה ליצור הישגים. כתוצאה מכך, הלקוחות הפוטנציאליים המשתמשים במוצרי החברה, ישיגו ניצחונות, ואף יתכן כי יזכו לאותות הצטיינות וגבורה במערכה. בהתאם לקונספט הנ"ל, עוצבו אייקונים של אותות הצטיינות צבאיים עם טיפוגרפיה מתאימה. כמו כן, בוצעו צילומי אווירה תדמיתיים של המוצרים (ע"י הצלם אלי גרוס), לחיזוק ולהדגשת הקונספט. במקביל נעשתה כתיבה שיווקית עבור הברושורים ואתר האינטרנט של החברה. 
 
החומרים השיווקיים שעוצבו והופקו במסגרת פרויקט המיתוג החדש היו: אוגדן יוקרתי המאגד ברושורים תדמיתיים ייחודיים לכל אחת ממשפחות המוצרים, וברושור נוסף המהווה פרופיל חברה. בנוסף ובהתאם למיתוג החדש, עוצב אתר אינטרנט חדש והופק ביתן לתערוכת יורוסאטורי.

  

ההצלחה השיווקית וציטוט הלקוח

 
לדבריו של בועז וייס, סמנכ"ל השיווק של חברת אימקו: "סטודיו גבעת אלה עמד בלוח הזמנים הקצר שהציבה בפניו חברת אימקו. החברה הציגה לראשונה בתערוכה בפריז את מוצריה לשוק הבינלאומי, תוך שימוש בחומרים השיווקיים החדשים שעוצבו והופקו על ידי סטודיו גבעת אלה.

"המבחן הראשון של החומרים החדשים היה כאשר הם הופצו בדואר האלקטרוני ללקוחות פוטנציאליים, ואכן תגובות חיוביות לא איחרו להגיע. בתערוכה בפריז, בא הדבר לידי ביטוי שבעתיים כאשר אנשים מיהרו להניח את ידם על הברושורים והאוגדנים. אין ספק שללא הידע המקצועי, העזרה והסיוע הצמוד של מירב ושרון, לא יכולנו לעמוד במשימה בלוח הזמנים הקצר. בימים אלו אנו שוקדים על הרחבת קו המוצרים ופועלים מול סטודיו גבעת אלה להכנת ברושורים חדשים כחלק מהקו העיצובי והמיתוג החדש שעוצב והוכן לחברה".

נכתב על-ידי שרון בן-ברק, מעצב פרוייקט המיתוג ומנהל סטודיו גבעת אלה.


חזרה לראש הכתבה


חזרה לניוזלטר מרקום מול אוגוסט 2010

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch