MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

סטודיו גבעת אלה מיתג את חברת הלן דורון

רקע

חברת הלן דורון, הינה חברה בינלאומית המתמחה בתכניות לימודיות למגוון מקצועות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכניות הלימוד של החברה מופנות אל כל הגילאים (מהגיל הרך עד גיל תיכון), ומוכרות בעיקר בזכות לימודי האנגלית לילדים. הייחודיות בהלן דורון היא דרך העברת המסרים הלימודיים לתלמידים.
תכנית הלימודים משלבת מערכי שיעור אינטואיטיביים חווייתיים ובכך מעודדים את סקרנות התלמידים ללמוד וליהנות תוך כדי תהליך הלימוד. החברה מעניקה זיכיונות לתכניות הלימוד שלה לגורמים המבקשים לפתוח מרכז חינוכי ללימוד בשיטה זו, תוך הקפדה על מקצועיות וניסיון בהוראה.

האתגר

חברת הלן דורון, מוכרת בעיקר בזכות תוכניות הלימוד המיוחדות באנגלית לילדים. תכניות הלימוד המיועדות לגילאים הבוגרים, ולמגוון מקצועות נוספים (כגון: מתמטיקה, חינוך גופני, טבע ועוד), היו פחות מוכרות לקהל הרחב. לפיכך, החליטה החברה לשנות את האסטרטגיה השיווקית שלה ולעבור תהליך מיתוג אשר ישדר את מגוון הפתרונות הלימודיים, תוך שימת לב לייחודיות של הקבוצה בתחום האנגלית לגיל הרך. מנהלת השיווק של חברת הלן דורון, פנתה אל סטודיו גבעת אלה בבקשה למיתוג
מחדש.

סטודיו גבעת אלה הינו סטודיו למיתוג ולתקשורת חזותית המתמחה במתן פתרונות יצירתיים ללקוחותיו תוך שימת דגש על אופי החברה ומטרותיה האסטרטגיות.

תהליך המיתוג

סטודיו גבעת אלה נרתם למשימה תוך שימת דגש על מספר מאפיינים: הראשון, החברה מוכרת כחלוצה בתחום תכניות לימודים מקצועיות בצורה אינטואיטיבית חווייתית. השני, תכניות הלימודים מהוות פתרון הולם ללמידה של מקצועות רבים מהגיל הרך עד לבגרות. השלישי, קשת תכניות הלימודים היא רחבה מאוד בזכות טווח הגילאים ומגוון המקצועות  השונים הנלמדים. הסטודיו ערך עבודת תחקיר בקרב מתחרי החברה וראיין את מנכ"לית חברת הלן דורון ואת מנהלת השיווק. לאחר מכן, התקיים תהליך חשיבה על מכנה משותף שישדר את המסר הנכון לקהל המטרה.

הפתרון המיתוגי
 
הוחלט על הכנת קו עיצוב גרפי נקי המשדר מקצועיות מצד אחד וחווית לימודים כוללת מצד שני. נבחרו תמונות של ילדים מכל הגילאים הנמצאים בסביבה לימודית, המעבירות את המסר של חוויה לימודית. לוגו הקבוצה והקו העיצובי החדש מתמקד בהעברת המסר של מרכז חינוכי מקצועי.

המיתוג מיושם בשלב הראשון באתר האינטרנט החדש של החברה. בנוסף, עיצב והכין הסטודיו לחברת הלן דורון ספר מותג הכולל את כל האלמנטים העיצובים להפקות עתידיות של חומרים שיווקיים. ספר המותג כולל: הנחיות לשימוש בלוגו החדש של החברה והנחיות מדויקות לעיצוב החומרים השיווקיים השונים (כגון: ברושורים, מודעות, תקליטורים, פוסטרים, מצגות ועוד).

        

ההצלחה השיווקית וציטוט הלקוח

מנהלת השיווק (לשעבר) של חברת הלן דורון, ניקול פליישר: "תודה רבה על היצירתיות, המסירות, המקצועיות, הבנת הצרכים שלנו והכי חשוב היותכם שותפים להכנת מיתוג הקבוצה מחדש. היה תענוג לעבוד במחיצתכם ואני תקווה כי בקרוב נתחיל בפרויקט עיצובי חדש."


נכתב על ידי מרב גרינצוויג, מעצבת המותג ושותפה ב סטודיו גבעת אלה.


חזרה לראש הכתבה

חזרה לניוזלטר מרקום מול ספטמבר 2010

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch