MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

סטודיו גולד נבחר למתג את רשת FOX HOME מבית רשת FOX

רקע כללי
 
ברשת פוקס המוכרת בארץ ובעולם התקבלה החלטה להקים רשת חדשה לתחום הבית לצד חנויות האופנה.
הרשת החדשה תהיה עצמאית לחלוטין ותהנה מכל היתרונות של רשת האם "פוקס", שהוא מנגנון משומן היטב שתומך בכל הסניפים עם מערך יציב וגב חזק ועמיד.

הגדרת המיצוב: רשת חנויות המציעה מגוון מוצרים רחב בתחומי המטבח, אירוח ושולחן, טקסטיל, אמבטיה ונוי.
מטרות הרשת: להעשיר את סגנון החיים של כל מי שאוהב ומחפש חדשנות ויצירתיות לצד איכות ומחירים טובים.
מאפייני הזהות של
FOX HOME : אופנתי, קזו'אל, צעיר, חדשני

סטודיו גולד נבחר למתג את רשת פוקס הום החדשה. לסטודיו גולד ניסיון רב בתחום מיתוג חנויות רשת גדולות ועמידה מול אתגרים גדולים בזמנים קצרים.
 
האתגר

סטודיו גולד לקח על עצמו פרויקט מאוד מעניין ומאתגר, הדרישות מצד הלקוח היו שהרשת החדשה תעוצב בקונספט ייחודי, שטרם נראה כמותו בארץ, המעניק חווית קנייה ייחודית וידידותית בשטח גדול במיוחד. בנוסף, הבריף הראשוני מהלקוח דרש כי הלוגו החדש יכיל צורנית את הלוגו של פוקס. אתגר לא קטן לעמוד ליד פוקס הממותג והאיכותי ולהתאים לו בן זוג לחיים כזה שיזרום ויעניק לו את הכבוד הראוי ובמקביל יהיה בעל זהות משלו ויוביל את תחום אופנת הבית בישראל.

נבחר השם "FOX HOME"

שימוש הצבעים בלוגו: היה ברור שהפאלטה תהיה מורכבת מצבעי אדום ולבן בתוספת צבע נוסף שיהיה ניטראלי ויעניק משמעות ונוכחות לאדום וגם יתאים לנראות הכוללת של עיצוב פנים החנות, הצבע האפור נבחר.
 
הסיסמה:
FOX HOME happy home המחשבה שמאחורי הסיסמה היא שבית שמח הוא השאיפה של כל בית בישראל.
 
תהליך המיתוג

תהליך ה
מיתוג החל ב עיצוב גרפי של הלוגו ומשם המשכנו הלאה לשפה העיצובית, העבודה המקדימה בשלב התכנון והסקיצות היתה מאוד מפורטת, ניתנו פתרונות בשלב מאוד מוקדם לכל הצרכים של הרשת החל ממדבקת בר-קוד ועד לנראות הכללית של החנות, כרזות אווירה שמוקמו בנישות מוארות, שילוט המבצעים על באנרים מהתקרה ושילט מדף, לבוש העובדים, מארזים מכל הסוגים, תוויות, שקיות נשיאה בגדלים שונים ועוד ועוד . . .
הקו המנחה היה ניקיון ופשטות, שימוש נכון ביחסים בין האלמנטים הגרפיים והויזואליים תוך שמירה על שקט ואיפוק המעניקים עוצמה למוצרים ולצבעוניות של הפריטים שעל המדפים.

נלקח בחשבון שהצבעוניות הכללית של החנות נובעת מהקולקציה והפריטים הנמצאים בחנות, השפה הגרפית באה לתמוך ולא לבלוט. ההחלטה הזו חיזקה את המוצרים והמראה הכללי של החנות הפך ליוקרתי ונעים שהשתלב עם העיקרון שהוגדר על ידי המזמין - קונספט ייחודי, שטרם נראה כמותו בארץ, המעניק חווית קנייה ייחודית.

תהליך אישור הקונספט והשפה הגרפית היה מהיר ודינמי, והתקבל בברכה על ידי מנהלי הרשת ובעליה. לאחר כחצי שנה שהרשת פועלת, קיימות היום חמש חנויות ברחבי הארץ ובדרך עוד חמש חנויות נוספות.

התאמת המיתוג לתגים שעל המוצרים - קישור לקובץ PDF

 

חנות הרשת בבאר שבע

סיכום פרויקט המיתוג

לדברי שלומי גולד, סטודיו גולד: "אני רוצה לציין ולשבח את מר הראל ויזל שאישר את הקו העיצובי והלך אתנו עד הסוף ללא שינויים ומעצורים, אדם זורם ודינמי, כספק עבודה היה לי הכבוד והעונג לעבוד איתו כמו גם עם טליה פורת מנכ"לית הרשת ואילת זיו מנהלת המותג.  כולם זרמו עם הרעיונות שלנו וזה מורגש בתוצאה הסופית. .
happy home, happy client, happy designer.
 

נכתב על ידי שלומי גולד,
המתמחה במתן פתרונות יצירתיים מקיפים, בבנייה וטיפוח מותגים ומענה שוטף לתחזוקתם.

 
חזרה לניוזלטר מרקום מול נובמבר 2010

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch