MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

סטודיו Curly Black יצרה מיתוג בעולם הקולינארי לחברת Artaste

רקע כללי
ארטייסט הינה חברת קייטרינג משלוחים, המספקת פיתרון נגיש, שמח ואיכותי ללקוחות פרטיים ועסקיים. ארטייסט מתמחים במגשי אירוח מסוג Finger Food  ויוצרים חווית אירוח מוצלחת, פשוטה ואיכותית עבור לקוחותיהם.
החברה נמצאת בבעלותם של יניב ועפרה שבח שהחליטו להקימה יחדיו מתוך ההבנה שאין מענה מספק למה שחיפשו בחברות קייטרינג קיימות. עפרה ויניב הקימו את ארטייסט עם חלום גדול שהפך למציאות מאוד מהר כשכל הזמן לנגד עיניהם - לשאוף לטוב, לכוון תמיד גבוה ולייצר תמיד חוויה בלתי נשכחת.

מטרת החברה
להשפיע ולהפוך את האירוח העסקי והביתי לחוויה טובה, נגישה, מגוונת ומוקפדת, ללא ערימות כלים ועם טעם קולינארי משובח ומשתלם מכל הבחינות.

ארטייסט פנו אל סטודיו Curly Black בעקבות המלצות של לקוחות משותפים וביקשו מהסטודיו המתמחה במתן פתרונות מיתוג ואריזה תוך שילוב צורה וצבע באופן ייחודי וחיבור בין דברים מוכרים ללא מוכרים.

האתגר
להוליד מותג אשר מביא בשורה חדשה ולא מאוד מוכרת לעולם הקייטרינג - קייטרינג משלוחים.
המטרה המשותפת הייתה ליצור שפה גרפית שתספר את סיפור המותג, ושתשלב ערכים קולינאריים עם ניחוח צרפתי ואיטלקי ואיכות בלתי מתפשרת יחד עם הפשטות והנגישות שבהזמנת קייטרינג עד המשרד במרחק טלפון אחד. ניתן לומר שהאתגר העיקרי היה להביא לידי הקהל זהות של מותג שכל אחד היה רוצה להניח על שולחן הישיבות במשרד או על השולחן הביתי באירוע משפחתי ועם זאת ההבנה שהסטנדרט הגבוה הוא נגיש, אפשרי וקל.

התהליך
תהליך ה מיתוג החל באפיון החברה, מהבנת הרקע והצורך בהקמת קייטרינג מסוג זה, דרך הגדרת מטרת העל (החזון) של החברה ושימת דגש על הערך המוסף שהחברה מציעה ללקוח. כחלק מהאפיון נבדקו ונלקחו בחשבון גם הערכים של החברה, קהל היעד שלה, ואישיות המותג.

צוות הסטודיו עשה עבודה מקדימה לעיצוב של מחקר גרפי ועולמות תוכן כדי לדייק ולזקק את תהליך העיצוב הגרפי, שלב זה נעשה בהמשך ובהתאמה לאפיון המותג.

בשלב ה עיצוב גרפי ייצרנו מספר אופציות עיצוביות שהוגשו ללקוח כולל דוגמאות ל עיצוב אריזות המוצרים ומתוכם בהחלטה משותפת נבחר הכיוון שהתפתח לכדי זהות המותג ארטייסט היום.
הכיוון הגרפי שנבחר כולל מערכת אייקונים המרמזים על צורת הגשת המזון כ Finger Food ומילים המופיעות בצורה טיפוגרפית ומשמעותן, כל הערכים שעומדים מאחורי השם "ארטייסט".

הצבעוניות מבוססת על 3 צבעים עיקריים וראשיים שמשדרים את הניקיון והמינימליזם ונותנים הרבה מקום לצבע הלבן לדבר, ועוד 8 צבעי משנה התומכים ומביאים את הרעננות והעושר המתפרץ, את שלל האופציות והשמחה שבמותג.

התוצאה
הזהות הגרפית כוללת את לוגו המותג, כרטיסי הביקור, אריזות מגשי האירוח, תפריטים ואתר אינטרנט דרכו ניתן לראות את פריסת כל מוצרי החברה וגם את פריסת השפה הגרפית הרחבה.

בנוסף, הוחלט להרחיב את שפת האייקונים ובאתר ארטייסט ניתן לפגוש באיורים המבוססים על המזון האמיתי המוגש ע"י חברת הקייטרינג ומזמין את הצופה למסע קולינארי מרגש שבשילוב עם הצילומים הנפלאים של הצלמת שירן כרמל יוצר חווית טעם מסקרנת ומזמינה.
העבודה מול עפרה ויניב, הייתה מפרה ומהרגע הראשון נוצרה כימיה שאת התוצאות שלה ניתן לראות בכל מוצר ומוצר שנולד למותג ארטייסט.

סיכום וציטוט הלקוח 
הגענו לקרלי בלק מלאים בהתלהבות אך לא ידענו איך להביא אותה לידי ביטוי במוצר. הגר ידעה לשאול את השאלות הנכונות ויותר מזה, להציג את התשובות בצורה גרפית... רעננות, שמחה, חדשנות, קפדנות, אסתטיקה, שירותיות ונדיבות - כל אלו באו לידי ביטוי בלוגו, באריזות ובכל דבר שמתקשר למותג. גם כשכבר היינו קרובים לקו הסיום, להגר היתה סבלנות ונכונות ללטש, לשנות ולעדכן עד לנקודת השלמות.
הבחירה בקרלי בלק אפשרה לנו להפוך פנטזיה למציאות ואנחנו רואים בסטודיו קרלי בלק שותפים מלאים בהצלחה שלנו!
הגר, תודה!

 

נכתב על ידי הגר אשחר ניר, סטודיו Curly Black המתמחה במיתוג, עיצוב אריזות ובניית קונספט עיצובי. 


חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אוגוסט 2011

 

חזרה לראש הכתבה
 

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch