MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

סיפורי הצלחה

סיפור מיתוג – מעגלים מעגלים, ומה שבינהם / Pontis מיתוג מחדש

חברת Pontis משווקת פלטפורמת שיווק טכנולוגית המאפשרת התאמת מסרים מידיים, עבור גופי ענק בתחום התקשורת. טיטאן נבחרה להוביל את תהליך המיתוג, של אחת החברות היותר מעניינות בתחום התקשורת שיצא לה להכיר. מיתוג, שכמיטב המסורת שלנו, אינו עוסק רק "בקישוט" נאה של המסר והמוצר, אלא נובר בקרביים של החברה, בכדי להוציא ממנה את כל מה שטוב בה, ובעיקר – את המהות, הזהות והשפה הייחודיות לה.

וארי דיזיין מעניקה קו עיצובי ומיתוג מחדש לחברת פלציב

וארי דיזיין מביאה את סיפור המיתוג של פלציב , כיצד בנתה עבודה קו עיצובי ומיתוג מחדש בקו גרפי חדשני, רענן המבטא את רוח החברה, ומבדל אותה ממתחריה, הנמצאים בחו"ל. יחד עם זאת, הקפידה על שמירת מראה תעשייתי, לא צבעוני מידי והביאה את חומרי הגלם של פלציב לידי ביטוי אל מול התחומים העיסקיים בהם היא פועלת

בריז אנימציה: פתרונות שיווק ויזואליים עבור ברמד בתערוכת WATEC

חברת ברמד הציגה לאחרונה את קו המוצרים שלה, במסגרת תערוכת Watec 2013 לטכנולוגיות מים ובקרת סביבה שהתקיימה בגני התערוכה בתל-אביב. בריז אנימציה, סטודיו מוביל ליצירת תוכן ויזואלי, פיתח את הקונספט לסרט התדמית של החברה והיה אחראי על הפקתו, כמו גם על פתרונות השיווק הדיגיטליים שהוקרנו בביתן ברמד במהלך האירוע.

ברלינר דיזיין ממתגת חברה חדשה בתחום הפארמה

"אנחנו אוהבים לעבוד עם Berliner Design בגלל ההיכרות המעמיקה שלהם עם השוק שלנו, השירות המסור והתחושה שההצלחה העסקית שלנו בעדיפות עליונה מבחינתם. התרומה שלהם למיצוב חברת Es-is כשחקן רציני בתחום הפארמה היתה מכריעה."
-- אהוד וייזר, מנכ"ל Es-is

תהליך המיתוג של חברת Playscape על ידי TitanBrandWise

חברת PlayScape לשעבר (Mominis) עוסקת בפיתוח והפצה של משחקי מובייל. על רקע התנופה בתחום, כמו גם נתוני צמיחה פנימיים מרשימים, נפלה ההחלטה בקרב מנהלי החברה לפנות לתהליך מיתוג מחדש במסגרתו טופלו נושאים רבים וביניהם: אסטרטגיה חדשה לחברה, שינוי השם הקיים, יצירת לוגו חדש וגיבוש שפה ויזואלית ומסרים ורבליים

ג'ירף מציגה את תהליך המיתוג של המכביה 2013

גי'רף חברה למיתוג זכתה למתג את המכביה ה-19, האתגר שעמד בפניהם בתהליך המיתוג, היה לנסות ולהוקיע את התפיסה שהמכביה היא אירוע ספורטיבי לעיתים "חובבני" שעצם הווייתו היא "מועדון שידוכים ענק" לרווקים יהודים מרחבי העולם ולהעבירו למגרש המקצועני וההישגי, תוך שמירת הזיקה היהודית

טיטאן מיתוג גאה להציג את המיתוג החדש של מגיק תוכנה

חברת Magic החליטה על תהליך המיתוג מחדש- Rebranding במסגרת הצעדים הפרואקטיבים שהיא נוקטת בשל השינויים הרבים שעוברים עליה ועל קו המוצרים והשירותים שבמאתחתה. בשנים האחרונות, נהנתה החברה מצמיחה ניכרת, במסגרתה גדל בסיס הלקוחות והנוכחות הבינלאומית. TitanBrandWiseלקחה על עצמה את האתגר ולהלן התוצאות!

ארטיק דיזיין - עיצוב, בינוי והפקת מתחם קמעונאי עבור חברת סופרפארם למותג LIFE

ארטיק דיזיין, חברה המתמחה בעיצוב ובינוי ביתני תערוכה הפיקה את ביתן סופר פארם בתערוכת הביוטי סיטי 2012. הביתן התמקד בהשקת המותג LIFE של החברה.

אומני פרזנט מסייעת לפלא קארד לצמוח דרך האינטרנט

פלא קארד, חברת סליקה שהצליחה למצב את עצמה כשחקנית מרכזית, חששה מירידת מאמצי השיווק לטמיון בעקבות העלאה מחודשת של אתר התדמית גייסה את אומניפרזנט חברה המתמחה בשיווק באינטרנט על מנת לשמר את עליונותה במנוע החיפוש של גוגל עם האתר החדש.

תחרות חדשנות דיגיטלית עבור הסוכנות לפיתוח מטרופולין פאריז

הסניף הישראלי של הסוכנות לפיתוח מטרופולין פאריז אשר מטרתה לעודד שיתופי פעולה טכנולוגיים בין חברות ישראליות לחברות, מכוני מחקר ואוניברסיטאות באזור פריז היה זקוק לקמפיין לעודד חברות ישראליות להציג את עצמם בפסטיבל ביוני השנה..חברת מרקטינג פירסט, לקחה על עצמה את המשימה והצליחה לעניין עשרות חברות ישראליות במייזם

תדמית חדשה לחברת Avgol

Avgol, חברה יצרנית בינלאומית בתחום הבדים הלא-ארוגים, הינה אחת החברות הגדולות בעולם בתחומה. בשנת 2010, מונה לחברה מנכ"ל חדש עם מודעות וידע בתחומי המיתוג והתקשורת השיווקית. עם היכנסו לתפקיד, הוא החליט שיש צורך בהגדרה חדשה של קהל היעד והמסרים של החברה. ששון גואטה תקשורת שיווקית קיבלו על עצמם את המשימה...

פרלקום ממתגת את מורפורלה מובילה טכנולוגית בתחום החקלאות

חברת מורפלורה מפתחת טכנולוגיה ייחודית וראשונה מסוגה בעולם, המיועדת להגנה על יבולים חקלאיים מפני מחלות צמחים קטלניות. לאחר שנים של פיתוח הטכנולוגיה החברה יוצאת לאור, חברת פרלקום נבחרה לבנות את המעטפת השיווקית הכוללת: מיתוג, מיצוב, לוגו, בנית אתר, מצגות, דפי מוצר, תכנון הודעות לעיתונות, וכד'.

אומני פרזנט משווקת באינטרנט את "בישולים" בית הספר הגבוה לקולינריה

בישולים – בית הספר הגבוה לקולינריה הנחשב לבית הספר המוביל בישראל מצא את עצמו מתמודד עם אתגר חדש של השיווק באינטנרט וניהול המותג אונליין. כיום גם המותגים המובילים צריכים להמציא את עצמם מחדש ולהצדיק את מחירם – בשוק תחרותי ממילא. לפיכך, פנתה החברה לעזרה של אומני פרזנט על מנת לקדם את המותג גם באינטרנט.

זהות חדשה לחברת Satlink בעזרת ששון גואטה תקשורת שיווקית

חברת Satlink מעניקה ללקוחותיה שרותי העברת תכנים בכל העולם על גבי לווינים, סיבים אופטיים ורשת האינטרנט. בעקבות התפתחות החברה, הוחלט לגבש קונצפט תדמיתי ושיווקי מעודכן, להעברת המסרים המעודכנים של החברה: חברה גדולה ורב ערוצית להעברת תכנים, מכל פינה בעולם ולכל פינה בעולם. ששון גואטה תקשורת שיווקית נבחרה לעזור לחברה בתהליך ולהביא להצלחתו.

כיצד מטריקס בנתה את אתר החברה שלה?- 10 טיפים להקמת אתר

הקמת אתר חדש היא תהליך מורכב ומחייב. במיוחד, כאשר מדובר בחברה, אשר בין שאר עיסוקיה, בונה ומפתחת אתרים ללקוחות. האסטרטגיה בה נוקטת החברה, העקרונות, המתודולוגיה - כל אלו אמורים להשתקף באתר החברה. בתום חצי שנה של עבודה קשה, במהלכה מחלקת השיווק הפכה ללקוחה תובענית של צוות מטריקס דיגיטל, אני יכולה לומר כי הדרך אמנם היתה רצופת אתגרים ומכשולים, אבל כל אחד מהם רק השביח את התוצאה הסופית.

סטודיו Curly Black יצרה מיתוג בעולם הקולינארי לחברת Artaste

סטודיו Curly Black המתמחה במיתוג ובעיצוב אריזות הצליחה לשדר את המסר השיווקי של החברה בחומרים השיווקיים ובאריזות המוצרים של ארטייסט, חברת הקייטרינג היחודית. המסר השיווקי של החברה הינו: ארטייסט - יש לך טעם טוב. להלן הסיפור..

פתרונות קריאייטיב, וידאו ותלת מימד מבית אייקונספשן עבור סטוקטון השוויצרית

אייקונספשן משתפת את גולשי הפורטל בתהליך המיצוב והמיתוג המרתק אותו ביצעה עבור מוצרי החברה האורגניים של קבצת סטוקטון השוויצרית. האתגר הגדול, מורכבות התהליך, הפקת סרט התדמית המשלב צילומי וידאו במצלמות תלת מימד ועריכה בתלת מימד, ובמקביל עיצוב והקמת הביתן בתערוכה בקולומביה. להלן הסיפור המלא...

כיצד צילום פורטרט הפך לחוויית מיתוג פנים ארגוני בחברת אקס ליבריס

הנה סיפור קצת לא שגרתי על צילומי תדמית בחברה שנהפך לאירוע מיתוג פנים ארגוני. חברת אקס ליבריס הינה ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות אוטומציה ומחשוב לספריות. החברה פנתה אל בלה שחר-הילל צלמת על מנת לצלם צילומי תדמית ייחודיים בכדי ליצר מתוכם באנרים לפורטל החברה.

טיטאן מיתגה את ביה"ס הבינלאומי להנדסה של הטכניון

עושים בית ספר לטכניון….- הסיפור מאחורי תהליך המיתוג לביה"ס הבינלאומי להנדסה של הטכניון. טיטאן קיבלה על עצמה למתג את בית הספר ולהביא לרישום סטודנטים מחו"ל ללמוד בביה"ס הבינאלומי. הקמפיין והחומרים השיווקיים הופרדו לקהלי יעד שונים.

קדמון ברין עיצבה למשרד התיירות הקפריסאי ביתן לתערוכת IMTM בישראל

שגרירות קפריסין בישראל מטעם משרד התיירות הקפריסאי וחברת התעופה הלאומית של קפריסין Cyprus Airways פתחו מכרז לעיצוב ובנית ביתן לתערוכה - חברת קדמון ברין זכתה במכרז מתוך עשר חברות שניגשו ובנתה ביתן מפואר שהתאים לצרכי משרד התיירות.
Next Page 

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch