MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

קמפיין שיווקי-סיפור הצלחה

במהלך עבודתי כמרקומית ניהלתי מספר קמפיינים שיווקים להשקת מוצרים לשוק הישראלי והבינלאומי, הייתי רוצה לשתף אתכם באחד הקמפיינים שהיה מאוד מוצלח.

יצירת קמפיין שיווקי עם מסר אחד לכל העולם הוא קשה מאוד, אבל אם כותבים מסר אחד ברור ונותנים ללקוח ליהנות מהקמפיין ולהשתתף בהגרלה לזכיית פרס שווה זה תמיד עוזר. 

ראשית – המוצר! חייבים לפרט את יכולות המוצר ומהם היתרונות שלו לעומת אחרים ולעומת כל מוצר אחר שקיים בשוק. יש להתמקד על יתרון אחד משמעותי וחשיבה כיצד להריץ אותו. במקרה הזה המוצר המדובר היה גלאי חיצוני עם ארבעה ערוצי זיהוי.

המטרה- להציג את המוצר ללקוחות ולהגדיל את מכירות המוצר. היה חשוב לנו להניע את הלקוחות להשתתף בקמפיין עצמו ולא לצאת רק עם פרסום המוצר.

קהל המטרה – מיהו קהל המטרה? ומה יניע אותם להשתתף בקמפיין השיווקי?- לרוב פרס גדול ומשמעותי תמיד יגדיל את הסיכויים שלקוחות ישתתפו בקמפיין ואף ייהנו ממנו. הקמפיין היה עבור לקוחות עסקיים, לא הצרכן הסופי.

הקמפיין- הגדרנו קו עיצוב גרפי אחיד לכל החומרים השיווקיים. השקענו מחשבה ב עיצוב אריזות, בכל אריזות המוצרים הדפסנו מספרים סידוריים בסדר רציף, הלקוחות שקנו את המוצר נכנסו למיני אתר והקלידו את המספר הסידורי שהיה להם על האריזה כולל הפרטים האישיים שלהם, ככל שהם קנו יותר מהמוצר הם יכלו להכניס עוד מספרים לאתר ובכך להגדיל את סיכויי הזכייה שלהם.
המיני אתר היה אתר פלאש המתאר את המוצר ויכולותיו, היו בו כללי הקמפיין כולל תאריך של גמר הקמפיין וטופס רישום של המספרים הסידוריים עם הפרטים שלהם.

הפרס- השתמשנו בספרה 4 כדי להדגיש את יכולות המוצר והפרס היה ג'יפ 4X4.

תוצאות - בסוף הקמפיין יכולתי לראות רשימה ארוכה של אלפי מספרים סידוריים שהלקוחות הכניסו ופרטיהם האישיים, אנו אספנו את כל המספרים, הודינו לכל המשתתפים על השתתפותם והודענו להם כי ההגרלה הגדולה תיערך בתערוכה הקרובה.

חשוב – לערוך הגרלה או הכרזה על הזוכה במעמד רחב כמו תערוכה, אימייל לכל הלקוחות ופרסום במדיה כולל ידיעה לעיתונות. ואכן כך עשינו, את ההגרלה הגדולה ערכנו לאחר מספר חודשים שהקמפיין רץ בתערוכה בינלאומית בעזרתו האדיבה של ליאור מנור שהוא מציג ומנחה מקצועי וכמובן צילמנו והעלינו את הוידיאו של ההגרלה לאתר של החברה על מנת שכולם יוכלו לראות.

כלי השיווק של הקמפיין
1. אריזות מוצר עם מספרים סידוריים
2. מיני אתר חכם עם כלי ניהול ויכולות לאסוף מידע ולהציג אותו בצורה נוחה לניתוח נתונים.
3. פרסום בעיתונות המקצועית
4. ידיעה לעיתונות והפצתה לכל העיתונים המקצועיים בתחום
5. הפרס- ג'יפ 4X4 (לא התחייבנו על סוג הג'יפ)

תוספות – את מאגר הלקוחות שאספנו במיני אתר ושהשתתפו בהגרלה הכנסנו למאגר המידע שלנו, הם קיבלו עיתון חודשי מאיתנו עם כל החידושים של מהמוצרים, וכל מנהל מכירות קיבל את רשימת הלקוחות מהאזור שלו ודאג לעדכן אותם במבצעי מכירות מיוחדים במדינות המוצא שלהם. כל זאת על מנת לשמר אותם כלקוחות נאמנים של החברה.


אשמח לשמוע מכם על קמפיינים שיווקיים שערכתם בשנות עבודתכם ועל הכלים השיווקים שהשתמשתם. אנא שלחו אלי בצרוף תמונה.


סיפורי הצלחה נוספים במרקום מול
הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch