MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

עונת המלפפונים

קורה לכם שאדם שאתם פוגשים לעיתים קרובות שואל אתכם "מה נשמע" ואתם לא יודעים מה לענות? החיים בדרך כלל מתנהלים בשיגרה ללא אירועים מיוחדים, גם אצלנו כיחידים וכמובן גם אצל חברות. זה מצוין בשביל השקט הנפשי ויכולת התכנון, אבל קצת פחות טוב ליחסי ציבור שמבוססים על חדשות.
הקיץ הוא לרוב עונה כזו. אנשים יוצאים לחופשות, קשה לקדם עסקאות חדשות, אין יוזמות בתעשיה, פשוט עונת המלפפונים. ובכל זאת, מה עושים כדי לקדם את החברה גם בתקופה שקטה? הנה כמה רעיונות בדגש על יחסי ציבור.

1. להתכונן לספטמבר. לא, זו לא אמירה פוליטית. בספטמבר-אוקטובר, לאחר חופשת הקיץ, תהיה עליה בפעילות העסקית, שלא נדבר על שפע התערוכות המתקיימות בחודשים אלו. במהלך הקיץ אפשר וכדאי לרענן את האתר, לעבור על תכני ו עיצוב מצגות המכירות, לשוחח שוב עם אנשי המקצוע על המגמות בשוק וכו' וכו', כל ארגון על פי צרכיו.

2. להביע דעה. יחסי ציבור זה לא רק חדשות מרעישות. לא פחות חשוב למצב את הארגון כמומחה בתחומו וכמוביל דעה. בתקופות שאין הרבה חדשות צריך ליזום כתבות בתחום העיסוק של החברה, לכתוב מאמרים, להשתתף בהשוואות, ועוד. מאמרים בחתימת אנשי מפתח של החברה מאפשרים לה לבטא דעה בנושאים חשובים וגם ממצבים את הכותב כמומחה לנושא.

3. לדבר עם מובילי דעה. כדי לבסס את החברה כגורם פעיל ומשמעותי בשוק חשוב לדבר עם אנליסטים, ארגונים מקצועיים, מכוני מחקר וכיו"ב. זו פעילות שצריכה להתנהל במשך כל השנה כשתקופות שקטות הן הזדמנות להשקיע בה אף יותר.

4. רכילות. עסקים עושים עם אנשים ואנשים אוהבים רכילות. פרפראות מסוג תמונה מאירוע עסקי, מענה לשאלון אישי, השתתפות בכתבה על תחביבים הן הזדמנות לחשוף את החברה ולהציג את אנשי המפתח שלה כדמויות חשובות. לא מדובר בראיונות חושפניים או תכנים "צהובים", אלא בעיתונות קלילה יותר שמאפשרת לקדם את המותג בהיבטים נוספים.

5. ואולי בכל זאת יש משהו חדש? כשמנהלים יחסי ציבור חשוב לשמור על קשר עם התקשורת לאורך זמן. גם ידיעות קטנות מזכירות לעיתונאים את קיומה ופעילותה של החברה וחשובות כדי שיפרסמו ביתר הבלטה ידיעות משמעותיות. כמעט תמיד קורה משהו בחברה –עובדים חדשים, השתתפות בתערוכה, פתיחת קו ייצור, פיילוט שיכול להוביל לעסקה מעניינת. גם ידיעה קטנה יכולה לתרום לחשיפה גדולה.


נכתב על ידי עינת אדר, שותפה בסוכנות שיווק  Marketing First ואשת תקשורת שיווקית.

לפרופיל העסקי של  Marketing First בפורטל מרקום מול

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אוגוסט 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch