MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

עיצוב והפקת ביתן לתערוכה בארה"ב – כל שעלייך לדעת

מרקום-מול קדמון ברין
מרקום-מול קדמון ברין

נושא שילוח ביתנים לחו"ל הינו אחד האלמנטים היותרמשמעותיים בהחלטה אם לבנות ביתן בישראל או בחו"ל. כל חברה חייבת לקחת את נושא עלויות השילוח בחשבון כאשר היא מתקצבת את התערוכה, וחברות הבונות ביתני תערוכה צריכות להיות מספיק מקצועיות בשביל לחשוף את המידע ללקוחותיהן. כתבה זו תתמקד בניסיוננו בשילוח ובניה של ביתן לארה"ב.

באופן כללי ישנו יתרון בבניית התערוכה בארץ ושילוחה לחו"ל בגלל האפשרות לראות הקמת ניסיון בארץ, לתקן ולשנות  דברים ולשלוט בצורה מוחלטת במבנה. ברור שבניה בארץ מותנית ראש ובראשונה בלוח זמנים המאפשר הובלה ימית ולא אווירית לתערוכה.

עלויות ייצור ביתן תערוכה בארה"ב בשונה ממדינות אחרות, הן גבוהות ביותר ועדיף על פי רוב להפיק את הביתן בארץ ולשלח אותו לתערוכה, בפרויקט הנ"ל בחרנו לשכור את שירותיה של נגריה בארץ שבנתה את הביתן, הקימה הקמת ניסיון , סימנה את חלקי הביתן  והכינה תוכניות הקמה מלאות לצוות אמריקאי שאינו מכיר את הביתן.

כלל ברזל בכל נושא שילוח התערוכה הוא שיש לדעת פרטים רבים ככל הניתן לגבי מהות ואופן השילוח, ככל שנהיה ממוקדים יותר כך נמזער את הסיכון בהפתעות. לכל שילוח תערוכה יש שני מרכיבים עיקריים וכאן אתייחס לנושאים בהרחבה:

איסוף ושילוח התערוכה מבית הייצור
לאחר שנארזת התערוכה בארגזי המשלוח יש למדוד את הארגזים ונפחם, על החברה המשלחת (לטובת הפרויקט נבחרה חברת   Kuehne + Nagel,) לדעת כיצד עליה לאסוף את הארגזים ממעון הלקוח, האם יש צורך במנוף, משאית עם רמפה או שמא מלגזה מספיקה לטובת העניין.

על הלקוח/החברה לקבל מחברת השילוח שבחרה לשלח את הביתן עבורה לתערוכה, הצעה מפורטת שתכלול את הפרטים הבאים:

  • הובלה יבשתית מנקודת האיסוף ועד הנמל 
  • דמי שטר מטען, עמילות מכס וייצוא
  • הובלה אווירית או ימית ליעד בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו
  • היטלי דלק ובטחון
  • חיובי ממן
  • דמי נמל בחו"ל
  • שחרור ממכס בחו"ל
  • BOOND FEE – מדובר בעלות שהות המטען בנמל לפני איסופו
  • הובלה יבשתית לתערוכה
  • פריקת המטען במחסן הקדמי של התערוכה
  • ביטוח – כל חברת שילוח נותנת ביטוח בסיסי למטען, במידה וחברה מעוניינת להגדיל את הביטוח, על חברת ההובלה לציין זאת.

בתערוכות בארה"ב, בשונה מאירופה, לאחר הגעת המטען למחסן הקדמי של התערוכה קיימת עלות נוספת של טיפול במטען ממחסן התערוכה ועד היציאה מהתערוכה בסיומה הקרויה DRAYAGE, עלות זו משתנה בהתאם לגודל המטען ונפחו וניתן לדעת אותה מראש ולבקש הצעה מלאה וכוללת מהמשלח. ככלל , תמיד עדיף להגיע למחסן התערוכה ולא ישירות לתערוכה.

עתיד הביתן בתום התערוכה
מה בעצם אתה כלקוח מייעד לביתן בתום התערוכה, קיימות 3 אופציות לבחירה:

הלקוח מעוניין לאחסן את התערוכה לשנה נוספת לטובת השתתפות בתערוכות נוספות בארה"ב
חברת השילוח יכולה להעביר הצעה שתכלול הובלה של הביתן מהתערוכה ליעד הבא, חשוב לקחת בחשבון היכן תתקיים התערוכה הבאה שכן ההבדלים בעלויות האחסון ממדינה למדינה משמעותיות.
לידיעתכם, חלק ממרכיב תמחור זה מתייחס לזמן ההמתנה של
המשאית בשטח התערוכה לארגזים ולכן עדיף תמיד להגיע למחסן הקדמי של התערוכה ולא לתערוכה עצמה.
 
הלקוח מעוניין לשלח הביתן חזרה לארץ או ליעד אחר בעולם
במקרה זה חברת השילוח תיתן הצעה שתכלול הובלת המטען לנמל כולל כל עלויות הכרוכות בשילוח טרנס אטלנטי בדומה להצעת השילוח מישראל.
 
הלקוח מעוניין להשמיד את הביתן
במקרה זה תקבלו מחברת השילוח הצעת מחיר אשר תכלול הזמנת מכולה אליה יעבירו את הביתן המושמד ושילוחה למקום מוזמן לפינוי הפסולת.

ניתן לציין שכיום, חברות השילוח המתמחות בנושא התערוכות מסוגלות לתת מחיר מלא וסופי המותנה אך ורק בנפחו ובמשקלו הסופי של המטען ועדיף לבקש הצעה כוללת ומלאה מאשר מפורטת ולא סופית

לפרטים נוספים על קדמון ברין עיצוב תערוכות

חזרה לראש הכתבה

 



הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch