MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

על קופירייטינג ומודיעין עסקי

מאז ומעולם בעלי עסקים נהגו להזמין ולבצע שירותי מודיעין עסקי, במטרה לחקור את השטח, לבדוק את המתחרים ולהתייעל בעקבות המסקנות. בעולם המודרני, כשכל המידע אודות המתחרים גלוי וזמין ברשת, קל לבצע מודיעין עסקי, לחקור קופירייטינג של מתחרים אחרים ולדעת איך לייצר את הבידול שימשוך לקוחות.

לחקור זו לא בושה
גם בעולם השיווק הרשתי, יש מקום לבצע מודיעין עסקי ולבדוק מה מציעים יתר המתחרים. למעשה, מודיעין עסקי הוא שלב חשוב בהקמת האתר ובהפצת התוכן, משום שבאפשרותו ללמד את בעל העסק מה רצוי לעשות וממה מומלץ להימנע, על בסיס התרשמותו מאתרים מתחרים.

בחנו באתרי המתחרים מנקודת מבטו של גולש אקראי ונסו לענות על השאלות הבאות: האם מצאתם קופירייטינג מושחז? האם מצאתם קופירייטינג ענייני? האם התוכן שהופיע באתר הוא שנון ובעל חוש הומור? האם הצלחתם לגלות הזדהות עם ערכי המותג?

אם השבתם בחיוב לאחת השאלות הללו או יותר, הרי לכם נוסחא מנצחת. זה לא אומר שעליכם להעתיק קופירייטינג דומה לאתר שלכם, שכן לא כל מה שמתאים לבעל עסק פלוני יתאים גם עבורכם, אך בהחלט מדובר בנקודות שתוכלו לרשום לעצמכם, להתאים אותן באופן אישי לעסק שלכם ולשלב באתרכם.

קופירייטינג מוצלח הכל תלוי בשם
בסופו של דבר, גם אם תתקשו להודות בכך, בעלי עסקים רבים מאותו מגזר עסקי מציעים שירותים ומוצרים דומים. קופירייטינג מוצלח הוא זה שעשוי לגרום ללקוח לחשוב שקיימים הבדלים מהותיים בין עסק אחד למשנהו, ולבחור דווקא בעסק שלכם. כדי ליצור הבדלה בין קופרייטינג מתחרה לקופירייטינג שלכם, עליכם לאתר את מודל הקופירייטינג המוצלח ביותר אצל המתחרים, ולבחון כיצד ניתן להתעלות עליו וליצור מוצר ולשווק אותו בדרך מושכת אפילו יותר.

זה לא סוד שתחרות מדרבנת, ולכן אם איתרתם מודל קופירייטינג מוצלח, במקום שתזעיפו פנים ותוותרו מראש, עליכם לשאוף לעלות רמה אחת נוספת, ולייצר תוכן שיהפוך את העסק שלכם לבלתי רגיל. כדי להשיג מטרה זו, לא מן הנמנע שתצטרכו לאתר אנשי קופירייטינג מושחזים וכשרוניים שיוכלו ליצור את הבידול הנכון והמובהק של העסק שלכם.

מודיעין עסקי וציד ראשים
מצאתם אתר בעל מודל קופירייטינג מוצלח? אל תנוחו שם. נסו לברר מיהו איש הקופירייטינג שהיה אחראי על התוצאה המרשימה. זה לא בהכרח אומר שתצטרכו לשכור דווקא את שירותיו של אותו אדם, אבל כידוע, ידע הוא כוח, ולכן ככל שתלמדו יותר אודות המתחרים, כך תטיבו לייצר מוצר טוב, איכותי ומהוקצע יותר.

אל תהססו להתייעץ
אם הנכם מתקשים בניתוח אתרי מתחרים מנקודת מבט אובייקטיבית, אל תהססו להתייעץ עם אנשים אחרים ולבדוק מהי תפיסתם בנוגע לכתיבה שיווקית המופיעה באתרים אלה. כמו כן, אל תחששו להציג את המודל שלכם בפני איש קופירייטינג מנוסה ולשאול אותו, בצורה ישירה ומובנת, מה ניתן לעשות כדי להתעלות על התוצאות האלה. לעתים, כשיש מקור להשוואה, קל יותר לייצר תוכן איכותי.


נכתב על ידי פני רוסו, מנכ"לית I.V Text פתרונות תוכן מתקדמים ויזמית עסקים באינטרנט. תחומי התמחותה כוללים: קופירייטינג, הקמה וניהול אתרי אינטרנט, בלוגים, מדיה חברתית, קידום אורגני, קידום ממומן, תוכניות שותפים, מודיעין עסקי.


לפרופיל העסקי של I.V Text במרקום מול

חזרה לניוזלטר מרקום מול מרץ 2011

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch