MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

פרלקום ממתגת את מורפורלה מובילה טכנולוגית בתחום החקלאות

רקע:

חברת מורפלורה מפתחת טכנולוגיה ייחודית וראשונה מסוגה בעולם, המיועדת להגנה על יבולים חקלאיים מפני מחלות צמחים קטלניות.
מורפלורה עבדה מתחת לרדאר במחקר שנמשך מספר שנים ורק לאחר שביססו החוקרים את הטכנולוגיה, הגיעה העת לשווק את החברה ואת יכולותיה. מרכז תשומת הלב בחברה עבר אל בניית המעטפת השיווקית: מיתוג, מיצוב, לוגו, בנית אתר, הכנת חומרים נוספים כגון מצגות, דפי מוצר, תכנון הודעות לעיתונות, וכד'.
פרלקום נבחרה על ידי מנכ"ל החברה על מנת לפתח עבור מורפלורה אסטרטגיה שיווקית כוללת, אשר תכלול כלים שיווקיים ומכירתיים בעזרתם תקדם החברה את הנראות שלה בשוק בו היא פועלת.

התהליך:

תחילת התהליך כללה מחקר נרחב וראיונות מעמיקים שערכנו עם מנכ"ל החברה והחוקרים בפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית. לאחר איסוף המידע והבנת השוק בו מתעתדת מורפלורה לפעול, כמו גם זיהוי המתחרים השונים, החלנו לגבש את המסרים העיקריים של החברה וערכי המותג. העבודה על יצירת ה מיתוג והחומרים השיווקיים כללה את אתר האינטרנט, שפה שיווקית עשירה, מצגת חברה, ברושור שיווקי ועוד.

תוצאות:

העדות לאתגר שעמד בפני פרלקום ולתוצאה המרשימה ניתנת כאן מפי הלקוח, מנכ"ל מורפלורה, דותן פלג: 

"האתגר שניצב בפני פרלקום היה משמעותי: מורפלורה יוצרת תקדימים הן בהיבט המדעי והן בהיבט המיסחרי. אנו לא נכנסים לשוק, אלא כחלוצים בתחום, אנו יוצרים אותו. זהו אתגר עצום בהיבט השיווקי.

בנוסף, תחום האגרי-טק בו פועלת מורפלורה הוא תחום המצריך לימוד והבנה לעומק של תעשיה המבוססת על אלמנטים מדעיים מורכבים. הצוות בפרלקום קיבל על עצמו את המשימה ומהר מאוד התגבשה למורפלורה מעטפת שיווקית מרשימה ואיכותית, שממש 'ניתפרה' לפי מידותיה וצרכיה של החברה.

בשלב זה, כמו שקורה לעיתים בחברות סטרט-אפ תוך כדי עשייה, התווסף 'אתגר' נוסף: פריצת דרך מדהימה במחקר הטכנולוגי התבררה כבעלת משמעות אסטרטגית לחברה. נדרשה חשיבה והגדרה מחודשת של האסטרטגיה השיווקית והקונספט. לכן, בנוסף להמלצתי החמה על קטי והצוות בכל הנוגע ליכולת לתת פתרון שיווקי מעולה מא' עד ת' לסטרט-אפ, אני גם מעיד על היכולת להתאים את הפתרון הנדרש לחברה תוך כדי התמודדות עם שינויים משמעותיים, שזו יכולת לחלוטין לא ברורה מאליה במערכת היחסים שבין ספק נותן שרות לבין חברה. אני משוכנע שהפתרון השיווקי שהוכן ע"י פרלקום, ושנמצא כרגע בשלבי סיום, יסייע למורפלורה להגיע למטרות ששמה לעצמה."
 
מורפלורה החלה ביצירת קשרים והתעניינות רבה מצד חברות ענק בשוק בו היא פועלת. כעת, מצוידת במיתוג בקו נקי ורענן (קישור לאתר מורפלורה) ובחומרים שיווקיים המעבירים את ייחודיות הטכנולוגיה שלה, מורפלורה יוצאת לדרך וכבר קוצרת את פירות החשיפה התקשורתית.

העיצוב הגרפי של החומרים השיווקיים נעשה על ידי סטודיו רנדר.

נכתב על ידי קטי פרל, מנכ"לית ובעלים של חברת PearlCom אסטרטגיה שיווקית ותקשורת שיווקית כוללת לחברות בינלאומיות.

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול מרץ 2012

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch