MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

קדמון ברין עיצבה למשרד התיירות הקפריסאי ביתן לתערוכת IMTM בישראל

רקע כללי

משרד התיירות הקפריסאי קידם בשנים האחרונות את התיירות לקפריסין בישראל. במסגרת הקמפיין הוא נרשם להשתתף בתערוכת התיירות IMTM שהתקיימה בישראל בחודש פברואר 2011. תערוכת התיירות IMTM היא הגדולה מסוגה בישראל ובחסות משרד התיירות הישראלי.
התערוכה מתקיימת מידי שנה במשך יומיים, זוהי תערוכה מאוד מושקעת ומשלבת מופעי קד"מ ואומנים. המציגים בתערוכה הם בתי מלון, חברות נופש ותיירות ישראלית, ונציגים מחול הבאים לעודד את התיירות בארצם. קהל היעד שהגיע לתערוכה כלל סוכני נסיעות וכל העוסקים בענף התיירות הישראלי והעולמי.

האתגר

שגרירות קפריסין בישראל מטעם משרד התיירות הקפריסאי וחברת התעופה הלאומית של קפריסין Cyprus Airways פתחו מכרז לעיצוב ובנית ביתן לתערוכה עם המפרט הבא:

• התאמה למיתוג החדש שנעשה בקמפיין לעידוד התיירות לקפריסין Love Cyprus,
• גודל הביתן 80 מ"ר,
• יצירת מקום מפגש לאנשי עסקים מתחום התיירות,
• חדר ישיבות סגור ושקט לצד מקומות ישיבה בחלל הביתן,
• נגישות ופתיחות מכל כיוון לחומרים שיווקיים מעמדות רבות ללא הצורך לחכות בתור לנציג,
• התקנת שני מסכי פלסמה גדולים להצגת סרטונים שונים.

המכרז הופנה לעשר חברות ישראליות המתמחות בעיצוב ביתנים לתערוכות. המכרז נפתח כחודשיים לפני מועד התערוכה עם זמן הגשה מאוד קצר. הגשת המענה למכרז נשלח לגוף נייטרלי במשרד התיירות בקפריסין. ההגשה כללה: מצגת באנגלית עם הדמיות תלת מימד של הביתן, דוגמאות של חומרים מהם הביתן יבנה כולל הדפסות צבעוניות להמחשת איכות ההדפסה והצבעוניות.

לאחר יותר משבועיים, התקבלה ההודעה בקדמון ברין כי הם זכו במכרז וכעת היה עליהם להפיק ולהקים ביתן מפואר בתוך 10 ימי עבודה.

התהליך ותוצאה

זמן העבודה הקצר שנותר אילץ את עובדי חברת קדמון ברין לעבוד מסביב לשעון על מנת להשביע את רצון הלקוחות וליצר ביתן מפואר מאפס.

הביתן מטרתו הייתה ליצור מקום מפגש לאנשי עסקים מתחום התיירות. הביתן הוקם על גבי רצפת מלמין לבנה וכלל חדר ישיבות מהודר פנימי ומקום לישיבה בחוץ, עמדות לפגישה פרונטאלית עם לקוחות כדוגמת משרדי נסיעות, שני מסכי פלזמה שיועדו האחד לתחום התיירות והשני לקידום את חברת התעופה. הביתן היה נגיש ומזמין ללקוחות.


  

סיכום וציטוט לקוח
 
הביתן של קפריסין קלט אליו המון מבקרים, הביתן הוקם על שטח של אי והזמינות אליו שירתה נאמנה את משרד התיירות.

לדברי לואיזה ואראקלס מנכ"לית המשרד לעידוד התיירות בקפריסין: "התערוכה הייתה הצלחה בלתי רגילה תודות לקדמון ברין על העיצוב המרשים, הביצוע המעולה והתשובות המלאות לכל צרכי השגרירות."

נכתב על ידי דלית פוליבה, מנהלת שיווק ומכירות בחברת קדמון ברין, עיצוב והפקת תערוכות 

לפרופיל קדמון ברין בפורטל מרקום מול

 

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch