MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

קמפיין לידים במייל – הדרך הקצרה למכירות

אחד האמצעים היעילים ביותר ליצירת לידים בשוק חדש הוא קמפיין לידים במייל. נכון, רשתות חברתיות זה יותר מגניב, וקידום במנועי חיפוש משפיע לזמן ארוך יותר, אבל כשאנחנו רוצים ליצור לידים איכותיים במהירות עבור אנשי המכירות, אין כמו קמפיין מייל איכותי.

מה כולל קמפיין לידים במייל?

1. אפיון קהל היעד – חשוב להגדיר מראש לאיזה סוג ארגונים רוצים להגיע ומהם התפקידים הרלבנטיים בתוך הארגון.

2. רשימת תפוצה – ניתן לקנות בסיסי נתונים של חברות מסחריות על פי פילוחים שונים, אך שליחה ישירה לרשימה כזו עשויה לעורר בעיות משפטיות ונתפסת כלא אמינה על ידי הנמענים. עדיף לפנות לגופי מדיה או מארגני תערוכות בתחום הרלבנטי שישלחו את ההצעה שלכם בשמם. אמנם לא תקבלו את רשימת התפוצה, אבל ההיענות לקמפיין תהיה גבוהה יותר ואת הפרטים תוכלו לקבל בעמוד הנחיתה אצלכם באתר (תיכף מגיעים לזה).

3. תוכן – צריך לחשוב על תוכן שמעניין את קהל היעד עד כדי כך שילחצו על לינק וימלאו פרטים אישיים כדי לקבל אותו. זה יכול להיות מידע איכותי על התעשיה שלהם, או תוכנה שתעשה להם חיים קלים. דוגמא לחשיבה יצירתית היא חברה ישראלית המציעה סקר שכר עולמי לתפקיד הספציפי של קהל היעד שלה וזוכה להיענות גבוהה במיוחד. לא צריך לחשוש מלהשקיע בקנייה או הכנה של תוכן במיוחד עבור הקמפיין. זהו הפיתיון שלכם.

4. מכתב מלווה – המכתב שמגיע לתיבת המייל של קהל היעד צריך להיות ברור ומגרה. הצעת הערך צריכה להיות ברורה והעיצוב מזמין ומושך. אם קהל היעד מוגדר היטב, אין צורך להכביר מילים על המוצר שלכם, כרגע הכי חשוב למשוך את האדם לאתר שלכם ולא לנסות למכור לו בשלב מוקדם מדי.

5. דף נחיתה – המייל שיישלח צריך להפנות את המקבלים לדף נחיתה ייעודי באתר שיש לו מטרה אחת בלבד – לגרום למבקר להשאיר פרטים. גם כתיבה שיווקית של המייל וגם בניית דף הנחיתה הם מדע שלם שלא אוכל להיכנס אליו כאן. אם אתם לא בטוחים בעצמכם, פנו למומחה.

6.  טיפול בלידים – הממשק בין השיווק למכירות הוא קריטי לקמפיינים של יצירת לידים במייל. לאחר שלקוח פוטנציאלי נתן לנו פרטים באתר צריך להתקשר אליו תוך 24 שעות ולעניין אותו במוצר. אם אין לכם כוח מכירות עם זמן ויכולת לפתח תהליכי מכירה בטלפון, קמפיין לידים הוא לא אמצעי השיווק הנכון עבורכם.

שיהיה בהצלחה!

 
נכתב על ידי עינת אדר, שותפה בסוכנות שיווק Marketing First ואשת תקשורת שיווקית. 
לפרופיל העסקי של Marketing First בפורטל מרקום מול

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול מרץ 2012

חזרה לראש הטיפ

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch