MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד לשתף עובדי חברה בשיווק ובפיתוח מוצרים?

רוצים לעניין ולשתף את עובדי החברה בפיתוח ובשיווק? – תערכו תחרות לבחירת שם למוצר החדש

בעבודה יומיומית בחברה, כולם שקועים בעבודתם ואף אחד אינו מסתכל הצידה לראות מה עושה האחר, זה אופייני בכל חברה, ישנם מצבים שאף אם תשאל עובד בחברה אילו מוצרים מפותחים ומה בדיוק הם עושים ולמי מוכרים? הם לא ידעו לענות לכם וחבל.

תקשורת שיווקית מתחילה מבפנים, מתוך החברה. חשוב לגרום לעובדים להתעניין במוצרי החברה ובשיווק מוצריה.
ניתן לעשות זאת כמובן במצגות שנתיות שבו המנכ"ל עושה מצגת ובה מספר על הרווחים וההפסדים ועל מוצרי החברה, אך זה קצת משעמם. אם רוצים להפעיל את הראש וליצור קצת עניין במוצרי החברה אני ממליצה לערוך תחרויות.

למשל- מוצר חדש שיוצא לשוק וצריך למצוא לו שם, בדרך כלל נותנים לקופי רייטר להמציא את השם תמורת סכום סמלי או צוות השיווק מחליט על שם. במקום לתת לקופי רייטר את הכסף, תעשו קמפיין פנימי למציאת שם למוצר.

הקמפיין - תערכו תחרות לעובדי החברה, תעצבו דוא"ל יפה המציג את המוצר ויתרונותיו, הוסיפו תמונה של מוצר או איור שלו, כל מידע שיכול לעזור בחשיבה על השם. לא לשכוח לציין שהשם שיבחר יעניק לממציאו תמורה כספית.

בתום הזמן שהקצבתם לקבלת הצעות, העבירו לפנל אובייקטיבי שלא יהיה חשוף לזהות הממציאים ותנו להם לבחור עד 10 שמות הכי קליטים. בנוסף, תמיד עדיף לבדוק אם השמות הללו אינם תפוסים על ידי מתחרים שלכם.
את השמות הנבחרים שלחו שוב לכל עובדי החברה ובקשו מהם לבחור שם אחד או שניים שהכי מצאו חן בעיניהם ושהכי משדרים את מהות המוצר. השם שיבחר על ידי כלל העובדים (וכמובן בהסכמת ההנהלה) יעניק לממציאו תמורה כספית או פרס בעל ערך.
מנסיון, זה עובד וזה מכניס אדרנלין למסדרונות ועניין במוצרי החברה.

לרעיונות נוספים מאותו סוג אנא שלחו אלי דוא"ל ואשמח לפרסם.

ל טיפים שיווקיים נוספים

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול נובמבר 2011



חזרה לניוזלטר מרקום מול גליון דצמבר 2009

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch