MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

האם אתם משתמשים במדיה החברתית ככלי שיווקי למנף את החברה שאתם עובדים בה?


מדיה חברתית – יש בה הכל, כמעט, מה שאין בה זה חוקים ומהסיבה הנכונה – היופי במדיה החברתית הוא שהתוכן נוצר ע"י הגולשים, כמו סטייק אנטריקוט משובח – חלקנו יאכל אותו מדמם, רובנו במצב עשוי חלקית ומיעוטנו ינגוס בו עשוי היטב, כל אחד יבחר איך הסטייק טעים לו. 

אז מהו מיתוג אישי באינטרנט? זה מתחיל עם פעילות קידום של מילות מפתח במנועי החיפוש, ממשיך בקמפיינים בתשלום של קניית מילות חיפוש רלוונטיות כדי להופיע גבוה בתוצאות חיפוש של גולשים והתחום המתפתח והאפקטיבי יותר הוא הפעילות ברשתות החברתיות דרך הקמת פרופיל, קידומו דרך פוסטים מעניינים, הקמת קבוצות עניין סביב המותג או תחום הפעילות, ייעוץ וליווי באפליקציות מומחים, כתיבת  בלוגים ומאמרים ובניית מעגלים של עוקבים בטוויטר ובכלים אחרים. 

לפני שאתם ממשיכים לקרוא אנא מלאו את הסקר הנל:


*
*
*
*
*האם אתם משתמשים ברשתות חברתיות ככלי שיווקי?

אם כן אלו רשתות חברתיות אתם משתמשים?







לצורך הדיון הפתוח נשאיר בצד את הפעילות במנועי החיפוש, למרות שהכל בסופו של דבר נמדד שם כי שם מתחילים לחפש אותך – פעילות ברשתות החברתיות תביא לקידום הפרופיל שלך ושל המותג אותו אתה מקדם גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל ומנועים אחרים, מקומו של הקידום במנועי החיפוש לא התערער – נהפוך הוא – רק התחזק, הוא פשוט התרחב בזכות הרשתות החברתיות.

מאחר והתחום של הקידום ברשתות החברתיות עדיין בחיתוליו בארץ באופן יחסי, הוא מתאפיין בטרנדים מתחלפים, כלים חדשים לבקרים והרבה באזז, בשורה התחתונה, בין אם פתחת פרופיל בכמה רשתות ונשארת פסיבי או פיתחת מיומנות וייצרת תכנים בכלים רבים וטובים שיפרת אגב כך את קידומך בגוגל, מהסיבה הפשוטה שהרשתות וכלי המיתוג האישי מקדמים את עצמם ואת המשתמשים בהם במנועי החיפוש בעלות אפסית למשתמש, נקודה.

אם נציץ לרגע לפעילות במדיה החברתית בארה"ב נמצא אלפי "מומחים" למיתוג חברתי המציעים את מרכולתם במאות רבות של רשתות חברתיות, כולם מתהדרים בקמפיינים מוצלחים לחברות מסחריות ויחידים במגוון נושאים ותחומים, למרות שהאמריקאים מובילים את התחום, הן בכמות הרשתות הפעילות, הכלים שמפותחים השכם והערב ובעיקר בבלוגייה החזקה הפעילה שם מעבר לים, עדיין – מדידת התוצאות היא לפי כמות עוקבים או כמות איזכורים בגוגל או כמות חברים בקבוצה שהוקמה וכדומה כי ניתן למדוד אפקטיביות, ניתן למדוד תנועה, אפשר לדעת כמה נחשפו, קשה עדיין לכמת זאת בהכנסה, אבל גם כאן יש התפתחויות מעניינות שאפרט בהמשך.

על עובדה אחת אין וויכוח – הזירה המעניינת בשנים הקרובות לפעילות שיווקית היא רשת האינטרנט ושם מסתמנת עדיפות לרשתות החברתיות, מי שלא יהיה שם לא יוכל לנהל אינטראקציות עם לקוחותיו – ביחוד הצעירים שבהם או ללמוד על מתחריו ובטח שלא יוכל לחשוף את מוצריו או שירותיו בעלות מגוחכת בהשוואה למדיה המסורתית, עדיין, נשאלת השאלה – איך פועלים ומודדים וכמה זמן ואנרגיה זה יקח ממני – איש העסקים/מנהל השיווק של הפירמה/המרקום/איש האינטראקטיב...

אני נמצא בתחום כבר כמה שנים טובות, פעילותי כברוקר בתחום ההשקעות בישראל חייבה אותי לבנות מערך של פרופילים אישיים ומקצועיים בעשרות רשתות חברתיות ובכתריסר רשתות עסקיות ישראליות וזרות וכיום, לאחר 5 שנים אינטנסיביות של ניסוי וטעייה עם מאות אפליקציות חברתיות ברשת ורקע של 12 שנים בתחום השיווק והפיתוח העסקי הבינלאומי בהייטק הישראלי אני נהנה מרשת בינלאומית חזקה הפרוסה על פני יבשות, מדינות, תחומי עניין ומסגרות חברתיות פיזיות ווירטואליות כאלה ואחרות. 

כמות הרשתות החברתיות הקיימות היום והאפשרויות בכל אחת מהן היא עצומה, ישנם רשתות פתוחות כמו לינקד אין, פייסבוק, טוויטר, קפה דה-מרקר ועוד וישנן רשתות סגורות כגון אינטרניישן, סמול וורלד, דה קיאן ואחרות הממוקדות במעגלים קטנים ואיכותיים. החוכמה היא לדעת מהם הרשתות החברתיות המתאימות לחברה שלך, כיצד להיכנס אליהם ואיך לעשות בהם שימוש לקידום המכירות של החברה כאשר האידיאל הינו לעבור אל העולם הפיזי כשנוצרת הזדמנות עסקית מתאימה.

אם זה עובד ? התשובה היא כן !  לי זה עובד ביג טיים !!!

איך זה עובד?, כיצד לנצל את הרשתות החברתיות ככלי שיווקי על מנת למנף את החברה שלך ולהגדיל מכירות?, איך להשתמש בלינקד אין ובטוויטר כדי להתכונן לתערוכה הבאה? כל זאת בפוסטים הבאים של שרון במרקום מול. 



נכתב על ידי שרון ושלר, מומחה ומשתמש קבוע ברשתות חברתיות. שרון הינו ברוקר בתחום ההשקעות בישראל למעלה מארבע שנים דרך חברת גלובל מרקטים ונטשרס שבבעלותו, בעל מערך פרופילים אישיים ומקצועיים בעשרות רשתות חברתיות ורשתות עסקיות ישראליות וזרות. בעל רקע נרחב בתחום השיווק והפיתוח העסקי הבינלאומי בהייטק הישראלי ומנהל רשת חברתית בינלאומית חזקה הפרוסה על פני עשרות מדינות.


חזרה לראש הכתבה
הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch