MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

תדמית חדשה לחברת Avgol

הרקע

Avgol הינה חברה יצרנית בינלאומית בתחום הבדים הלא-ארוגים – Nonwoven. הבד מהווה חומר גלם לייצור חיתולים ומוצרים הגייניים.
החברה הוקמה בישראל, והקימה בעשרים השנים האחרונות מפעלים לייצור בדים בארה"ב, ברוסיה ובסין. החברה הינה אחת החברות הגדולות והמצליחות בעולם בתחומה.
בשנת 2010, מונה לחברה מנכ"ל חדש, שלמה לירן, עם מודעות וידע בתחומי ה מיתוג והתקשורת השיווקית. עם היכנסו לתפקיד, הוא החליט שיש צורך בהגדרה חדשה של קהל היעד והמסרים של החברה.

האתגר

בשנים האחרונות, במקביל להקמת המפעלים ברוסיה ובסין, התגבש באבגול מסר שמדגיש את הבינלאומיות של החברה. הסלוגן שאומץ בהנהלת החברה וגם בזרוע השיווקית שפועלת בחברה בארה"ב הוא:

Taking Our Innovation Around The World

הסלוגן הזה משקף את התפיסה העסקית של אבגול, לקרב את אתרי הייצור אל הלקוחות והצרכנים, ובכך לחסוך בעלויות השינוע ולהתחרות ביצרנים מקומיים.
במקביל, יש כאן שיכפול מדוייק של הטכנולוגיה והידע שהצטברו במפעל בישראל, ויישומו במפעלים בארה"ב, ברוסיה ובסין.

הצורך במיתוג החדש הוצג בפני חברת המיתוג "ששון גואטה – תקשורת שיווקית". זאת כיוון שהחברה מתמחה בגיבוש קונצפטים שיווקיים אפקטיביים, ויישומם בכל ערוצי המדיה.

"ששון גואטה – תקשורת שיווקית" מתמחה בליווי חברות עתירות ידע וטכנולוגיה, ופועלות בשוק הבינלאומי. תהליך העבודה מתחיל בתחקיר מעמיק, בהגדרת קהל היעד, ובאיפיון המסרים, שנכון להעביר לקהל היעד. היתרון המיוחד של הסטודיו הוא היכולת ליישם את הקונצפט שננקט בכל הערוצים: פרינט, אתר, מצגות, סרטים, אריזות, מודעות ותערוכות.

הקונצפט
השינוי המשמעותי בהגדרת קהל היעד של החברה היא ההחלטה כי קהל היעד של החברה הם הצרכנים של המוצרים, אמהות לתינוקות, ולא רק יצרני החיתולים והמוצרים ההגייניים.
זהו שינוי שמציג בפני היצרנים את המסר החשוב כי באבגול יודעים לייצר את חומר הגלם לייצור החיתולים, מתוך הכרה והבנה בצרכים של הצרכנים הסופיים, ולא היצרנים בלבד.

כדי להעביר את מסר החברה, הוחלט להציג בחומרים השיווקיים של החברה, צילומים מרשימים של קהל היעד של מוצרי החברה: נשים ובידיהן תינוקות מכל מיני מקומות בעולם, אפילו הנידחים ביותר. הדמויות מוקמו על רקעים טיפוסיים, כאשר רחוק באופק חדי העין יכולים לראות משאית גדולה ועליה לוגו אבגול.

היישום

התדמית החדשה שגובשה, יושמה בכמה ערוצים תקשורתיים:
- עוצב אתר חדש http://www.avgol.com/ האתר מציג בעמוד הבית שישה צילומים של נשים וילדים במקומות הנידחים ביותר בעולם, ומפה שממחישה שמחצית מאוכלוסיית העולם כבר צורכת מוצרים המבוססים על הטכנולוגיה של אבגול
- עוצב ביתן גדול לתערוכת INDEX 2011 שהתקיימה בז'נבה. הביתן עוצב ותוכנן ע"י צוות ישראלי, נבנה והוקם בז'נבה ע"י צוות מסלובקיה בפיקוח צמוד של הצוות הישראלי
- עוצב ברושור שיווקי שהוצג בתערוכה בז'נבה
- עוצבה פולדר, שמשמש את אנשי השיווק והמכירות להצגת דוגמאות בדים במפגשי מכירות
- עוצבה סידרה של שש מודעות עמוד בצבע, לפרסום במגזינים מקצועיים בארה"ב
- עוצבו באנרים פרסומיים שמוקמו באתרים רלוונטיים לתחומי ההתמחות של אבגול
- הופק סרט תדמית באורך של 2 דקות. הוא הוקרן על Video wall בביתן בז'נבה, וגם שולב באתר החברה

כל המוצרים השיווקיים עוצבו בקו שיווקי אחיד, כדי להעביר את המסרים של החברה לקהל היעד בצורה אחידה ומגובשת.

   

סיכום הפרויקט

בגמר יישום הקונצפט בכל ערוצי המדיה, אנשי אבגול מציגים את החומרים השיווקיים בפגישות עם לקוחות, לקוחות נכנסים לאתר החדש וקולטים את השינוי שהחברה עוברת.
תהליך המיתוג נעשה ישירות מול מנכ"ל החברה שלמה לירן. אחרי התערוכה בז'נבה הטיפול הועבר לסמנכ"ל המכירות והשיווק של החברה גלעד פרנקל.


נכתב על ידי ששון גואטה, תקשורת שיווקית

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אפריל 2012

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch