MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

תוכן שיווקי עד כמה הוא חשוב לתמהיל השיווקי?

לפי גף רמזי, מנכ"ל ומייסד e-marketer התוכן השיווקי יהווה משקל חשוב מאוד בתכנית השיווק לשנה הבאה. להלן תרגום של דבריו.
בשנה הבאה, משווקים יצטרכו לחשוב מחדש על גישתם לפרסום ושיווק ויתנו יותר פוקוס ל כתיבת תוכן שיווקי מגנטי אשר באופן טבעי ימשוך צרכנים, מבלי להסתמך אך ורק על המודל האגרסיבי של הפרסום, שאליו הצרכנים מגיבים פחות ופחות.

תוכן מגנטי יכול לכלול כל דבר שנוצר מטעם המותג, זה יכול להיות מודעה, וידאו ב YouTube, משחק מקוון, דף פייסבוק, טוויטר או אפליקציות סלולרי, שצרכנים מעוניינים להתחבר אליו וכן להעביר הלאה לאחרים. התוכן הינו משעשע תוכן, מבדר, מעביר מידע, מודיע, משרת פונקציה או מספק צורך לצרכן. זה תוכן המתקבל בברכה ואינו גורם לרתיעה מצד הלקוח.

משווקים, במיוחד אלה הפועלים בתחום המדיה החברתית, ראו את הערך המוכח של תכנים מגנטיים ממותגים, לפעמים המכונה גם, "מדיה משתלמת". כמעט 75% מחברות אמריקאיות עם אסטרטגיית מדיה חברתית השתמשו בתוכן מסוג זה בקמפיינים פרסומיים שלהם, מה שהופך את הסוג הנל של תוכן לסוג הנפוץ ביותר של תוכן שמשתמשים בו, על פי מחקר שנערך השנה של King Fish Media, HubSpot and Junta42.

יצירת קמפיין פרסומי יעיל ופורץ דרך תמיד היווה אתגר עבור משווקים, וכן עבור סוכנויות פרסום למיניהם. המודל הקלאסי, של פרסום הקופץ לעיני הצרכן ומפריע/מטריד אותו כבר נמצא בשלבי גסיסה. משווקים צריכים לשאול את עצמם חמש שאלות לגבי התוכן המגנטי שהם מבקשים ליצור כדי לקבוע אם הוא יהיה אטרקטיבי באמת לקהל שלהם:

1. האם התוכן ייחודי?
2. האם התוכן שימושי?
3. האם התוכן מוצג כראוי לצרכן?

4. הוא התוכן מהנה?
5. האם התוכן עושה שימוש טוב בערוץ שבו הוא מופיע? (למשל, חברתי, וידאו סלולרי)?

משווקים צריכים לבסס את התוכן המגנטי שלהם על מחקרים מעמיקים של התנהגות הצרכנים שלהם, עמדות וסגנון חיים. זה מצריך שינוי הדגש שלך בשיווק, מ"מכירת מוצר" לזיהוי הפתרון שהצרכן צריך או רוצה אשר מתעלה או משלים את המוצר הפיזי או השירות שאתה מוכר.

שאל את עצמך את השאלה הקריטית הזאת: מלבד המוצר שלך, מה אתה יכול לעשות עבור הצרכן?

נכתב על ידי גף רמזי, מנכ"ל ומייסד פורטל e-marketer - קישור לכתבה בנושא תוכן שיווקי

 

 

חזרה לניוזלטר מרקום מול דצמבר 2010

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch