MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

תחרות חדשנות דיגיטלית עבור הסוכנות לפיתוח מטרופולין פאריז

על הסוכנות לפיתוח מטרופולין פאריז
מטרופולין פריז, הכולל את העיר פריז והערים הסמוכות לה, מתאפיין בדינמיות, גיוון, תחרותיות, יצירתיות וחדשנות. חברות השוכנות באזור זה נהנות מגישה להזדמנויות שוק מהותיות בפריז, בצרפת ובאירופה כולה. בזכות ריבוי משרדים ראשיים של חברות צרפתיות וזרות באזור, מטרופולין פריז הוא בסיס התעסוקה הגדול באירופה ובו מתגוררים 53% מהמנהלים הצרפתיים.

הסניף הישראלי של הסוכנות לפיתוח מטרופולין פאריז הוא הסניף השלישי של הסוכנות הנפתח בעולם, לאחר סן פרנסיסקו ושנחאי. מטרת הסניף היא לעודד שיתופי פעולה טכנולוגיים בין חברות ישראליות לחברות, מכוני מחקר ואוניברסיטאות באזור פריז; וכן לסייע לחברות ישראליות להקים פעילות בפריז וסביבותיה.

האתגר
בתאריך 14-24 ביוני יערך בפאריז פסטיבל Futur en Seine לחדשנות טכנולוגית. בפסטיבל, הנערך זה השנה השלישית, יציגו חברות מכל העולם פרויקטים חדשניים בכל תחומים החיים: הבית החכם, קהילה וחברה, ערים חכמות, רובוטיקה, ניהול ידע ועוד תחת הסיסמא "העתיד כבר כאן". השנה תצא לראשונה משלחת ישראלית לפסטיבל והסניף הישראלי היה מעוניין בקמפיין שיעורר מודעות לקיום הפסטיבל ותכניו בקרב יזמים וחברות ישראליות.
האתגר היה ליצור עניין באירוע יחסית חדש בתחום שלא זכה בשנים קודמות לחשיפה כלשהי בישראל. יזמים היום מוצפים בהצעות להשתתפות באירועים וכנסים ברחבי העולם ואין זה פשוט לשכנע אותם להשקיע מאמצים, זמן וכסף באירוע שאינם מכירים היטב, למרות שהוא מתאים להם מבחינת גודל, קהל וכו'.

הפיתרון
לאחר בדיקת מספר חלופות הוחלט לקיים תחרות לחדשנות טכנולוגית כאשר הפרס הראשון הוא מימון 2 כרטיסי טיסה ושהות למשך הפסטיבל בפאריז. התחרות נתנה לנו עילה לפנות לחברות רבות, תוך מיקוד בפסטיבל עצמו בזכות הפרס הקשור אליו.

פרטים על התחרות והקריטריונים לזכיה ניתן לראות באתר התחרות: http://futurenseineisrael.weebly.com/

שיווק התחרות
על מנת להסביר את התחרות ולהציג את הקריטריונים מרקטינג פירסט הקימה אתר בתקציב מינימלי על הפלטפורמה החינמית Weebly בתוספת באנר מעוצב לשדרוג מראה האתר. כמו כן, מסמך בן מספר עמודים פירט את תכני הפסטיבל, הקריטריונים לבחירה, ותנאי התחרות.

התחרות קודמה במספר ערוצים משלימים למיקסום החשיפה:

• יחסי ציבור: הודעה על התחרות פורסמה במדיה מקצועית, כולל אנשים ומחשבים, NewsGeeks,Tracere, StartUp Network, MIT Forum ועוד.
• רשתות חברתיות: פעילות משולבת בפלטפורמות חברתיות: פייסבוק, לינקדאין וטוויטר. הפעילות כללה פרסום ידיעות הקשורות לתחרות בעמודי הסניף הישראלי של הסוכנות, פרסום ידיעות בקבוצות רלבנטיות ותקשורת שוטפת עם אוהדים ומתעניינים.
• דיוור ישיר: דיוור לרשימת התפוצה של הסניף הישראלי של הסוכנות הכולל קרנות הון סיכון וחברות ניהול נכסים, יזמים וחברות בתחום הדיגיטלי, וכן נותני שירותים שקהל הפונים ליזמים וחברות טכנולוגיה.

התוצאות
ההיענות לתחרות היתה מרשימה. מעל 30 חברות ויזמים שפיתחו פרויקטים חדשניים ומלהיבים נענו לאתגר והגישו את מועמדותם. התוצאות הוכרזו בתאריך 7 למאי במהלך קוקטייל חגיגי למשתתפי התחרות, בו גם הוצג למשתתפים הפסטיבל ויתרונות ההשתתפות בו.

הזוכה היא חברת Ringbow המייצרת מתקן הנלבש כטבעת המרחיב באופן משמעותי את היכולות של ממשקים מבוססי מגע או תנועה. במקום השני זכתה חברת iOnRoad המשפרת את חווית הנהיגה באמצעות אפליקצית מציאות רבודה (augmented reality). למקום השלישי הגיעה חברת InoLact שפיתחה מוניטור הנקה המאפשר לאם לוודא שהתינוק קיבל את החלב הדרוש לו.

בזכות התחרות נחשף פסטיבל Futur en Seine בפני מאות חברות ומקבלי החלטות בתחום הדיגיטלי בישראל וחברות רבות פנו בבקשה להצטרף למשלחת הישראלית לפסטיבל המתגבשת בימים אלו.

נכתב על ידי עינת אדר, שותפה בסוכנות שיווק Marketing First ואשת תקשורת שיווקית. 


חזרה ל ניוזלטר מרקום מול מאי 2012

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch