MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

האם את מרקום סופרוומן? כיצד להתייעל ולנהל נכון פרויקטים רבי מטלות?

הכתבה נכתבה בלשון נקבה מסיבה אחת – רובנו נשים העוסקות בתפקיד הנל.

עבודת המרקום היא מגוונת, עשירה ועמוסה.. אנו רוצים ומעוניינים לעשות את כל המשימות אך לעיתים עומס המשימות אינו מאפשר לנו לעבוד בצורה מקצועית ולתת שימת לב מספקת לכל פרויקט. אז ישנן מרקומיות הפונות לעזרת מרקום פרילנס אשר תבצע עבורן את הפרויקטים הללו וישנן כאלו אשר אינן מעוניינות שמרקומית אחרת תבצע את המשימות שלהן בחברה.. אז איך יוצאים מזה?
המלצתי, אם יש לכן את האפשרות לקחת עזרה בפרויקטים עתירי משימות קטנות תורידו מעצמכן את הטיפול היומיומי והיעזרו במרקומית פרילנס. לניהול ממבט על של פרויקט יש מספר יתרונות, העיקרי ביניהם הוא האפשרות להסתכל על התמונה המלאה מלמעלה עם זמן לחשוב על היבטים נוספים של אותו הפרויקט וכיצד הוא מתממשק עם היבטים נוספים בשיווק. יתרון נוסף, האפשרות להתמקד באסטרטגיה ובמסרים שיווקיים והשלישי, לראות וללמוד כיצד מרקומית אחרת פועלת בניהול פרויקט מסוים... (מכל מלמדי השכלתי..)

להלן דוגמאות לפרוייקטים רבי מטלות; תערוכה ו/או כנס של החברה. שניהם פרויקטים המצריכים המון זמן יקר שלנו, אם אין לנו את האפשרות לטפל ולנהל את התערוכה/כנס בצורה מושלמת כדאי לקחת עזרה מבחוץ. ההתעסקות הממושכת עם מארגני התערוכה / מנהלת אירועים של המלון, הטפסים והרישום, לוגיסטיקה, הזמנות אורחים ותיאום פגישות, מעקב אחר משימות של אחרים עבור התערוכה ו/או הכנס, אמנם אלו הן מטלות חשובות מאוד, אך הן רבות מכדי להתעסק איתן יחד עם שאר המשימות היומיומיות של מרקום בחברה. ותודו – מתי לאחרונה קראתן את כל ספר התערוכה? או מתי קראתן אל כל החוזה מהמלון?

דוגמא נוספת: הפקת קטלוג מוצרי החברה; אז נכון אנו יודעות לכתוב אנגלית ברמה גבוהה ורובנו במקצוע זוהי שפת האם, אך האם באמת יש לנו זמן לשבת לכתוב כל מילה ומילה בו? לא עדיף להכין בריף מסודר ומקצועי, לתכנן את נראות הקטלוג והמסרים השיווקיים של החברה ואח"כ לתת למרקומית שהיא כתבת שיווקית רק לכתוב את מה שאתם מבקשים ממנה? מנסיון – התוכן השיווקי יוצא הרבה יותר מוצלח, היתרון של כתיבה שיווקית במיקור חוץ הוא שהכתבת נמצאת מחוץ לקופסת הלחץ וכותבת בנינוחות את התכנים בצורה טובה ונכונה יותר לכולנו.

המענה של מרקום במיקור חוץ במקרים רבים יכול למקסם את הצלחת האירוע/התערוכה/הקטלוג תוך התייעלות בזמן ובתקציב.

אם אין לכן את התקציב לקחת מרקומית פרילנס או כל עזרה אחרת מבחוץ, היעזרו בגורם פנימי בתוך החברה מתחום האדמיניסטרציה אשר תמיד נכונות לקחת על עצמן פרויקטים מעניינים מהשיווק, רובן בעלות כשרון לניהול מספר משימות בבד אחת.(נכון לארגון אירועים ותערוכות).
 

נכתב על ידי רוני בננסון ושלומית הרץ, מרקומיות עם ניסיון משני צידי המתרס!! 
 
לפרופיל של רוני בננסון מ The Pitch Factory
 
 
הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch