MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

תקשורת חזותית מוצלחת


כשמדברים על עיצוב גרפי, מדברים על עולם עשיר בעל קשת רחבה של נגיעות במדיות השונות: דפוס, אינטרנט, מיתוג, שילוט, אריזות וכד'. המכנה המשתף לכל הענפים הוא תקשורת חזותית. לא משנה איזה סוג של מעצב גרפי בחרתם, עליכם להעביר מסר ברור וקליט.
כדי  ליצור הצלחה בתקשורת החזותית, בין אם לקדם מכירות או אם ליצור תקשורת פנים טובה יותר עם העובדים בארגון, על המעצב הגרפי להתייחס לשלושה מרכיבים מרכזיים: מסר, שפה, קליטה.

מסר – מהו הרעיון אותו נרצה להעביר?
שפה – צבע, צורה, טיפוגרפיה, קומפוזיציה
קליטה – נוצרת כאשר המסר מיושם בשפה בצורה ברורה, חדה ואסתטית.
אין כאן חוקים ברורים, כל מקרה לגופו. כל פרויקט מצריך מחקר שיווקי עבור המסר אותו נרצה להעביר מול קהל יעד נבחר.

למעצב הגרפי יש תפקיד חשוב בקליטת המסר ועיבדו לשפה חזותית.

איך זה עובד?

1. הבנת הרעיון הכללי והמסר המרכזי ומיקודו לנקודה ברורה
2. הבנת ייעוד המוצר אותו רוצים לתקשר
3. הכרת קהל היעד הפוטנציאלי למוצר
4. בדיקה מול מתחרים או מול תקשור החברה למוצרים דומים
5. תהליך מחקר – שיוך תרבותי, חברתי, גאוגרפי וכד'
6. תאום ציפיות של הלקוח מול המעצב
7. כתיבת בריף מסודר
8. בחירת רכיבי השפה לפי התאמה לכל תהליך המחקר בכללותו
9. עיצוב

כמו שאנו רואים, תקשורת חזותית מוצלחת, נכונה ומקצועית נוצרת מתוך תהליך מחקר והבנה טרם תחילתו של תהליך העיצוב עצמו. תהליך החשיבה המקדים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב וכאן טמון סוד ההצלחה. החשיבה מפתחת את הקונספט, והקריאטיביות של המעצב מבטאת את הקונספט בצורה נקייה וברורה.


נכתב על ידי אורנית אלוני, סטודיו לעיצוב גרפי

לפרופיל של אורנית אלוני סטודיו לעיצוב גרפי במרקום מול

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול דצמבר 2014 

חזרה לראש הטיפ

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch