MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

לינקדאין: מתי בפעם האחרונה ביקשתם המלצה מלקוח


לא הייתם מרוצים מעבודותיו האחרונות של משרד ל עיצוב גרפי ואתם מחפשים כעת ספק חדש. כאב ראש , נכון? למצוא ספק חדש זה כמו לבנות מערכת יחסים חדשה מאפס, צריך למצוא מישהו שיתאים לראש שלכם, יבין את הסגנון ואת קצב העבודה. אז מה אתם עושים? קרוב לוודאי שתפנו לקולגות לשאול עם מי הם עובדים ואם יש להם המלצות. אין יותר חזק מ"הוכחה חברתית", מכר או קולגה עליו אתם סומכים הממליץ בפניכם מניסיונו. ל"הוכחה חברתית" יש משקל עצום , כי מישהו אחר עליו אנו סומכים כבר השווה, בדק והתנסה, כך שלנו כנראה יחסך זמן ואולי כישלון פוטנציאלי.

לקוחות ממליצים

אראה לכם כעת כיצד תוכלו לנצל את הצורך של כולנו ב "הוכחה חברתית" לקדום המוצרים שלכם. באמצעות עמוד החברה שלכם בלינקדאין תוכלו להציג לקוחות ממליצים. כך תספקו למתעניינים במוצריך את ה"הוכחה" לה הם זקוקים בכדי לרכוש את מוצריכם.

דוגמא:

כאשר אני מתבוננת במוצרי חברת NICE לתחום ה - Compliance & Risk אני רואה שחמישה לקוחות המליצו על המוצר. שניים מתוכם הם בנטוורקינג שלי, כלומר מרשת חבריי בלינקדאין (רמה 1 עד 3). אני יכולה לפנות אליהם כעת דרך לינקדאין ולשאול לחוות דעתם או במידה והם מכרים קרובים, פשוט לשוחח עימם טלפונית.

איך מבקשים המלצה מלקוח

אני יודעת, אתם מקמטים כעת את הגבות. עבור רובנו, לבקש המלצה מלקוח על מוצר שקבל מאיתנו זו לעיתים מטלה פסיכולוגית לא קלה. אז מדוע שלא תתחילו דווקא עם הלקוחות ה"קלים". אלו שאוהבים אתכם ונמצאים איתכם בקשר קבוע. הלקוחות הקבועים שמסורים לכם, אלו אשר עימם נרקם קשר חם על בסיס כמעט יומי. מכירים אותם?  גם אם מדובר במספר לקוחות מצומצם. תמיד טוב שיש שניים-שלושה על פי אפס.

כעת לעבודה:

1. הכינו רשימת לקוחות שנח לכם לבקש מהם המלצה.
2. בדקו האם יש לאיש הקשר פרופיל בלינקדאין-  ממליץ חייב להיות בעל פרופיל.
3. כנסו לדף המוצרים בעמוד החברה שלכם, בחרו את המוצר המתאים עליו תרצו המלצה וליחצו על הכפתור לבקשת המלצה



4. מכתב בקשה להמלצה- במכתב שיפתח התחילו בשדה העליון בחיפוש שם הנמען אשר ימליץ.  אחר כך נסחו נושא ותוכן למכתב במילים שלכם. רמז: זכרו מי הוא הלקוח, כתבו בשפה ותוכן המדברים אליו באופן ספציפי. מומלץ לא להשתמש בטקסט המופיע כברירת מחדל.



5. Pay It Forward מכירים את התיאוריה החברתית של   Pay It Forward? מה שאני נתן כעת יחזור אלי חזרה (ולא בהכרח מאותו האדם לו הענקתי). אז,  לכו ותמליצו כעת בלינקדאין על אחרים, זה יחזור אליכם בחזרה.

ספרו לי האם הצלחתם? האם משהו מונע מכם לבקש המלצה?


אני זמינה בלעדית לחברי קבוצת מרקום מול בלינקדאין או בתגובות למייל: info@marcom-mall.co.il לשאלות והבהרות , אל תהססו לפנות.

נכתב על ידי: גילה גדעון, מרצה ויועצת שיווק דיגיטאלי לחברות. מומחית לינקדאין 

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול ינואר 2014

חזרה לראש הטיפ

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch