MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

3 דרכים לשימוש וידאו בלינקדאין על מנת למקסם שיווק


אנו כחברה יוצרים סרטי וידאו, מעלים אותם ביוטיוב, בפייסבוק, בבלוג החברה ועוד ערוצים אבל המדיה הכי טובה להעלאת סרטי תדמית של החברה הינו הלינקדאין.  לפי מחקרים רבים לינקדאין הינה הפלטפורמה העסקית המובילה, החלטות רבות  של רכש נעשות בעזרת מידע המופיע בלינקדאין. לכן, אם וידאו הוא טוב לעסקים, ואם LinkedIn היא טובה לעסקים , ההגיון אומר לשלב בין השניים.
להלן שלושה דרכים לביצוע משימה משולבת לארגון ה B2B שלכם.


1 . הפעל פרופיל מראה קורות החיים המשעממים שלך לתוך כלי שיווק אינטראקטיבי
אם הפרופיל שלך ב LinkedIn (מכירות / שיווק ) נראים כמו קורות חיים מרשימים , זה יכול למכור אותך אך לא את החברה שאתה עובד בה. הפרופיל יקרוץ למנהלי מאשבי אנוש אבל לא לשותפים עסקיים שתרצה ליצור עימם קשר ושיקנו את מוצרי החברה שאתה עובד בה.  הפרופיל שלך צריך להיות מתוכנן כדי "למכור" אותך ואת המוצרים והפתרונות של הארגון.
לכן ממש מתחת לסיכום שלך, העלה את סרטון החברה המתמקד במוצרים שלה.
בסעיפי הניסיון העסקי, התמקד ביכולות המיוחדות שלך ובמה התמודדת במהלך השנים בחברות אחרות ובמיוחד מהם האתגרים שאתה מתמודד איתם כעת בחברה הנוכחית. פרט טכנולוגיות, שווקים רלוונטיים, מגזרים שאליהם המוצרים שלכם מתאימים וכדומה.


2 . צור יותר לידים
עכשיו, עם בסיס פרופיל LinkedIn חזק המכילים קטעי וידאו , אתה וצוות מכירות / השיווק שלך יכול למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים. חוץ מזה, ההיענות להסכים להתחבר אליך תגדל.
אתה צריך לטפח את מערכות היחסים האלה עד שהם הופכים ללידים. הקשרים של רוב האנשים הפכו חיבורים "מתים" אם אין עניין ראשוני . זו הסיבה שאתה צריך כדי ליצור קהילת LinkedIn חיה. קהילה שבא אתה משתף את קטעי הוידאו של החברה יחד עם פסקה הדנה באותו נושא ומעוררת דיון. את אותו הדיון שתף בקבוצות רלוונטיות אחרות וצור הנעה לפעולה כמו הורדת מחקר שעשית בתחום, כתבה , וובינר, נייר טכני או כל דבר אחר להורדה. על פי נתונים סטטיסטיים, מקבלי החלטות בחברות צופים בסרטוני חברה לפני שהם פונים אליך.


3 . לשפר את הגישה שלך ללידים ואת הנגישות להגיע אליך
בשלב מסוים אתה רוצה לקחת את הדיונים שיצרת בקהילה שלך או בקבוצות אחרות שלך ב LinkedIn לשיחות יותר אישיות offline , לפני שעושים זאת חשוב לספק כמה שיותר מידע שיווקי על מוצרי החברה בין עם בווידאו או וובינר למשל.
מידע ווידאו נוסף יכול להיות: סיפורי לקוח או דמו של המוצרים. על ידי מתן מידע נוסף, תוכל לשפר את היחסים ולהגדיל את רמת הנוחות של הלקוח הפוטנציאלי שלך איתך כספק , ולהפוך את השיחה לזורמת יותר .

תורגם לעברית - מקורות MarketingProf

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אפריל 2014

חזרה לראש הכתבה

 


 

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch