MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

חוכמת הקוסם - כיצד להציג את החברה שלכם בתערוכות


משנת 1990 הופעתי במאות תערוכות מסביב לעולם, בחלק מהתערוכות היה לי מסך ענק ועשרות כיסאות בהן המבקרים בתערוכה ישבו לשמוע אותי מסביר על מוצרי החברה תוך כדי שאני עושה קסמים.
ובתערוכות אחרות עמדתי על במה בגודל מטר בפינת הביתן ואנשים התקבצו מסביבי.
בשנה האחרונה הופעתי גם עם סטארטאפים של שני אנשים ויחד יצרנו טראפיק בלתי נפוסק בתערוכות. הם עשו מצגות כל הזמן ואני אספתי אנשים באמצעות קצת קסמים וחידות מתוחכמות ( התערוכות היו בלונדון סן פרנסיסקו ושוב בלונדון.)
הנה כמה טיפים ומחשבות.
הצעות לחברות סטארט אפ וחברות קטנות בתערוכות.

נתחיל מלמטה
בתערוכה צריך לעמוד הרבה שעות ולכן נעליים נוחות הן מפתח לשרידות.
נעלי אקו נראות טוב וגם נוחות מאד. ויש גם לנשים שלא חייבות להיות על עקבים.

גרפיקה
הרבה סטארטאפים מגיעים עם באנרים. רוב ההולכים בתערוכה לא יראו מה כתוב בשליש התחתון של הרולאפ ולכן חבל להתאמץ עם העיצוב והמלל.

הלקוח הפוטנציאלי
כל בן אדם שעובר במעברים יכול להיות לקוח פוטנציאלי. עדיף שתחכו לו במעבר מחוץ לביתן הקטן שלכם על מנת שיראה אותכם כבר מרחוק.
עדיף להגיש לו מתנה ולא ברושור ולפנות אליו עם אמירה משעשעת.
אם תשאלו אותו אם הוא רוצה לראות את האפליקציה האחרונה שלכם אז הוא או היא יכולים לענות:לא. ולכן מומלץ לתת לו שוקולד או מתנה מתוחכמת ולדבר עליה לשתי שניות ורק אחרי החיוך שלו לספר על המוצר. אפשר לשאול אם הוא רוצה לראות את הדמו של ה47 שניות או את הדמו של ה4 דקות..

מה קורה בתוך הביתן
הצוות צריך להיות עירני ומוכן כל הזמן לקלוט אנשים חדשים. הביתן צריך להיות עמוס והומה כל הזמן. מי שפנוי צריך לעמוד ו״להשתתף״ בדמו כדי ליצור אווירה של קהל. אנשים יצטרפו כשהם רואים אנשים אחרים מקשיבים למישהו.

אסור לשבת בביתן.
כל הזמן לעמוד.
אסור לשלוח מיילים תוך כדי זמן הפעילות בתערוכה. כולם חייבים להיות מפוקסים
למצוא עוד אנשים ולעשות עוד מצגות.

ראיתי הרבה חברות שחושבות שאנשים יבואו ויעצרו ליד הביתן רק בגלל שיש לכם 100 מסרים על הקיר שכתובים בצורה הכי מגניבה.

תבדקו שהמצגת שלכם או פיץ׳ המעלית אכן ברור ומפתה.
עדיף להציג את המצגת לאנשים שאינם עובדים בחברה על מנת שיתנו לכם פידבק אמיתי ולא שבוי.
פעם אנשים היו יושבים למצגות ארוכות ומפורטות. היום יש פחות זמן ואנשים כל הזמן עסוקים בסמארטפון. כן צריכים להיות ממוקדים ומאד ברורים.

אני המציג
יום לפני התערוכה אני מתחיל למצוץ סוכריות להקלת כאבים בגרון ומביא כמות לתערוכה עצמה.
חולצה רזרבית ותמרוקים שונים שמקלים על הזעה וריחות שונים. מי פה ומראה תמיד עוזרים.
נסו לחשוב על מתנה מעניינת. כדור רגל מנופח. חולצה מגניבה שיש בא הרבה יותר
מהלוגו ( משנת 1996 לא קניתי חולצת טריקו. הכל מתנות מתערוכות)
פאזל מעניין. קסם פשוט. חידה שצריך לפתור והפיתרון נמצא בקיו אר קוד שמוליך לדף נחיתה שבו רואים וידאו עם ההסבר אחרי שמילאנו פרטים.

אני האיש מכירות
במקום רק לקחת כרטיס ביקור ולשלוח מייל יומיים לאחר מכן (שיעלם בין עשרות המיילים שיקבל אותו הלקוח) נסו ישר לקבוע שיחת ועידה או פגישה. פיתחו ישר את היומן ותקבעו...

המיקום מאד חשוב. תבררו היטב שאתם לא בסוף התערוכה ולא עם פנים לקיר.
זאת תורה בפני עצמה כמו עוד דברים שאספר בפעם הבאה..

נכתב על ידי ליאור מנור, אינפוטיינר ומהנדס מחשבות

חזרה לראש הטיפ

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch