MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד להפיק את המרב ממיתוג אודיו של החברה


אפשר לטעון ששמירה על זהות מותג תוסס בתחום האודיו המבטא את המוצר או הבטחה של שירות, אישיות, וערכים בכל נקודות המגע היא, כשלעצמה, ניהול שיווק מומלץ. עם זאת, הרבה חברות טרם ניצלו את הכלי השיווקי הזה. ישנן חברות אירופאיות כמו פיג'ו, מישלן, AXA, SNCF, ואחרים שכן עושים זאת במשך שנים.
אז כדי להדביק את הקצב של חברות אירופאיות הנה מספר טיפים לבחירת אודיו מוצלח לקידום מותג החברה
על מנת לטפח אודיו למותג, ראשית יש לבחון את מהות המותג ואת הערכים שלו ובכך להעניק בהירות ומשמעת למאמצי השיווק שלכם.
יש להתקדם לפי אבני דרך מסודרים כמו בכל תהליך מיתוג מקצועי: ניתוח מידע על מתחרים, ניתוח קהל מטרה, פיתוח אסטרטגיה, מחקר קונספט, יצירתיות, הערכה, ועידון המסרים.
תהליך מיתוג מאורגן יוביל אתכם למציאת זהות האודיו הייחודית, מערכת של צלילים ומוסיקה שיבטאו בצורה מושלמת את ערכי המותג והאישיות של החברה ויעוררו חוויית לקוח משמעותית בכל אבני הדרך ויובילו למכירות ולהגדלת רווחים.

אבל יש סכנות בדרך. הנה שלושה נפוצים אלה:

1. הטיה אישית: אנשי שיווק עשויים לבחור מוסיקה לפי הטעם האישי של מנהל בכיר או מנכ"ל החברה ולא לפי הצלילים והסגנון המעבירים את מהות ערכי המותג.

2. חקיינות: אנשים רוצים לתת פתרונות למרות שזה מועיל יותר לזהות בעיות. אתם תשמעו את המשפטים: "אני רוצה לקבל את המוזיקה כמו הקטע הזה. כמה קרוב אני יכול להגיע אליו מבלי לפגוע בזכויות היוצרים שלהם ?" הבעיה? רוב הסיכויים שמקטע המוסיקה הפופולרי בקרוב יצא מהאופנה ואז תישמעו מיושנים, או לחלופין אם מקטע המוסיקה הופך לקלאסיקה, התוצאה תהיה שלא יהיה לכם מיתוג אודיו ייחודי.

3. חיזוי: מחקר שיווקי לא נכון יכול למעשה לפגוע בחברה. אנשים אוהבים מוסיקה שהם מכירים והם עשויים לומר דברים חיוביים על אודיו שיש לו צליל נוח. אבל מותג עשוי להיות יותר טוב עם מוסיקה שהיא בלתי צפויה שתפרוץ את הדרך ותהיה באמת "יצירה שלכם."

מקורות: MarketingProf


חזרה לראש הטיפ

 

חזרה לניוזלטר מרקום מול פברואר 2015

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch